![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
Witam. Jak to jest w przypadku tulejowania alusilu. Pierścienie pod żeliwo niedostępne a jednak robią takie naprawy. Czy pierścionki pod alusil można zastosować do żeliwa ( tak twierdzi osoba która wstawia tuleje). Że mają podobną specyfikę pracy. Tuleje wstawiają pod fabryczny luz 0.05.
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 04 December 2010 ![]() |
Pierscienie pod alusil sa twardsze i podobno "skrobia" tuleje zeliwne... ale z praktyki tego nie wiem.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
Złożyłem kilka CYWILNYCH silników tulejowanych i jakoś nic się z nimi nie dzieje. Szlifiernia tak samo twierdzi że będzie działać i nic się dziać nie będzie.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Nie można zakładać pierścieni pod żeliwo na tuleje alusil.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Trzeba pytać w firmach zajmujących się tulejowaniem (Dziak, Protosleeve) o konkretny silnik.
Pierścienie mają różne powłoki i nie każde się nadają, tak samo tłoki. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
moja zona jezdzi od 4 lat zatulejowanym na zeliwo 4,4 bi turbo benzyna, bo nikasil/alusil były wytarte, a pierscienie ma oryginalne, sciga sie z motorami i nic sie nie dzieje
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 16:14 |