![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
poszukuje zakładu lub osoby która jest w stanie roztoczyć seryjną przepustnice m50/m52 63.8mm na 68mm oraz dorobić ośkę z motylkiem, coś na wzór dinana lub riot racing
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Ja też, daj znać, jak obczaisz - obiecuję zrewanżować się tym samym, jeśli ja pierwszy namierzę
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Robiłem kiedyś sam taką przepustnicę.Z m50 roztoczyłem bez problemu na zwykłej tokarce.Z m52 będzie gorzej bo nie jest symetryczna.
Motyl pasuje na strzała 69mm z jakiejś Alfa Romeo ale nie pamiętam już dokładnie od jakiej kupowałem. Lepiej zapodać przepustnicę z M50 bo ma lepszy flow na częściowych. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Kupiłem przepustnicę z Alfy V6 (taka sama jest w 2.5, 3.0 i 3.2, montowanych w 147 (GTA), 156, 166, Lancii Thesis i podobnych wynalazkach. Nie odkręciłem jeszcze motyla, ale światło przepustnicy to jakieś 68-69 mm. Rozstaw otworów na śruby w motylu pokrywa się z analogicznym rozstawem w przepustnicy od m50. Tak więc dzięki za cynk Aquirre
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Bmw sport chlopak roztoczył- nick short. Efekty zacne.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
on chyba nie roztaczał tylko kupił przepustnice riot racing, ja mam roztoczoną m50b25 na 68mm(robiona u G-Rada/Gtune)
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Panowie nie nastawiajcie się na nie wiadomo na co po przepustnicy większej o kilka mm .
Nie tędy droga ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Mowil o roztoczonej na pw, i wynik ma wiecej jak fajny, ale to niech wykres pokaze.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Panowie nie nastawiajcie się na nie wiadomo na co po przepustnicy większej o kilka mm . Nie tędy droga ![]() +1 Sprawdzony temat, poza tym pamiętajmy o gorszym dozowaniu na małych uchyleniach. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Ja tam się nie nastawiam na cholera wie co, przeorałem temat na różnych forach i cudów nie oczekuję
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
The size of the throttle body controls the velocity of the air. Smaller throttle bodies make the air go faster, larger throttle bodies make the air move slower. Since the velocity of the air is limited to the speed of sound, which is 767.58 mph (miles per hour) or 67547.4 fpm (feet per minute), a throttle body which is too small could limit air flow in the engine. If throttle body size is too large for a particular engine, the air will move too slowly and reduce power.
Źródło i dobra lektura: http://www.hipermath.com/engines/throttle_body_size -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława ![]() |
Konkrety poproszę, ile to daje?
-------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 ![]() |
Według info hamburgerów 5-7KM. Czyli w naszych warunkach nastawiać się trzeba bardziej na 5 niż 7. Przy czym dla mnie bardziej sensowne w relacji cena/osiągi niż ITB za 1000+.
Jeszcze ktoś wstawiał tu na forum patent z przepustnicą od m60, z tego co pamiętam dała też od siebie coś dobrego ale dół zabrała też odczuwalnie. No i pojawił się problem z płynnym dozowaniem gazu - trzeba by robić progresywną prowadnicę linki żeby poprawić kulturę pracy przy niskich uchyleniach przepustnicy. Można jeszcze pójść inaczej. Są fajne przepustnice motocyklowe z Triumpha - silnik 3 cylindrowy, więc dwie sekcje by załatwiły problem. Koszt od 80pln za sekcję. Lub od Suzuki SV 650, silnik 2 cylindrowy, ale przepustnicę są odseparowane więc bajecznie prosto będzie można to podpasować do kolektora/głowicy czegokolwiek. Ceny też śmieszne. Ja osobiście idę w ITB na bazie przepustnic z Suzuki SV650 w przyszłym roku. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Same ITB w 3 litrowym m52 dały 10KM.Więc raczej niewiele w porównaniu do nakładu finansowego i pracy.
Ale jest lepsza baza przy dalszych modyfikacjach. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 ![]() |
Według mnie powinno być na odwrót, Czyli mody głowicy i wałków powinny wymusić ITB, a nie ITB wymuszać dalsze mody żeby pokazać sens montażu ITB. Zwłaszcza że wtedy ITB trzeba i tak ustawiać od nowa pod nową charakterystykę silnika
![]() To tylko moja teoria, badać będę w przyszłym roku ![]() Moim celem będzie podnieść wykres powyżej 5,500 obr. I stracić jak najmniej "dołu". |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 12:59 |