Shoutbox 0 nowych PW 


> 1.8t - kilka pytań
typze46
post Fri, 01 Jan 2016 - 21:23
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 17 August 2015





Witam, z góry zaznaczam, że naczytałem się sporo na temat tego na co szukam odpowiedzi ale nic konkretnego nie znalazłem smile.gif

Pacjent 1.8t AGU (golf 4 gti)

Planuje zwiększyć moc 220hp+ (bezpiecznie - jeden stopiony tłok na koncie, dlatego bezpiecznie laugh.gif )
Konkretnie chciałbym wiedzieć, które z elementów są konieczne do wymiany, a które nie (ratunek dla portfela)

Celować będe w zmianę na k04 023 (plug and play)
Do tego wtryski 360 (z saaba turbo)
Dp 2.75'' i reszta przelot 2.5''
Tip silikon
Przepływka 3'' (musowo?)

I teraz pytania: czy potrzebna jest zmiana kolektora? pompy paliwa? (podobno seria wytrzymuje ew. pompa z s3?)
Czy seryjny smic wytrzyma? Czy musowa zmiana na fmic albo dołożyć drugi smic?

Pozdrawiam serdecznie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 7)
Wspieraj forum
post Fri, 01 Jan 2016 - 21:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Szefo444
post Fri, 01 Jan 2016 - 21:41
Post #2


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 February 2010





Proponowałbym najpierw poszukać przyczyny tego stopionego tłoka. Po za tym w ten silnik można spokojnie zrobić 300km i około 430nm. Jeśli chodzi o Twoje modyfikacje to tematów na podniesienie mocy w 1.8 t jest full.


--------------------
Punto GT 1.4 Turbo
Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET
Punto GT 1.8 Turbo
Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
typze46
post Fri, 01 Jan 2016 - 21:58
Post #3


Rookie
Dołączył: Mon, 17 August 2015





Stopiony tłok to w poprzednim aucie s3 APY (nieznany soft po kupnie na seryjnych gratach poza tipem i jeden lejący wtrysk biggrin.gif ) Jak już pisałem ten full tematów przeczytałem ale mam kilka wątpliwości dlatego pytam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
As_
post Fri, 01 Jan 2016 - 23:35
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





A nie lepiej zrobic po prostu program?
Po co ladowac tyle kasy zeby na koncu miec 220KM?


--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
typze46
post Sat, 02 Jan 2016 - 04:20
Post #5


Rookie
Dołączył: Mon, 17 August 2015





Nie wystarczający przyrost smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sat, 02 Jan 2016 - 11:35
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Na 220HP+ musisz mieć większą przepływkę, kolektor ssący seria, wydechowy pod K04, FMIC. Pompa może uniesie, jeśli nie to wyjdzie w trakcie strojenia.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 02 Jan 2016 - 12:29
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





tu masz gotowy przepis na 230km w agu na k03s
przeplywka zostaje seria
http://gregor10.pl/vw-golf-iv-1-8t-agu-150km-231km-350nm/



--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
typze46
post Sat, 02 Jan 2016 - 14:35
Post #8


Rookie
Dołączył: Mon, 17 August 2015





Dzięki wielkie, mam nadzieje że wkrótce zacznę kompletować graty biggrin.gif @gregor10 masz może jakieś nagranie jak to się zbierało po zestrojeniu? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 20:47