![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: pomorze ![]() |
Potrzebuje zewnętrzna pompę paliwa. Minimum 3 bar (taki jest regulator)
Na ta chwile zajechałem dwie pompy SKV. Uniwersalne ze znanego portalu aukcyjnego. Jedna wytrzymała 3h jazdy. Druga 5h jazdy. Pompę montuje pod zbiornikiem w poziomie. Dopływ paliwa jest bardzo dobry (wąż 12mm) Grawitacyjne zasila pompę. Działa idealnie i nagle przestaje pompowac paliwo. Silnik pompy chodzi ale nie pobiera paliwa. Oba przypadki identyczne. Po awarii dziękuję pompy jakby chodziła na sucho (bardzo glosny). Odpowietrzenie zbiornika drozne. Nie wiem czy problem jest w tych pompach (jakiś chiński zamiennik?) Czy mam pecha? Ktoś poratuje namiarem na jakąś inną pompę zewnętrzna? Czy można wziąć pompę progowa z diesla do benzyny? Jakie one dają ciśnienie? -------------------- najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Tue, 22 July 2014 Skąd: Kraków ![]() |
Nie masz jakiegoś syfu w zbiorniku? Może wciąga jakieś twarde drobinki/rdzę? Jak zmieli/przeszlifuje wirnik pompy to pompa będzie chodzić głośniej bo na wyższych obrotach.
Druga opcja to kawitacja, ale piszesz, że dopływ paliwa bardzo dobry, co czyni tą teorię mniej prawdopodobną. Na pewno pompa cały czas ma paliwo? Nie ma szansy, że na zakrętach zaciąga powietrze? Tak krótka żywotność na dwóch egzemplarzach raczej sugeruje winę po stronie układu. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: pomorze ![]() |
Zbiornik z tworzywa. Do tego nowy.
Ewidentnie czuć, że brak paliwa w pompie. Zasilanie pompy w paliwo wężem 12mm o długości około 20 cm. Drożność sprawdzana kilka razy i zawsze ok. Żadnych zagięć. Cała akcja ma miejsce w moto. Zwykły kranik paliwa - wąż - pompa - filtr z wbudowanym regulatorem ciśnienia - wtrysk. Między zbiornikiem a pompą nie ma żadnego filtra, ale z uwagi na to, iż zbiornik jest z tworzywa, plus jest całkowicie nowy, doszedłem do wniosku, że sprawę filtra ogarnę później. Na wejsciu do pompy jest coś ala sitko. Coś czuję, że jednak jest zapchane. Wizualnie wygląda na czyste, ale to nie znaczy, że jest drożne. Jutro spróbuję, je przedmuchać sprężonym powietrzem i benzyną. Mam nadzieję, że to pomoże, a wtedy zakładam filtr przed pompą. Tylko pytanie jaki? Bibułkowy czy siatka? musi być w miarę kompaktowy i na przewód 12mm. EDIT: Pompa SKV nie pompuje nic. mimo, że silnik pompy działa. Teraz pytanie czy te pompy będą się do czegoś nadawały? http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produk...scr_dItems.html lub http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produk...scr_dItems.html Ktoś miał do czynienia z tymi pompami? -------------------- najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Fri, 02 April 2010 Skąd: WK ![]() |
mam dokładnie taką Magnetti w driftowozie (e30 m30b35) - na razie 2 sezony przejeździła bez większych zająknięć
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: pomorze ![]() |
Te Magnetti Marelli wycofali z oferty w IC.
Kupiłem tą ENGITECH. Zobaczymy jak się będzie sprawowała. -------------------- najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Pompa z pierwszego linka jest w Intercarsie w wykonaniu Toprana i spisuje się bardzo dobrze a kosztuje grosze.
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 11:42 |