![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Wed, 11 January 2012 Skąd: czewa ![]() |
Witam moze ktoś pomoże doradzi miał taki przypadek . mianowicie gdy odłączę przewód który sterują gruszką turbo od zaworka n75 ,turbo wstaje z dołu i ładnie auto jedzie gdy podłącze go moc spada auto rozpędza się słabiej tak jakby podczas przyspieszania otwierał się zaworek w turbo . ZAWOREK N75 NOWY , CZUJNIK CIŚNIENIA W INTERCOLL NOWY ,I nadal to samo silnik to 1.8 t auq
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wrzuć logi z podpiętą kostką elektryczną od n75 i odpiętą.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Wed, 15 October 2008 ![]() |
To raczej normalny objaw po odłączeniu n75.Ale przy odpiętym n75 turbo przeładuję.Na odpiętym przewodzie między gruchą a n75 to tak jak na mbc.Turbo ładuje wcześniej.Tyle że na mbc możesz jeszcze ustawić żądane ciśnienie kiedy grucha ma uchylić westgate.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 23:01 |