Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Closed TopicStart new topic
> Awaryjne otwarcie auta pilne
LCQ
post Sun, 25 Dec 2016 - 22:44
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





Witam,


Zostawiłem auto na ponad 3 tyg w garażu. Padł akumulator totalnie, do auta nie mogę się dostać bo zamki nie tyły używane więc wiadomo że nie działają, tym bardziej że ma key less go. Jakieś pomysły ?

- wpadłem by może jakoś podładować akumulator ale jak ? Nie znam się na elektryce, czy podpięcie napięcia przez np tablice oświetlenia rejestracji może coś dać ? Pytanie laickie


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 25 Dec 2016 - 22:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
LCQ
post Sun, 25 Dec 2016 - 22:52
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





- myślałem odciągnąć szybę i na drucie dosięgnąć wajchy od maski, problem jest to Clk w209 deska jest bardzo owalna chyba bedzie masakra
- Clk ma wlot na masce, nie wiem czy nie da się go jakoś wyciągnąć wtedy jakimś patentem podpiąć to klem, utrudnienie to obudowa filtra kabinowego
-awaryjnie otworzyć maskę? Ale jak ?
Mercedes Clk w209

Dzięki za pomoc, moda proszę o skręcenie jednej wiadomości, nie mogę wysłać pełnej


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Guziken
post Mon, 26 Dec 2016 - 00:18
Post #3


User
Dołączył: Wed, 30 December 2009





A nie masz kluczyka-pilota z awaryjnym metalowym kluczem? Mi padł akumulator w CL z keyless-go i można bez problemu otworzyć auto smile.gif


--------------------
F30 330i xDrive '16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Mon, 26 Dec 2016 - 00:36
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





mam, ale key less go zadziała bez akumulatora ?


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Mon, 26 Dec 2016 - 01:13
Post #5


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





Wyjmij klucz mechaniczny i otwórz go jak starego poloneza smile.gif


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Mon, 26 Dec 2016 - 05:58
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





Napisałem że zamki nigdy nie były używane, kręci ale nie otwiera, wiadomo że sprawdzałem haha


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kluczykpl
post Mon, 26 Dec 2016 - 08:02
Post #7


Frequent User
Dołączył: Sat, 16 June 2007





Możesz spróbować podać napięcie na rozrusznik powinien być z dolu w miarę dostępnym miejscu, ewentualnie jak sie da to na B+ na alternator.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Mon, 26 Dec 2016 - 08:22
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





Auto ma pskiet obniżający, pokrywę pod silnikiem, z tym może być kłopot, ale jak bedzie trzeba to się pomyśli, minus taki że ten garaż jest wąski, czy macie pomysł by gdzie indziej puścić napięcie ? wpuszczenie w żarówki oświetlenia tablicy nic nie da ?


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Mon, 26 Dec 2016 - 08:35
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Jak już wszystkie opcje wyczerpiesz i będziesz chciał wybijać szybę to podpowiem, że kiedyś dostałem się do samochodu zdejmując tylną tablicę rejestracyjną i nacięcie kątówką rowka, przez który można dostać się do cięgna. Nie wiem czy w tym samochodzie jest takie cięgno.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DawidLwa
post Mon, 26 Dec 2016 - 10:00
Post #10


Super User
Dołączył: Thu, 07 November 2013
Skąd: Limanowa





Logiczne ze nic nie da wpuszczenie prądu do żarówki oświetlenia tablicy chyba ze zostawiłeś auto na światłach i nie boisz sie o spalenie LCM w przypadku pomylenia + i - to próbuj. Najprostszym sposobom jest podnieść auto z jednej strony odkręcić oslone i uchylić żeby podać prąd na alternator albo rozrusznik. Chyba ze ktos jest leniem to mlotek i szyba out


--------------------
ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 26 Dec 2016 - 10:08
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Ostatnio otwierałem w ten sposób Q7. Nawet złodzieje nie byli w stanie otwozyc. Nie mówiąc o firmach... Jedyna opcja podnosisz na 2 żabach i dajesz prąd na alternator. Prostownikiem plus a masa do masy wtedy otwozysz pilotem.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Mon, 26 Dec 2016 - 10:18
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





pocieszeniem jest to, ze tylko + musisz dac do alternatora, minusa gdziekolwiek na silnik w zasadzie. dla niektorych to bedzie oczywista oczywistosc, ale mowiles, ze nie znasz sie na elekktryce wiec wink.gif


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Mon, 26 Dec 2016 - 10:39
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





Panowie dziękuje, jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły i zna ten model i może jakieś myki dajcie znać, mam kilka dni na to by go otworzyć, rozbicie szyby nie wchodzi w grę

zastanawiałem się czy nie da się jakoś otworzyć bolca od maski ?

Czy ktoś się orientuje gdzie jest rozrusznik w Clk 500? Strona pasażera ?auto jest tak bezawaryjne że ostatnio pod maską byłem przy wymienie filtrów i oleju


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
As_
post Mon, 26 Dec 2016 - 10:56
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





Ja w podobnej sytuacji w mazdzie 626 wydlubalem dlutem i srubokretem zamek od klapy bagaznika.
Potem drutem zlozylem siedzenie i po sprawie.
Zamek kupilem za kilkadziesiat pln.


--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Mon, 26 Dec 2016 - 11:23
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Sznurkiem otwieralem samochod jak zatrzasnely sie klucze. Przez uszczelke sznurek i celujesz na klamke:) 4h mi zeszlo za 1wszym razem z poszukiwaniem odpowiedniego sznurka ktory nie peknie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WLD_Wlodi
post Mon, 26 Dec 2016 - 12:00
Post #16


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 May 2012





Czekaj czekaj, jak ty masz W209 to może być podobnie jak w W211 - wszystkie drzwi zamykają się dzięki pompce podciśnienia - wystarczyło znależć odpowiedni przewód i w niego dmuchnąć żeby otworzyć drzwi. Gdzie ten przewód był to nie pamiętam, bo otwieraliśmy tak W211 kilka lat temu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kinko
post Mon, 26 Dec 2016 - 12:03
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Mon, 18 April 2011
Skąd: Gdańsk





Banalne, ale mi po ostatnim długim postoju padła bateria w karcie key less go i to przez to nie mogłem auta otworzyć, aku był ok, wystarczyło baterie wymienić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Mon, 26 Dec 2016 - 12:18
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





Póki co chciałbym bez zniszczeń bo po co,

super że można wydmuchać w tą rurkę ale gdzie to cholerstwo jest? Panowie potrzebuje konkrety nie domysły skupić się :-)


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 26 Dec 2016 - 13:16
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(Porszak @ Mon, 26 Dec 2016 - 10:18) *
pocieszeniem jest to, ze tylko + musisz dac do alternatora, minusa gdziekolwiek na silnik w zasadzie. dla niektorych to bedzie oczywista oczywistosc, ale mowiles, ze nie znasz sie na elekktryce wiec wink.gif

O tym napisałem. dry.gif ps. Prąd na alternator jedyna opcja. Plus do śruby głównego przewodu masa do masy .


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Mon, 26 Dec 2016 - 14:14
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





CYTAT(specu @ Mon, 26 Dec 2016 - 13:16) *
O tym napisałem. dry.gif ps. Prąd na alternator jedyna opcja. Plus do śruby głównego przewodu masa do masy .


Dzięki smile.gif jak ktoś ma coś do dodania to pisać


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 15:40