Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Problem z silnikiem w VW T-4 2.5 TDI 88km
Tomx
post Wed, 28 Jul 2004 - 23:47
Post #1


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 July 2003
Skąd: Legnica





problem wyglada w ten sposob ze:

- auto strasznie powoli wchodzi na obroty

- wiecej jak 130kmh nie pojedzie

- ogolnie zamulone

- rano po odpaleniu puszcza niebieskie baczki,pozniej to troche ustaje ale na wolnych obrotach i tak zadymia

- jestem zalamany

ktos pewnie napisze: "jedz chlopie do serwisu i tam ci powiedza!" prawda jest taka ze ostatnio nie stac mnie na wywalenie klocka dla panow w serwisie


kazdego kto moze pomoc prosze o pomoc

z gory dziekuje za wszystkie wskazowki

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 28 Jul 2004 - 23:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bullitt
post Thu, 29 Jul 2004 - 00:15
Post #2


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





A powiedz jak tam jest rozwiązany dopływ paliwa do silnika? Pompa? jesli tak to być może (jeśli silnik ci się nie rozpadł) wystarczy oddać pompe do przeglądu i ustawienia dawki paliwa... (sam bedę to we wrzesniu ćwiczył) Potem ustawia się kąt wtrysku pompy i powinno działać....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Thu, 29 Jul 2004 - 00:37
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





ech tam Kuba...wybiegasz zbyt daleko z ta pompą.

ja bym filtr paliwa wymienił i sprawdził czy czasami przewód paliwowy nie jest załamany przypadkiem . także te nadmiarowe przewody trzeba sprawdzić.

Dzisiaj robiłem LT-35. Facet natankował na stacji paliw jakiegoś ....dosłownie kleju....i spritzpumpe wysrała się natychmiast.
W tym wypadku motor nie dawał sie uruchomić


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Thu, 29 Jul 2004 - 00:42
Post #4


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





tak mi się skojarzyło- bo mniej więcej objawy jak u mnie- rane dymienie, nierówne obroty i słabe przyspieszanie......


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomx
post Thu, 29 Jul 2004 - 09:14
Post #5


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 July 2003
Skąd: Legnica





wymienilem juz filtr paliwa, filtr powietrza i wogole wszystkie filtry

koles co mi wymienial filtr paliwa mowil ze ten stary byl tak zapchany ze paliwo z niego nie lecialo! to sobie mysle wymienie na nowy i bedzie za...c , wymienilem i dalej lipa

nie wiem jakie jest zasilanie paliwem ,moze symbol silnika cos pomoze: AHJ

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Thu, 29 Jul 2004 - 09:45
Post #6


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





a padnieta przeplywka nie moze byc przyczyna takich problemow ?


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Thu, 29 Jul 2004 - 09:58
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





a turbo padniete???


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Murarz
post Thu, 29 Jul 2004 - 14:45
Post #8


User
Dołączył: Mon, 19 July 2004





W T4 ojca tak się działo i był to przepływomierz. Był jeszcze objaw falowania obrotów, ale jak myślę to jest przyczyną.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tora
post Thu, 29 Jul 2004 - 22:51
Post #9


Super User
Dołączył: Fri, 15 August 2003
Skąd: www.diagtronik.pl





CYTAT("Tomx":2m2g5c5e)
nie wiem jakie jest zasilanie paliwem ,moze symbol silnika cos pomoze: AHJ

pozdrawiam


nie ma takiego silnika


CYTAT("Bullitt":2m2g5c5e)
A powiedz jak tam jest rozwiązany dopływ paliwa do silnika? Pompa? jesli tak to być może (jeśli silnik ci się nie rozpadł) wystarczy oddać pompe do przeglądu i ustawienia dawki paliwa...


wypowiedź bardzo fachowa rzekłbym hobbystyczna





dla mnie to najprawdopodobniej jest połączenie kilku usterek na raz, dlatego ciężko jednoznacznie stwierdzić co !!

napewno trzeba sprawdziś dyn kąt wtrysku , LMM, i powietrze w paliwie.

poranne bączki to złe nastawy kąta, brak mocy to LMM i tryb awaryjny od kąta.

no tak mi się zdaje


--------------------
DRAGTRONIK
[url=http://www.diagtronik.pl:1xp1i8ed]DIAGTRONIK[/url:1xp1i8ed]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomx
post Thu, 29 Jul 2004 - 23:30
Post #10


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 July 2003
Skąd: Legnica





wszystko fajnie ale co to jest LMM ? i co to jest dyn kat wtrysku?

zajade do warsztata i powiem: "ustawcie mi LMM i dyn wtrysku" to pewnie chlopaki zrobia galy i kaza mi sie pi...c, ze niby sie chwale i wiem co mowie...

jak juz mam sie madrzyc to musze wiedziec o czym mowa

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Thu, 29 Jul 2004 - 23:46
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





LMM = Przepływomierz.

"Dyn kat wtrysku" = Sprawdzić i ewewntualnie skorygować kąt wtrysku
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 13:43