Shoutbox 0 nowych PW 


> Chrysler 300C Touring 3.0CRD
Raceboy
post Wed, 06 Jul 2016 - 13:38
Post #1


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Myślę nad zmianą auta.

Bardzo mocno podoba mi się 300C w Touringu z dieslem MB pod maską. Wygląda nietuzinkowo, a mechanika to sprawdzone i proste rozwiązania MB.

Miał ktoś do czynienia z takim autem?

Na co zwrócić uwagę poza standardowymi tematami dla aut wysokoprężnych jak turbo/wtryski i automatem?

BTW- fajny Accord VII w kombi z 2.2 dieslem będzie na sprzedaż tongue.gif



--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 13)
Wspieraj forum
post Wed, 06 Jul 2016 - 13:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rezor
post Wed, 06 Jul 2016 - 14:26
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





Mam ale w wersji 3.5 AWD. Jak dla mnie samochód bajka. Najlepiej zwrócić uwagę na zawieszenie... Niestety ale przy takim klocku dogorywa, chodzi głównie o "gumy", sam przymierzam się do zakupu poliuretanów ale jest to inwestycja rzędów 2k zł za komplet i nikt na miejscu ich nie robi. Skrzynie są wszędzie te same ale podobno te z RWD potrafią sie zablokować. Listwy i felgi potrafią się utlenić. Skrzynia od AWD ma możliwość ręcznego wybierania przełożenia.
Cały samochód jest naszpikowany czujnikami więc jak coś jest nie tak z mechaniką to spokojnie kluczykiem sprawdzisz. Jedynie proste błędy można kasować ręcznie, te "ważniejsze" kasują się same dopiero po naprawieniu usterki, a błędy związane z głębszymi awariami tylko po naprawie i podpięciu do kompa smile.gif


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Wed, 06 Jul 2016 - 18:39
Post #3









unikaj silnika 3.0 CRD
wtryskiwaczy nie da się zregenerować.. a koszt wymiany kompletu to jakieś 10.000 PLN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tołdi
post Thu, 07 Jul 2016 - 13:17
Post #4


Rookie
Dołączył: Thu, 13 November 2014





Sprawdź czy jeszcze są progi w tylnej części w okolicach miejsc do podnoszenia podnośnikiem, 300C tylko i wyłącznie z benzyną 3,6 albo 5,7.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Thu, 07 Jul 2016 - 14:01
Post #5


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Kurcze, a wszyscy polecają właśnie z 3.0 kle kle, bo ma lepsze osiągi niż benzyny V6, a 5.7 Hemi odpada z racji spalania i dramatycznie niskiego zasięgu na ewentualnej lpg.


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Thu, 07 Jul 2016 - 14:08
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





Ja na diesle już patrzeć nie mogę tongue.gif Nie obchodzą mnie osiągi i ewentualne koszty naprawy. Po prostu diesel mi się przejadł smile.gif Zależy czego oczekujesz od samochodu. Wg mnie raczej rzadko będziesz jeździł powyżej 160km/h. Jedyny mankament dynamiki to przyspieszanie powyżej 100km/h. Zawsze jak Ci w 3.5 braknie mocy to można założyć kompresor tongue.gif są zestawy za 12k zł.


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Thu, 07 Jul 2016 - 14:17
Post #7


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Ja lubię charakterystykę diesla, serio. Do codziennej jazdy moment z dołu plus w trasie brak konieczności tankowania co 300km są zaletami. Wolę Nm od KM. Do funu i tak jest jednoślad.


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Thu, 07 Jul 2016 - 14:54
Post #8









charakterystyka fajna
ale uważaj na jego stan. może być mina.. której chce się pozbyć właściciel obniżając cenę

5.7 V8 jest pod tym względem dużo bardziej bezpieczny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patee
post Thu, 07 Jul 2016 - 17:50
Post #9


Super User
Dołączył: Thu, 23 October 2003
Skąd: Białystok





CYTAT(hexx @ Wed, 06 Jul 2016 - 18:39) *
unikaj silnika 3.0 CRD
wtryskiwaczy nie da się zregenerować.. a koszt wymiany kompletu to jakieś 10.000 PLN


To dotyczy tylko Chryslera czy Mercedesa z tym silnikiem również?


--------------------
Renault Talisman Grandtour TCe200 EDC
Honda S2000 AP1 - płakałem jak sprzedawałem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Thu, 07 Jul 2016 - 20:56
Post #10









Nie wiem czy w Mercach też..
ale na pewno w Chrysler'ach i Jeep'ach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihau_dst
post Thu, 07 Jul 2016 - 21:51
Post #11


Super User
Dołączył: Wed, 01 December 2004
Skąd: Suburbicon





CYTAT(hexx @ Thu, 07 Jul 2016 - 20:56) *
Nie wiem czy w Mercach też..
ale na pewno w Chrysler'ach i Jeep'ach.


w mylnym jesteś błędzie. W Wielkopolsce są ludzie, którzy ogarniają nienaprawialne ponoć wtryski 3.0 CRD (które są takie same jak w MB, numer boscha 0445115027).
A jak ktoś nie chce się bawić w szukanie to sztuka 1400

BTW jako aktualny posiadacz Jeepa w CRD a wcześniej wielu aut z USA w benzynie (z gazem lub bez), twierdzę, że jeżeli znajdzie się pewny egzemplarz to niestety diesel w aucie USA daje radę. Sam dźwięk V6 lub V8 to nie wszystko... Podkreślam niestety a poza tym warunek bezwzględny - PEWNE i SPRAWDZONE auto

Co do 300C to 3.5 też ma swoje wady - panewka ot choćby, drogi rozrząd imo. Nie wiem czy 2.7 były w kombi ale one odpadają na starcie (oil sludge) a 5.7 to nieco fantazja w naszych warunkach w aucie DD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Thu, 07 Jul 2016 - 22:45
Post #12









widziałem już cud-regenerowane takie wtryskiwacze. znajomy wstawiał w commanderze
i po jakimś czasie.. i tak były kupowane nowe

ale..
może ktoś już "przełamał" technologię i potrafi to zrobić dobrze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihau_dst
post Fri, 08 Jul 2016 - 11:21
Post #13


Super User
Dołączył: Wed, 01 December 2004
Skąd: Suburbicon





no wiadomo, że regeneracja zawsze niesie ryzyko... Ja akurat znam przykład dobrze zrobionych do Szerokiego chyba w Poznaniu lub gdzieś w bliskiej Poznania okolicy...

Tak czy owak w tej budzie najlepiej 6.1 SRT, wbrew pozorom ten silnik jest chyba najmniej awaryjny wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Fri, 08 Jul 2016 - 12:37
Post #14









CYTAT(mihau_dst @ Fri, 08 Jul 2016 - 12:21) *
Tak czy owak w tej budzie najlepiej 6.1 SRT, wbrew pozorom ten silnik jest chyba najmniej awaryjny wink.gif

pełna zgoda smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:14