![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Witam Kolegow
![]() Jaki potencjał ma ten silnik nie ruszając ekologii, jak ze spalaniem, usterkowoscią i w ogóle czy warto? Coś kiedyś o wadliwym rozrządzie czytałem. .. Czy to biturbo ma faktycznie mocniejszy dół niż 120d? ? |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Rozrząd jak w 118d/120d po prostu trzeba wymieniać co 90tys. km lub jak zacznie grzechotać.
Bez ruszania ekologii w dobrym egzemplarzu można liczyć na 240-250KM i 470-490Nm. Spalanie bardzo przyzwoite jak na te moce. Zakres użytecznych obrotów po chipie to 1400-4900rpm, bajka. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Zębatka na wale jest osobno czy trzeba wał wymienić?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 01 May 2009 ![]() |
z automatem i lekko podłubane był by świetnym daily
-------------------- A3 8V CTNC stage 3 - 414ps 544nm
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
A jak ma się lift do tego o czym piszecie?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
halo
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
Zależy o co pytasz - jeśli o zębatkę, wszystkie N47 (a z tego co wiem tylko takie silniki były w 123d) mają ją zintegrowaną z wałem. Inaczej się tego elementu nie da wykonać, a dodawane czasami zrzuty na forach (co sam kiedyś komuś nawet chyba tutaj wypunktowałem) odnoszą się do zębatki pompy CR choć niektórzy myślą, że to zębatka wału korbowego.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 26 May 2014 ![]() |
a z tak ciekawości jak do tego wszystkiego ma się B47 czy w tych silnikach jest też jest podobnie?
-------------------- MB C117 & ToyTota CT190
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
wciąż ciekawi mnie jak to wszystko w użytku wychodzi..ta zębatka rozumiem ,że się wyciera po 6-ciu wymianach oleju na 200tyś km???
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
Jedni piszą, że tak inni znów, że nie zawsze. Może później poprawili stop lub obróbkę termiczną aby się tak nie wycierała. Tak czy inaczej to nie tylko problem BMW. Wszystkie auta z rozrządem "z tyłu" mają taki sam problem (tzn. mogą mieć) ale nie oznacza, że jest to wada. W takich VR6 chyba się nic nie wyciera, w Mercedesach też nic nie słychać, a przecież jeździ tego całkiem sporo.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 22:15 |