![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Witam mam korby china do swojego auta i śruby arp 3/8 jakim momentem dokreca korbowody?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2012 ![]() |
Ja dokręcałem 65Nm zgodnie z instrukcją na korbach.
TÜV Certification Con Rods Type: Forged 4340 aircraft chrome moly quality steel for racing H-beam Conrods Quantity: 5 Pieces as showing in picture Bolts: Including ARP 2000 bolts Note: Extra cost for upgrading to ARP L19 bolts Bolts Size: ARP 2000 3/8" bolts Tolerance: Balanced to +/- 1 gram in set Piston Bolt Hole: +-4/1000mm Power: 600hp ~ 800PS per set Strength of the fastening (PSI): 220,000/230,000 PSI Torque: 48ft ≈ 65 NM Top acceleration: 9000rpm warranty: 2 years warranty for any manufacturing defect |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
Jak wyzej.. zwykle 3/8" zalecaja na 60-65 niuta w zaleznosci od producenta..
-------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
sruby arp maja swoja procedure dokrecania, czesto kaza uzywac specjalnej oliwy do gwintow nie mają żadnej swojej procedury , jedynie zalecany sposób dokręcania przez pomiar rozciągnięcia śruby , jeśli nie dysponujemy odpowiednim narzędziem wtedy dokręcam zwyczajnie na odpowiedni moment , do każdego kompletu śrub powinna być dołączona saszetka ze smarem ARP , nie żadną oliwą , smar ma konsystencje grafitowej pasty , od biedy możemy ją zastąpić grafitowym smarem do resorów , sprawdza sie w miarę podobnie do średniej siły dokręcania , np do śrub korbowodów |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Czyli np smar grafitowy i np. Można dać na dwa kroki 40nm i drugi raz 65nm?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
generalnie tam gdzie płaszczyznę dociska tylko jedna śruba (np stopki korb) dokręca sie na raz bo gwarantuje to precyzyjniejszy moment dokręcenia , ale możesz to zrobić na dwa razy , tylko najpierw dokręć z bardzo małą siłą 15-20NM potem 65 , bo w przypadku tego skoku gwintu pomiędzy 40NM a 65NM to będzie pewnie niecałe 1/4 obrotu klucza
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 11:03 |