![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
W pierwszych dniach lutego kupiłem bardzo okazyjnie delikatnie rozbite auto. Najważniejsze że auto było proste a obecnie zostało poskładane.
Przeznaczenie auta to zabawy torowe + testowane nowych części. Najświeższe informacje zawsze tutaj https://www.facebook.com/audittrsclubsport/ Audi TTRS 8J 2012 DSG Silnik: -seria - dolot powietrza z puszki ID 90 mm - wkładka filtra BMC Zawias: - KW Clubsport 3-way - poliuretany 85ShA w całym zawieszeniu Hamulce: przód - Alcon 6 tłoczek - klocki Pagid RS29 - tarcza OEM 370x32 mm tył - seria ![]() ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Będzie wydmuszka?
-------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie. Clubsport
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
wczoraj byłem na Torze Łódź. Najlepszy czas 1.00.3
+ tor fajny, kilka wymagających zakrętów + bardzo miła i pomocna obsługa - trochę za wolno, całe życie na Poznaniu więc przyzwyczajony do innych prędkości Auto + trzyma się jak przykejone, zawias KW Clubsport robi robotę - jeździłem bez wyłączonego ESP i ASR. Moc była 15-20 metrów po wyjściu. Nie mogłem wyłączyć z uwagi na brak DCC delete. po wyjęciu bezpiecznika blokował mi się momentalnie tył i było jeszcze gożej - seryjne tarcze nadają się na śmietnik tabelka poniżej czasów ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Spec zostaje taki jaki jest + do tego testy nowych części? Czy coś więcej będziesz grzebać?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Dojdzie kilka modow do zawiasu. Juz wiem ze trzeba wymienic przednie spręży.
Pewnie fotele wyleca, kazdu po 30+ kg. Zrobie tez prewnie lekki soft bo w aucie turbo jezdzic seria to grzech ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Tarcza skończyła sie tak szybko? Te tarcze nie są złe, sam takie mam. Jaki plan na upgrade tej tarczy?
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Sa trzy roziazania. We wtorek decyzja
- griodisc - carbopad - kupic tarcze apracing/alcon i samemuzrobic dzwony Tarcze musza byc w pełni wływajace. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Seryjne tarcze na ulicę ok, na tor już dużo gorzej niestety.
Chłopaki w r performance mówili mi, że tylko ceramika załatwia sprawę. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Ceramika z Audi nie nadaje sie na tor !
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
https://www.essexparts.com/news-blog/coming...-your-audi-ttrs
W nowych TTRS pada dosc często. Audi nie uznaje reklamacji. Zestaw namo opcja 26 tys zl i nadaje sie tylko dobrze na plac 3 krzyzy ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A to jest problem po prostu materiału na seryjnych tarczach, czy temperatury? Dam znać co dają nawiewy na hamulce, zrobie testy na ulicy (500m na heblu , lewa tarcza z nawiewem, prawa bez), 500m jazdy bez hebla i pomiar temperatury
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
To lipa z tą ceramiką jeszcze ta cena.
Ja się zastanawiam nad tarczami Movit ale cena też mało atrakcyjna delikatnie mówiąc. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
fajne, ale szkoda ze S2 stoi...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
spokojnie
![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
sporo od ostatniego postu się w aucie zmieniło
zrobiony został soft w Compsport ![]() oczyszczony dolot z nagaru ![]() ![]() dodany czujnik EGT ![]() kupione opony na Tor Poznań - semi slick dunlop direzza 03g 265/35/18 ![]() jest wydech przez całe auto - Sporttig ![]() założone tarcze hamulcowe przód i tył ![]() ![]() dziś trwa końcówka konfiguracji Ecumaster ADU Dash 7" ![]() ![]() auto dostało tylny spoiler ![]() ![]() było na pomiarach - 2/5 paliwa, bez kierowcy ![]() ![]() Dostało nowe kapcie - ATS DTM 18x9.5 cala ![]() Na razie auto było na Trackday Ułęż, Modlin Classic Cup i Timeattack Poland Ułęż. Nadal pracujemy nad hamulcami, na wolnych krętych torach gdzie tarcze nie mają czasu/możliwości się schłodzić system się przegrzewa. Jutro Tor Poznań Track Day ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Very nice! Powodzenia w zabawach na TPTD.
DCC delete wjechał już i będziesz miał możliwość całkowitego wyłączenia ESP? Jakiś cel czasowy czy póki co nie chcesz prognozować? -------------------- KZ Kart Łódź 54.1
MX5 Łódź 58.3 / Poznań 1:47.0 / Silesia 1:54.3 Vette C5 Silesia 1:54 |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Dcc delete juz jest.
Wszystko poniżej 1:50 będzie dobrym czasem. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Dcc delete juz jest. Wszystko poniżej 1:50 będzie dobrym czasem. Atakuj i odważnie w te zakręty - tam jest gdzie bezpiecznie wypaść. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
Piękny projekt, prosimy o videło!
A potencjał tego auta z tym co wypisałeś to jest 1:46, a nie jakieś śmieszne 1:50. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 21:13 |