![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 18 November 2010 ![]() |
Witam wszystkich, jest plan kupić Audi A4 w Quattro. Zawsze chciałem mieć mocne 6 cylindrów i przyjemny dźwięk stąd chodzi mi po głowie V6. 1.8T daje o wiele więcej możliwości rozwoju większość ścieżek jest przetartych i jest o wiele większy zasób części. Co o tym sądzicie co lepiej wybrać?
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
jak chcesz modzić to bierz 1,8
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Thu, 18 November 2010 ![]() |
No właśnie to przekonuje mnie najbardziej jeśli chodzi o 1.8T bo jest masę projektów z dobrymi wynikami, dużo części i dużo ścieżek którymi można pójść. Utrzymanie 1.8T jest tańsze i po programie jest tyle koni co w 3.0. Tylko zostaje ten niedosyt dźwięku. Bo rozumiem że modzenie 3.0 V6 jest raz że drogie a dwa że przynosi mało korzyści.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 20 July 2013 Skąd: Mława ![]() |
jak chcesz serię 220KM i to Ci wystarczy w co wątpię to 3.0
jak chcesz dłubać to zdecydowanie 1.8T,zapodasz odpowiednie graty i takie 3.0 zdecydowanie olewasz |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
ASN to kibel, a nie silnik, bierz 1.8T i dbaj.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
To idealnym kompromisem będzie s4 b5. V6, turbo, quattro i przetarte ścieżki
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Właśnie jak to jest z kosztami utrzymania 2.7T VS 1.8T Oba zmodzone na 300km.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Thu, 18 November 2010 ![]() |
Najciekawsze pytania to o koszt utrzymania czyli typowy serwis i wymianę części ale i o samą wytrzymałość takiego silnika i dystans jaki przejedzie bez remontu. 1.8T wiadomi części w normalnej cenie, ale np. z części do ASN widziałem przewody WN za 1250 zł.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 20 July 2013 Skąd: Mława ![]() |
2.7 + soft=300KM
1.8T no wiadomo na dzień dobry sporo wydatków żeby te 300 osiągnąć ale części zdecydowanie tańsze dla 1.8 jak i spalanie wachy na co dzień też mniejsze nie ma przewodów WN,są tylko cewki zapłonowe |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Jeździłem 3.0 w automacie . Kibel to mało powiedziane . Trzeba na drodze uważać na lekko zmodzone tdi . Przejedz sie , ale to raczej nie jest szybkie auto .
-------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
gość_kubasiek_* |
![]()
Post
#12
|
![]() |
Mozna pokusic sie o swap na 2.7bit jesli ma byc dzwiek i moc.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
gdzieś ktoś wstawiał wykres ASNa to wyszło jak dane katalogowe dla 2.8 ACK poza tym awaryjność tego silnika jest straszna, cewki, fazatory, pękające bloki (aluminiowe) itp silnik kompletnie inny niż inne Vki AUDI, jedynie zmienna długość dolotu podobna do tego z ACK
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
300KM z 1.8T będzie bardziej wysilone, ale nadal lepsze w serwisowaniu względem 2.7bit, w którym nie ma miejsca pod maską i wszystkiego jest razy dwa.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 14 February 2015 Skąd: Lubuskie ![]() |
Witam jeździłem audi b6 3.0 automat i według mnie to auto nie jedzie i pali dużo paliwa, lepsze odczucia mam u siebie w audi a8 aah manual
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Ja jezdzilem natomiast asn w manualu w b6 i c5 oska i jak dla mnie bardzo przyjemne auto, napewno lepiej jechaly niz bex w osce. Oba skrzynia 5.
Natomiast jak wsiadlem w b6 automat quattro t jakby stala w miejscu, dopiro na kickownje sie cos dzieje przez chwile. Duzo muwi sie o awaryjnosci tych silnikow a wlasnie w kumpla c5 poza braniem oleju nic sie nie dzieje, ps. Kumpel ie dba nawet o wymiane olej na czas. Ani blok nie pekl ani sie fazator ie odkrecil. Natomiast juz 2 razy widzialem rozpadniety system przestawiania kolektora ssacego ktorego kawalki (na szczescie plastikowe) leca do silnika lub zacinaja przestawianie dolotu. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
Ja jezdzilem natomiast asn w manualu w b6 i c5 oska i jak dla mnie bardzo przyjemne auto, napewno lepiej jechaly niz bex w osce. Oba skrzynia 5. Natomiast jak wsiadlem w b6 automat quattro t jakby stala w miejscu, dopiro na kickownje sie cos dzieje przez chwile. Duzo muwi sie o awaryjnosci tych silnikow a wlasnie w kumpla c5 poza braniem oleju nic sie nie dzieje, ps. Kumpel ie dba nawet o wymiane olej na czas. Ani blok nie pekl ani sie fazator ie odkrecil. Natomiast juz 2 razy widzialem rozpadniety system przestawiania kolektora ssacego ktorego kawalki (na szczescie plastikowe) leca do silnika lub zacinaja przestawianie dolotu. to jest tak, że są ludzie, którym 2.5 TDi też się nie zepsuł jeszcze, poniżej zdjęcia rodzynka na części, mielonka + kapiąca woda z bloku, auto od nowości po serwisie, raz zmieniony rozrząd po 120tyś w ASO w D, w kompie wiadomo cała litania, czujniki położenia, nastawniki itp itd, w ogłoszeniach większość 3.0 ma uszkodzony silnik, zazwyczaj każdy pisze, że uszczelka pod głowicą do wymiany ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ja jezdzilem natomiast asn w manualu w b6 i c5 oska i jak dla mnie bardzo przyjemne auto, napewno lepiej jechaly niz bex w osce. Ten BEX po zrobieniu programu byłby równie szybki i trzy razy żywotniejszy, nawet paliłby mniej, nie mówiąc o masie na przodzie. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
zrobili by tego ASNa w tradycyjny sposób jak 2.8 2.4 czy 2.7 przez zwiększenie pojemności tow poliftowej C5 czy B6 była by fajna Vka a tak bezobsługowych został tylko 2.4 który jakoś sobie radzie ale ze skrzynią 6tką
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 17:25 |