![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 21 May 2016 ![]() |
Hej,
Zrobiłem test na CO2, wyszedł pozytywnie. Mechanik oddał głowicę do sprawdzenia, wyszło, że jest krzywa - trzeba osiować wałki. Moje pytanie - jak mogłem pokrzywić głowicę? W samochodzie jest setup na 260km (przebieg 220kkm). Auto nie było nigdy specjalnie upalane. Ktoś ma jakieś pomysły jak tego uniknąć w przyszłości? Czy UPG jest następstwem krzywej głowicy, czy na odwrót? z góry dzięki, pozdr |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
po UPG mogłeś przegrzać głowice i jest krzywa. Mogłabyć też kiedyś nieszczelność w ukłądzie i poprzedni właściciel dolewał płynu i jeździł zanim naprawił przyczynę a w tym czasie temperatura zrobiła swoje.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 April 2013 Skąd: Gdańsk ![]() |
Ile tej krzywizny, że walki do osiowania. Gość to krótka i zwarta głowica, widziałem krzywe ale osiowania nie było potrzebne.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 21 May 2016 ![]() |
Nie mam pojęcia, tak to zdiagnozowali. Przed oddaniem auta do mechanika auto nie jechalo, dodatkowo przy wyzszych obrotach falował boost, co za tym idzie moc (jakbym bawił się pedałem gazu w zakresie 80-100%). Sprawdziliśmy caly dolot, turbo, kolektor, wszystko ok. UPG wyszlo przez przypadek, jak sciagnelismy glowice to mechanik dal ja od razu do spr czy nie jest peknieta
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Osiowanie wałków powinno sie zawsze robić przy krzywej głowicy, ponieważ wykrzywia się całość a nie tylko płaszczyzna przylegająca do bloku.
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 04:39 |