![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 October 2010 Skąd: Gubin Racing Team ![]() |
Witam!
Piszę w imieniu kumpla z naszej ekipy ... a więc bracia zrobili swap silnika VR6 do golfa 2 (1.3 poj.) było to w tamtym roku, zanim wszystko dokończyli i golf zaczął jeździć minęło trochę czasu . Parę dni temu wybrali się u nas na okręgową stację kontroli pojazdów chcieli normalnie zrobić przegląd + zmiana pojemności w dowodzie tak żeby wszystko było normalnie... i zaczął się cyrk. Gość na stacji od razu nerwowo podszedł do tematu gdzieś dzwonił pewnie do szefa i po chwili przyszedł i powiedział że takiego czegoś (czyli takiej zmiany) nie da się zrobić bo jest nowy cepik nie ma miejsca na wpisy, coś tam mówił ze w golfie 2 nie było takiego silnika nie ma jak tego zaznaczyć i takie tam różne pierdy wymyślanie na koniec powiedział ze on tego nie zrobi i tyle. No właśnie i co teraz ktoś już może przerabiał ten temat miał podobną sytuacje i chciał po prostu legalnie wszystko mieć w dokumentach poukładane. Jak to obecnie po wejściu tego gówn.. najnowszego cepiku jest ze swapem na silnik o większej pojemności który nie występował w danym modelu. Ciekawe jak jest z opcją zmiany silnika który występował w danym modelu dla przykładu golf mk1 poj. 1.1 a swap silnika na 1.8 poj. Na tą chwilę koledzy odpuścili a po Świętach pojadą na drugą inna stację okręgową .. Może ktoś coś doradzi co i jak czyżby jak zwykle to jest Polsce zrobili kolejny bubel prawny i nie wzięli pod uwagę wymiany silnika.. a może pracownik tej pierwszej stacji narobił ze strachu w gacie i żeby nie mieć kłopotów pozbył się kumpli i tyle.. To juz w Niemczech o wiele łatwiej zrobić wszystko co się chce mieć w papierach wbite do dowodu różne przeróbki itd itd wynalazki jeżdżą ze swpami normalnie . Oczywiście wszystko tam jest odpłatne ale auto może mieć alles eingetragen i poruszać się bez problemów po drogach .. Pozdrawiam! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
przebijałem swój DR z 2.8 na 1.8...
1. zaświadczenie z uprawnionego zakładu o zmianie konstrukcyjnej + rachunek za wykonaną usługę 2. wykonanie przeglądu poświadczającego fachowe zmiany w aucie i zrobienie dokumentacji foto 3. wycieczka do WK z zaświadczeniami o przeglądzie i zaświadczeniem od mechanika. 4. nowy dowód, wbicie w karte zmiany konstrukcyjnej 5. ubezpieczalnie tez musisz poinformować żeby ci nie dołożyli w razie jakbyś spowodował kraksę bo na 98% wykorzystają zatajenie faktu zmiany pojemności i z ubezpieczycielem będziesz miał cyrk bo oni nie mogą wpisać z palucha pojemności i mocy auta. wybierają jedynie opcje które wyświetli im program a jak wspomniałeś w mk2 nie było nigdy VR'a no i będzie jazda -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Ja też miałem z pojemnościa problem z US i ubezpieczycielem bo w systemie mają błąd i pojemność 4942cc, a mój silnik ma 302 CI i w papierach ma 4949
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
przebijałem swój DR z 2.8 na 1.8... 1. zaświadczenie z uprawnionego zakładu o zmianie konstrukcyjnej + rachunek za wykonaną usługę 2. wykonanie przeglądu poświadczającego fachowe zmiany w aucie i zrobienie dokumentacji foto 3. wycieczka do WK z zaświadczeniami o przeglądzie i zaświadczeniem od mechanika. 4. nowy dowód, wbicie w karte zmiany konstrukcyjnej 5. ubezpieczalnie tez musisz poinformować żeby ci nie dołożyli w razie jakbyś spowodował kraksę bo na 98% wykorzystają zatajenie faktu zmiany pojemności i z ubezpieczycielem będziesz miał cyrk bo oni nie mogą wpisać z palucha pojemności i mocy auta. wybierają jedynie opcje które wyświetli im program a jak wspomniałeś w mk2 nie było nigdy VR'a no i będzie jazda Robiłeś to przed wprowadzeniem nowego Cepiku czy po? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2004 ![]() |
Nie wiem czy to się zmieniło ale ubezpieczenie jest ważne dla pojemności w momencie zawierania polisy.
-------------------- Model X/Evo5/JCW
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Fri, 20 June 2014 Skąd: Radzyń Chełmiński ![]() |
Dany47 zmieniales silnik na taki jaki fabrycznie wystepowal w tym aucie, a to duza roznica. Tez to przechodze ale ja mam 2.0 ktore wyglada jak 1.8 ktore bylo fabrycxnie w golfie 2 i po sensownej rozmowie z diagnosta da sie to zalatwic.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Robiłem to prawie dokładnie rok temu.
A mój silnik nie do końca występował bo mam w dokumentach 1.8 225KM a ubezpieczenie mam na 1.8 180KM bo innych mocy w mk4 nie było. W ubezpieczeniu na chwilę obecną ważne jest już i pojemność i moc. Kiedyś tylko pojemność ich interesowała. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Masz znajomych zagramanicą? Sprzedaj im, niech przerejestrują, odkup z nowymi danymi w dowodzie i już nie będziesz miał problemu z zarejestrowaniem
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 13:57 |