![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
Witam,
od 10 lat użytkuje Jaga XKR 2001 x100 4.0 V8K. Auto ze względu na swoją wyjątkowość jak i przebieg (obecnie 114 tys km) zostaje dożywotnio w rodzinie. Obecnie ma zmieniony wydech (hybryda gotowca z Anglii jak i MG Motorsport bez katów) jak i dolot(K&N). Chciałbym za jakiś czas zmienić kółko kompresora albo z kołem pasowym. Nie planuje większych zmian 400KM+ wystarczy mi stanowczo w tym aucie. Gdzie polecacie wykonać taki zabieg bezpiecznie? jestem z Jaworzna, pisałem do Lamika(Imielin)ale zero oddzewu. Pytanie czy zamawiać w Polsce kółko i koło pasowe czy zamówić z Agnglii gotowca?? nie spieszy mi się z tym wszystkim, auto jest na tyle wyjątkowe że ciężko znaleść na świecie takie drugie. Dlatego zostaje 4ever. Pozdro -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
Nikt ? Serio?
-------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zamów z Anglii, zapytaj o strojenie w RRtuning i Power-Soft Wadowice, ale temat będzie trudny, bo to ecu to Denso raczej, egzotyk, ani tego zgrać ani wgrać ani soft zmodzić. Byłoby łatwiej jakbyś wrzucił tutaj fotkę naklejki sterownika silnika.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 21:24 |