![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Już nie wiem gdzie uderzyć z tematem. Może znajdzie się tutaj spec od skrzyń merca, który coś podobnego przerabiał.
Objaw: Jadę spokojnie, skrzynia leciutko zmienia biegi, wbija lockup i zaczyna się jazda. Jak utrzymuje prędkość lub zwalniam jest ok, jak dam mocniej gazu i rozepnie lockup: też ok. Jak gazuje lekko to albo telepie całą budą jakbym wjechał na koleiny albo czuć tarkę jak na zdartym asfalcie. ZAWSZE problem występuje na zapiętym lockupie. Wyłączony programowo i zero problemów, wszystko ok. Jeszcze pół roku temu była to błachostka która zbytnio nie przeszkadzała, ot problem który chciałem naprawić jak będzie okazja. No i oddałem w Lipcu samochód na regenerację konwertera i nie pomogło, mało tego jest coraz gorzej od tamtej pory. Konwerter po regeneracji, zawór lockup nowy, płyta sterująca coś tam robiona, błędów skrzyni brak. Samochód oddany na gwarancji, do tej pory podmienili konwerter na drugi, wymienili sterownik (EGS, elektroniczny), zawór lockup i bez poprawy. Glikolu czy wody w skrzyni brak. Ciał obcych podczas wymiany oleju nie stwierdzono... -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 04 September 2010 Skąd: Wrocław ![]() |
A poduchy skrzyni, silnika i napęd są 100% ok ? Skoro skrzynia porobiona i dalej to samo, to może to nie lockup jest przyczyną, a jedynie uwydatnia niedomagania w innych miejscach.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dokładnie, na lockup jest na sztywno, a bez niego konwerter eliminuje drgania i łagodzi wszystko. Ciekawe czy konwerter wyważony prawidłowo.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Niby był drugi zakładany. Silnik zdrów, wał jedynie przedni lekko wybitych na przegubie. Miałem przedni dyfer wymieniany w marcu i wał był wtedy ok. Teraz prawdopodobnie wybiło go przez te wibracje.
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 15:02 |