![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Panowie mamy taki kłopot w tym silniku, że minimalnie faluje na obrotach, skoki o mniej więcej w zakresie 760-790obr/min po obd, praktycznie nie do wyłapania na obrotomierzu, drgania na budzie ciężko też wyczuć(jak to w R6) więc może tak ma być, ale jadąc powoli w paśmie 1200-1700obr, też czuć takie delikatne falowanie przy stałej prędkości (przy przyspieszaniu i wyższej prędkości obrotowej brak takich objawów), jakbyś miał duży baniak z wodą zalany do połowy
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
To N55 czy N54?
Bez żadnych błędów takie jajca mogą robić zawory zmiennych faz albo sondy lambda przednie w N54 (sonda lambda N55), mówię z doświadczenia, to samo jest w M54 bez błędów, ale odczyt faluje położenia wałków, bo nie może idealnie ustawić. N54 i N55 ze względu na bezpośredni wtrysk to NIGDY nie mają perfekcyjnej kultury pracy, minimalnie utyka ich większość nawet jak ma wszystko nowe i równiutką kompresję. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Chyba jedna dmuchawka z tego co pamiętam.
No właśnie nie wiemy na ile może falować (ile obrotów), ale tego praktycznie nie czuć, więc może tak ma być. Gorzej w czasie jazdy po mieście, trzeba albo przyspieszać, albo puścić gaz ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Chyba jedna dmuchawka z tego co pamiętam. No właśnie nie wiemy na ile może falować (ile obrotów), ale tego praktycznie nie czuć, więc może tak ma być. Gorzej w czasie jazdy po mieście, trzeba albo przyspieszać, albo puścić gaz ![]() Polift? Nastawnik przepustnicy albo Valvetronic. N55 jedna dmuchawka. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Dopytałem bo sam nie zwróciłem uwagi: 335i E92 lift dkg, więc zapewne n55. Błędów brak, podaje fajnie bez szarpania, ale żeby jechać wolno ze stałą prędkością lepiej manualnie utrzymywać wyższe obroty.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
A może to kwestia luzów w napędzie? Tam dwumasa siedzi? Półosie zmęczone?
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
poszukalbym nieszczelności. kiedys za podobny problem odpowiedzialny byl oring na selenoidzie vanosa, co smieszniejsze olej nie wyciekał
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Zdecydowanie koszt i czas diagnozy i naprawy tej usterki nie będzie ekonomicznie uzasadniony. BMW to taka niemiecka Alfa Romeo, jeździć obserwować.
Zgadzam się z Miś, ten typ tak ma. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 00:08 |