![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 12 November 2017 ![]() |
Cześć,
jak w temacie. Auto na rozgrzanym silniku wywaliło kontrolkę Oil Pressure. Silnik świeżo zalany jakimś syfiastym Castrolem 5w. Moje pytanie brzmi czy jest możliwość zastosowania "zwyklej pompy oleju" bez wałków tak jak była możliwość zrobienia 2.0tdi na pompie 1.9tdi ? Wątpię czy wymiana ołówka i czyszczenie smoka wyleczy problem na dłuższy czas... Pozdrawiam AT. edit1: 1-06a cam sprocket- 06a 105 209 b 1-1.8t oil pump- 06a 115 105 b 3-oil pump bolts- n 907 040 01 1-pickup tube- 06a 115 251 2-pickup bolts- n 909 450 01 1-pickup seal- n 028 222 2 1-chain- 06a 115 125 1-tensioner- 06a 115 130 Kwestia tego czy ktoś zakładał cały ten zestaw i to trybiło... ? Edit2: http://allegro.pl/zastosuj-nowy-zestaw-2-0...7272173421.html znalazłem takie coś |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 April 2013 Skąd: Gdańsk ![]() |
Tam przecież nie ma ołówka. To dziadostwo napędzane jest łańcuchem a ciśnienie kończy się bo uszkadza się moduł wałków wyrównoważających. Ja składam klientom pompę z tfsi III generacji napędzane paskiem zębatym w kąpieli olejowej. Modernizacja prosta i w miarę szybka. Były całe kity nowych części na allegro dostępne nawet.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 March 2009 ![]() |
Można założyć komplet z 1.9tdi/1.8t trzeba tylko wywiercić i nagwintować otwór pod napinacz łańcucha
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 12 November 2017 ![]() |
Dziękuję za odpowiedzi. Auto na rozgrzaniu wypluło 0.1bar na biegu jałowym. Jutro ściągam misę i podrzucę podkładkę na pompę oleju. Jeśli podniesie się ciśnienie podjeżdżam kitem 1.9TDI.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 April 2013 Skąd: Gdańsk ![]() |
Zdemontuj zespół pompy oleju i dokładnie obejrzyj tylną część z wystającymi wałkami;]
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 12 November 2017 ![]() |
Tyle auto wypluło bez zwalania misy:
![]() Po zwaleniu misy ukazał mi się taki widok: ![]() Na czele z nową pompą która była wymieniana niecałe 3tyś km przez serwis Audi: ![]() To wyleciało ze smoka: ![]() ...nie mówiąc już o czyszczeniu misy oraz ściąganiu stopek aby zobaczyć pomarańczowe panewki. Auto wraca do osoby od której je kupiłem. Nic nie straciłem po za czasem i nerwami. Dziękuję za odpowiedzi w temacie. Mogę dorzucić fotorelację jak wykręcić czujnik oleju bez rozbierania kolektora itp. ,ponieważ wszędzie ludzie piszą ,iż bez zdjęcia przodu lub też wcześniej wspomnianego dolotu nic się nie zrobi - a jednak ![]() Pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 14:11 |