![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 10 July 2014 ![]() |
Witam mam pytanko dotyczące Audi A4 B7 2005 R SEDAN QUATTRO 2.0 TFSI silnik BPG będę robił SWAPA na 1.8 T i tu pytanie czy skrzynia podejdzie P&P z 2.0 TFSI do 1.8T czy trzeba coś zmieniać ?? Dokupić lub coś ??
Proszę o wszelkie informacje Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Najglubszy swap o jakim slyszalem !! Dlaczego wyrzucasz 2,0 na pasku ?
ps jak ma skrzynia nie pasowac skoro to praktycznie blizniaczy blok , tylko tfsi kapke lepszy -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Thu, 10 July 2014 ![]() |
Bo chce zagazować i zrobić pod 250-280HP( a w przyszłości pewnie więcej) a w tej chwili gaz to 2.0 TFSI 4400-5500 i pobiera benzynę oraz gaz jednocześnie , a generacja fazy ciekłej obsłuży tylko nominalne 200 HP puki co nie można zwiększać mocy jak ma się fazę ciekłą a ja ,że jeżdżę dosyć dużo i nie chce klekota oraz mało mi już te 200 HP padło na 1.8 T lub , stare 4,2 V8 albo 2,7 biT a że jest okazja kupić pewne 1,8T i mam klienta na Swój motor
I kolejna sprawa dla mnie 1.8 t jest jednym z najlepszych i najbardziej rozwojowych motorów pod względem kosztów jakie trzeba włożyć . |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2012 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Wrzucaj od razu 2,7 bi turbo wiadomo żę koszty ekspaltacji troszkę większe ale zabawa lepsza i rozwojowe. Kolega robił swapa do passat b5 i wszystko działa skrzynia z diesla, sprzęgło z rs4.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Thu, 10 July 2014 ![]() |
Wiadomo 2.7 kot i rozwojowy jeszcze bardziej ale nie mam pewnego teraz nigdzie w "normalnych pieniądzach"a kupić i zrobić żeby był pewny to tyle niestety nie mam na tą chwilę , domyślam się o kim piszesz teraz robi 400+ w tym B5, a na tą chwile mam pewne AJQ ( jak dobrze pamiętam to chyba ten kod ) 180HP to lekko się "po czaruje" i 250 pęknie i starczy na jakiś czas
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
AJQ czyli poprzeczne 1.8t na korbie 20mm
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Thu, 10 July 2014 ![]() |
Tak poprzeczniak czeka mnie wymiana miski i smoka i będzie wzdłużnie w A4 siedział
![]() I druga sprawa do 1.8 T AJQ podjedzie ten ssący P&P ? Pozdrawiam |
|
|
gość_smedas_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
tak jest na szerokin kanalach mam na sell kolektor z AEB na szerokim kanale
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Na moce 250-350KM nie wrzucaj szerokiego kanału, bo nic nie zyskasz.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Thu, 10 July 2014 ![]() |
Poszukuje turbiny do 1.8 T wzdłużnego obojętnie jaka byle by sprawna !! Jakby ktoś miał lub wie kto ma proszę o info !!!!!
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Wed, 02 June 2010 Skąd: Kalisz ![]() |
LPG w silnikach FSI wygląda następująco - porównam do zwykłego na pośrednim.
Mając 1.8T pali powiedzmy 10 litrów benzyny po montażu LPG pali 12 litrów gazu. Mając 2.0T pali powiedzmy 10 litrów benzyny po montażu LPG pali 8 litrów LPG i około 2 litrów benzyny. Licząc to po aktualnych cenach na rynku koszt 100 kilometrów wychodzi praktycznie tak samo. Jedeyny minus to koszt takiej instalacji bo jest średnio z 1500 do 2000 zł droższa. Ale swap też swoje kosztuje. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Thu, 10 July 2014 ![]() |
Ile kosztuje GAZ wiem ale jak pisałem po zagazowaniu TFSI w tej chwil i GÓWNO zrobisz jeśli chodzi o MOC a chce się już więcej
![]() I jeszcze jedno nie wiem jak Ty liczyłeś ale według moich kalkulacji na szybko wychodzi tak : 11 litrów PB 98 bo tyle pal im iw tej chwili moje 2.0 TFSI to - 4,69 zł(najtaniej u mnie w okolicy)*11= 51,59 15 litrów gazu dajmy na to - 1,90 ( to stawka i tak zawyżona bo jest chyba nawet p o1,75) * 15 = 28,50 No a to nie jest tyle samo ![]() A co do SWAPA wyjdzie ,że dołożę może max 1 tys zł i mam 1,8 T ZAGAZOWANE JUŻ ! Wsadzone i gotowe do jazdy więc na moje nadal dobrze to wyjdzie |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 26 June 2015 ![]() |
Czesc swojego czasu miałem b7 z 2.0T fajny silnik rozwojowy bo po sofcie zrobisz moc jak 1.8t po modach ale
jak u Ciebie duzo jezdze na ciezkich kolach 19" i sporych heblach 345/330 z biedą schodziłem na 12l98 przewaznie 14+ z gazem dzwonilem orientowałem sie jak robia lpdi to na max 220KM /inne instalacje moze i ogarna wiecej ale posiłkują sie benzyna i i ch koszt jak pisales 4,5-6k lpdi kilka firm w polce koszt masakra na chwile obecna gazowanie tego silnika mija sie z celem wiec jak tfsi to tylko pb ,, przewidywałem swap na 1.8 T dokladnie jak u Ciebie ja mialem ośke 2.0T i to kolejny nonsens z tym silnikiem wiec planowalem 1.8t q Szukałem poł roku ludzi do swapa , masakra projekt umarł za twoj motor pewnie z 6k 1.8 Z Wsadzeniem 4,5 mod na q + gaz no nie wiem Jesli doplacisz z 2k po calosci to moze i sie oplaca pod warunkiem ze masz juz q Jak wspominalem auto sprzedalem obecnie znowu b7 - przeszczep 1.9tdi Q obecnie 200-410nm na gtb spalanie fajne osiagi jak 2.0T |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Ile kosztuje GAZ wiem ale jak pisałem po zagazowaniu TFSI w tej chwil i GÓWNO zrobisz jeśli chodzi o MOC a chce się już więcej ![]() I jeszcze jedno nie wiem jak Ty liczyłeś ale według moich kalkulacji na szybko wychodzi tak : 11 litrów PB 98 bo tyle pal im iw tej chwili moje 2.0 TFSI to - 4,69 zł(najtaniej u mnie w okolicy)*11= 51,59 15 litrów gazu dajmy na to - 1,90 ( to stawka i tak zawyżona bo jest chyba nawet p o1,75) * 15 = 28,50 No a to nie jest tyle samo ![]() A co do SWAPA wyjdzie ,że dołożę może max 1 tys zł i mam 1,8 T ZAGAZOWANE JUŻ ! Wsadzone i gotowe do jazdy więc na moje nadal dobrze to wyjdzie Najpierw to Ty o LPG w Bezpośrednim poczytaj... Niema problemu z podniesieniem mocy przy instalacji 4gen z dotryskiem w bezpośrednim. W GZW na śląsku ogarną temat zarówno LPG jak i podniesienia mocy na PB. przy 11l PB licz sobie że Będzie spalać koło 9,5l LPG i 1.5-2l PB |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
czyli 2*4,69=9,38 + 10*1,9 = 19 a to w sumie daje 28,38zl. faktycznie, koszty jak przy 15/100 lpg wychodza...
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
Najpierw to Ty o LPG w Bezpośrednim poczytaj... Niema problemu z podniesieniem mocy przy instalacji 4gen z dotryskiem w bezpośrednim. W GZW na śląsku ogarną temat zarówno LPG jak i podniesienia mocy na PB. przy 11l PB licz sobie że Będzie spalać koło 9,5l LPG i 1.5-2l PB kiedyś czytałem, że tfsi z lpg to 2/3lpg i 1/3pb (wyliczenia użytkowników, chyba pastuchy) więc jakieś 8Lpg + 4Pb te instalacje lpg tak poszły do przodu że te proporcje tak się zmieniły? po za tym, przy obliczeniach kosztów przy 1.8T z lpg doliczcie sobie Pb na "odpalenia", z min. 1L na 100 -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Poznań ![]() |
Najglubszy swap o jakim slyszalem !! Nic dodać nic ująć. Kolego sprzedaj ten samochód i kup w dieslu bo ten swap plus gaz to wyjdzie drożej jak jazda na benzynie a do tego śmierdzi ![]() -------------------- Seat Leon Cupra BWJ 440HP 560NM
Ekypa-PN |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
kiedyś czytałem, że tfsi z lpg to 2/3lpg i 1/3pb (wyliczenia użytkowników, chyba pastuchy) więc jakieś 8Lpg + 4Pb te instalacje lpg tak poszły do przodu że te proporcje tak się zmieniły? po za tym, przy obliczeniach kosztów przy 1.8T z lpg doliczcie sobie Pb na "odpalenia", z min. 1L na 100 Może przy fabrycznych nastawach tak jest ale w GZW mają dostep do wersji inżynierskiej i mogą robić co chcą. Samochód z bezpośrednim zagazowali już na pęczki do tego nawet V10 od audi |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 21:52 |