![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Myślę nad zmianą auta.
Bardzo mocno podoba mi się 300C w Touringu z dieslem MB pod maską. Wygląda nietuzinkowo, a mechanika to sprawdzone i proste rozwiązania MB. Miał ktoś do czynienia z takim autem? Na co zwrócić uwagę poza standardowymi tematami dla aut wysokoprężnych jak turbo/wtryski i automatem? BTW- fajny Accord VII w kombi z 2.2 dieslem będzie na sprzedaż ![]() -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Mam ale w wersji 3.5 AWD. Jak dla mnie samochód bajka. Najlepiej zwrócić uwagę na zawieszenie... Niestety ale przy takim klocku dogorywa, chodzi głównie o "gumy", sam przymierzam się do zakupu poliuretanów ale jest to inwestycja rzędów 2k zł za komplet i nikt na miejscu ich nie robi. Skrzynie są wszędzie te same ale podobno te z RWD potrafią sie zablokować. Listwy i felgi potrafią się utlenić. Skrzynia od AWD ma możliwość ręcznego wybierania przełożenia.
Cały samochód jest naszpikowany czujnikami więc jak coś jest nie tak z mechaniką to spokojnie kluczykiem sprawdzisz. Jedynie proste błędy można kasować ręcznie, te "ważniejsze" kasują się same dopiero po naprawieniu usterki, a błędy związane z głębszymi awariami tylko po naprawie i podpięciu do kompa ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#3
|
![]() |
unikaj silnika 3.0 CRD
wtryskiwaczy nie da się zregenerować.. a koszt wymiany kompletu to jakieś 10.000 PLN |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 November 2014 ![]() |
Sprawdź czy jeszcze są progi w tylnej części w okolicach miejsc do podnoszenia podnośnikiem, 300C tylko i wyłącznie z benzyną 3,6 albo 5,7.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Kurcze, a wszyscy polecają właśnie z 3.0 kle kle, bo ma lepsze osiągi niż benzyny V6, a 5.7 Hemi odpada z racji spalania i dramatycznie niskiego zasięgu na ewentualnej lpg.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Ja na diesle już patrzeć nie mogę
![]() ![]() ![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Ja lubię charakterystykę diesla, serio. Do codziennej jazdy moment z dołu plus w trasie brak konieczności tankowania co 300km są zaletami. Wolę Nm od KM. Do funu i tak jest jednoślad.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
charakterystyka fajna
ale uważaj na jego stan. może być mina.. której chce się pozbyć właściciel obniżając cenę 5.7 V8 jest pod tym względem dużo bardziej bezpieczny |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 October 2003 Skąd: Białystok ![]() |
unikaj silnika 3.0 CRD wtryskiwaczy nie da się zregenerować.. a koszt wymiany kompletu to jakieś 10.000 PLN To dotyczy tylko Chryslera czy Mercedesa z tym silnikiem również? -------------------- Renault Talisman Grandtour TCe200 EDC
Honda S2000 AP1 - płakałem jak sprzedawałem |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#10
|
![]() |
Nie wiem czy w Mercach też..
ale na pewno w Chrysler'ach i Jeep'ach. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 01 December 2004 Skąd: Suburbicon ![]() |
Nie wiem czy w Mercach też.. ale na pewno w Chrysler'ach i Jeep'ach. w mylnym jesteś błędzie. W Wielkopolsce są ludzie, którzy ogarniają nienaprawialne ponoć wtryski 3.0 CRD (które są takie same jak w MB, numer boscha 0445115027). A jak ktoś nie chce się bawić w szukanie to sztuka 1400 BTW jako aktualny posiadacz Jeepa w CRD a wcześniej wielu aut z USA w benzynie (z gazem lub bez), twierdzę, że jeżeli znajdzie się pewny egzemplarz to niestety diesel w aucie USA daje radę. Sam dźwięk V6 lub V8 to nie wszystko... Podkreślam niestety a poza tym warunek bezwzględny - PEWNE i SPRAWDZONE auto Co do 300C to 3.5 też ma swoje wady - panewka ot choćby, drogi rozrząd imo. Nie wiem czy 2.7 były w kombi ale one odpadają na starcie (oil sludge) a 5.7 to nieco fantazja w naszych warunkach w aucie DD |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#12
|
![]() |
widziałem już cud-regenerowane takie wtryskiwacze. znajomy wstawiał w commanderze
i po jakimś czasie.. i tak były kupowane nowe ale.. może ktoś już "przełamał" technologię i potrafi to zrobić dobrze |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 01 December 2004 Skąd: Suburbicon ![]() |
no wiadomo, że regeneracja zawsze niesie ryzyko... Ja akurat znam przykład dobrze zrobionych do Szerokiego chyba w Poznaniu lub gdzieś w bliskiej Poznania okolicy...
Tak czy owak w tej budzie najlepiej 6.1 SRT, wbrew pozorom ten silnik jest chyba najmniej awaryjny ![]() |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#14
|
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:14 |