![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2012 ![]() |
Witam,
Mam tak zmontowany układ hamulcowy w drifowozie. Wszystko działa lala. ![]() Pytanie: 1. Czy tak dołożony regulator siły hamowania skręcony na maxa (odcięty tył) spowoduje też odcięcie hydrołapy? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Wygląda na to, ze tak, bo układ jest szeregowy. Musiałbyś pomiędzy rozdzielaczem a regulatorem dać rozejście na drugi regulator i wtedy hydrołapa i równoległy przewód do tyłu.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Dlaczego niby regulator miałby wpływać na ręczny? Przecież dźwignia ręcznego jest za regulatorem, więc nie będzie on dławił przepływu.
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
Dlaczego niby regulator miałby wpływać na ręczny? Przecież dźwignia ręcznego jest za regulatorem, więc nie będzie on dławił przepływu. spojrz jeszcze raz na schamet.. skoro regulator jest skrecony na maxa a znajduje sie przed hydrolapa to jak ma nie dlawic przeplywu, bo nie bardzo rozumiem? -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2012 ![]() |
Z mojej strony wygląda to tak że ręczny może by i działał tylko robi się podciśnienie w między pompką ręcznego a regulatorem... bo przecież płyn tam jest.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Nie wiem czy każdy regulator odcina całkowicie, te co miałem (jakies wilwood z pokrętłem) w łapach nie odcinały całkowicie i hydrołapa normalnie działa jak jest wpięta szeregowo w układ.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Zabiłem kiedyś przewód przed korektorem i ręczny miodzio działał
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2012 ![]() |
Ok, więc wszystko jasne - trzeba zamawiać
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
ciężko zrozumieć dlaczego miałby ręczny w takiej konfiguracji nie działać.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
jak dla mnie to wszystko zalezy od tego czy regulator tylko tlumi przeplyw czy ma mozliwosc calkowitego zamkniecia przeplywu.. jesli sie myle to niech mnie ktos naprostuje
![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
ciężko zrozumieć dlaczego miałby ręczny w takiej konfiguracji nie działać. Wiesz najpierw to trzeba wiedzieć/rozumieć jak taki korektor działa ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 November 2007 Skąd: Gdańsk ![]() |
Regulowane korektory mają przeważnie zakres dławienia 0-60%. Do całkowitego odcinania linii hamulcowej służą zawory "line lock". Zarówno w jednym jak i w drugim przypadku ręczny hydrauliczny będzie działał (zakładając, że obydwa zawory są przed ręcznym, a nie za). Polecam zagłębić się w konstrukcję takiej pompy hamulcowej oraz zasadę jej działania i wszystko stanie się jasne.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 12:03 |