![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Może ktoś z was miał podobny problem a mianowicie cały seryjny 1.8T APU postawiony na sterowniku Me7.5 od AWT, wykodowana druga sonda sai i VVT. Szerokopasmówka jak i przepływomierz nowe z AWT a wali cały czas korekte -10%. Przepływ na odcieciu tez dziwny bo 160 g/s na serii i 180 po programie. Dolot szczelny w hooj. Tak wiec zakładam ze wszystko to wina własnie przepływu. Druga przepływka nowa z pudełka też bosch podmieniana i to samo. Przewody sprawdzone bo te same napięcia na kostce sterownika co i przepływomierza. Wydech seryjny z wybitym katem
Rozrząd oczywiście na znakach, samochód jeździ dobrze tylko troche jest przelany. Juz nie wiem czego jeszcze szukac ale napewno nie jest dobrze tak jak jest |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jest dobrze, część AWT ma inną linearyzację maf, a katalog pokazuje, że maf niby taki sam jak AVJ/BEX/BFB/AMB.
Praktycznie każde AWT nawet idealne ma przepływ, który nie pokrywa się z liczeniem /0.8 na moc. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
To dlaczego wraz ze zwiększonym przepływem mam praktycznie po całości korektę - 10%?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
A kto wie jakie masz wtryskiwacze, regulator? Jeśli AWT to prawidłowo, jeśli inne to może tak być.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Zmieniłem na wtryski AWT. Regulator 4 bary z AWT
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 ![]() |
Daj logi dynamiczne jak to wygląda, maks dla seryjnego awt to okolice 140g.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 ![]() |
Ojej mogłem nie pytać o te logi, bo wygląda to żenująco, szczególnie po programie, na serii przepływ z dupy, trzeba było szukać przyczyny a nie wpierdalać tego gotowca, nawet nie wysilił się zeby zrobić na org sofcie z koncówką R tylko wrzucił CG, nr przepływki napewno dobre? podaj jak możesz.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Nr lizaka 049 obudowa awt/aum
Dlaczego na serii przepływ z dupy? No może w tym problem ze czy na serii czy na programie problem i tak za duży. Co ta za program CG? Z czego to pochodzi? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dla mnie przepływ jak na AWT wygląda prawidłowo w miarę, ale nie zauważyłeś, że na serii sonda nie koryguje na bucie nic procentowo?
![]() Ten soft to taki niezaciekawy, overboost 300mbar (przy 0,9bar zadanym to sporo), cofka 6stopni w zimie, zapłon skaczący. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Dobrze ze wspominasz o tym przepływie dla AWT chociaż dla mnie to bardzo dziwne ale niech tak będzie. Ogólnie program gotowiec więc też pomyślałem że jest po prostu trochę dolany i chyba się to potwierdza. Zapłon też widziałem że trochę koryguje.
Ale jest jeszcze coś co mi nie daje spokoju a mianowicie dla testów włożyłem stary sterownik z APU i na przepływomierzu z AWT przepływ był ok i korekty też a przecież każdy mówi że przepływomierz z APU jest inny i nie powinno być dobrych wyników na przepływce 049. To o co kaman? |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Pisałem wyżej, że katalog pokazuje te same przepływomierze Bosch dla większości wzdłużnych 1.8t, a linearyzacja w sofcie maf się różni, dlatego tak to wygląda, a poza tym w APU masz wąską sondę, więc na bucie gówno widać, a nie korekty paliwa, ster z APU też inne doładowanie i load zadaje od AWT, więc takie porównywanie jest kiepskie.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
To inaczej czy zdrowy sprawny seryjny APU na przepływomierzu z AWT będzie miał korekty długoterminowe na 0%?
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Chłopie te auta mają po 25 lat, to czy jeździsz na -10% czy na 0% nie ma znaczenia, byle reszta logów była ładna i elegancka, a nie taka jak masz obecnie (skaczący zapłon, overboost mocny, cofki potężne).
Lepiej mieć korekty po -10%, bo padnie sonda i zanim zauważysz/wymienisz to przynajmniej motoru nie upalisz. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Muszę chyba zrobić logi na seryjnym kompie APU i przepływomierzu z AWT tak jak mówiłem wtedy przepływ się zgadzał a przecież tak nie powinno być. To że problem jest w programie to inna sprawa i ja wiem ze można to przekalibrowac. Tylko że ja chce być pewny najpierw że silnik i wiązka prawidłowo działa i dopiero szukać pro lemu w programie
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 05:18 |