Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> A4 B7 SWAP 2.0 TFSI na 1.8 T
bartektrn
post Fri, 30 Oct 2015 - 11:51
Post #1


User
Dołączył: Thu, 10 July 2014





Witam mam pytanko dotyczące Audi A4 B7 2005 R SEDAN QUATTRO 2.0 TFSI silnik BPG będę robił SWAPA na 1.8 T i tu pytanie czy skrzynia podejdzie P&P z 2.0 TFSI do 1.8T czy trzeba coś zmieniać ?? Dokupić lub coś ??

Proszę o wszelkie informacje

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 30 Oct 2015 - 11:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Fri, 30 Oct 2015 - 19:20
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Najglubszy swap o jakim slyszalem !! Dlaczego wyrzucasz 2,0 na pasku ?

ps jak ma skrzynia nie pasowac skoro to praktycznie blizniaczy blok , tylko tfsi kapke lepszy


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartektrn
post Fri, 30 Oct 2015 - 20:06
Post #3


User
Dołączył: Thu, 10 July 2014





Bo chce zagazować i zrobić pod 250-280HP( a w przyszłości pewnie więcej) a w tej chwili gaz to 2.0 TFSI 4400-5500 i pobiera benzynę oraz gaz jednocześnie , a generacja fazy ciekłej obsłuży tylko nominalne 200 HP puki co nie można zwiększać mocy jak ma się fazę ciekłą a ja ,że jeżdżę dosyć dużo i nie chce klekota oraz mało mi już te 200 HP padło na 1.8 T lub , stare 4,2 V8 albo 2,7 biT a że jest okazja kupić pewne 1,8T i mam klienta na Swój motor

I kolejna sprawa dla mnie 1.8 t jest jednym z najlepszych i najbardziej rozwojowych motorów pod względem kosztów jakie trzeba włożyć .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zgredd
post Fri, 30 Oct 2015 - 21:07
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2012
Skąd: Oborniki Śląskie





Wrzucaj od razu 2,7 bi turbo wiadomo żę koszty ekspaltacji troszkę większe ale zabawa lepsza i rozwojowe. Kolega robił swapa do passat b5 i wszystko działa skrzynia z diesla, sprzęgło z rs4.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartektrn
post Fri, 30 Oct 2015 - 21:13
Post #5


User
Dołączył: Thu, 10 July 2014





Wiadomo 2.7 kot i rozwojowy jeszcze bardziej ale nie mam pewnego teraz nigdzie w "normalnych pieniądzach"a kupić i zrobić żeby był pewny to tyle niestety nie mam na tą chwilę , domyślam się o kim piszesz teraz robi 400+ w tym B5, a na tą chwile mam pewne AJQ ( jak dobrze pamiętam to chyba ten kod ) 180HP to lekko się "po czaruje" i 250 pęknie i starczy na jakiś czas
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 31 Oct 2015 - 00:14
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





AJQ czyli poprzeczne 1.8t na korbie 20mm smile.gif uzbroic w k03rs2 i 250km peknie


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartektrn
post Sat, 31 Oct 2015 - 06:23
Post #7


User
Dołączył: Thu, 10 July 2014





Tak poprzeczniak czeka mnie wymiana miski i smoka i będzie wzdłużnie w A4 siedział cool.gif , a że na korbie 20 MM to nie wiedziałem z tego co się oprocentuje to wiem ,że to na wąskim kanale jest dlatego będę myślał kiedyś przy większych modach wrzucić głowice z AEB lub AGU i kolektor ssący i teraz pytanie czy kolektor ssący z AEB lub AGU 1.8 t jest na szerokich kanałach jak AJH( wiem że to z Sharana jest) ???


I druga sprawa do 1.8 T AJQ podjedzie ten ssący P&P ?

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_smedas_*
post Sat, 31 Oct 2015 - 09:23
Post #8









tak jest na szerokin kanalach mam na sell kolektor z AEB na szerokim kanale wink.gif zostal mi po swapie do polo jak chcesz to pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sat, 31 Oct 2015 - 10:22
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Na moce 250-350KM nie wrzucaj szerokiego kanału, bo nic nie zyskasz.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartektrn
post Sat, 31 Oct 2015 - 20:02
Post #10


User
Dołączył: Thu, 10 July 2014





Poszukuje turbiny do 1.8 T wzdłużnego obojętnie jaka byle by sprawna !! Jakby ktoś miał lub wie kto ma proszę o info !!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roboform550
post Sun, 01 Nov 2015 - 16:45
Post #11


User
Dołączył: Wed, 02 June 2010
Skąd: Kalisz





LPG w silnikach FSI wygląda następująco - porównam do zwykłego na pośrednim.


Mając 1.8T pali powiedzmy 10 litrów benzyny po montażu LPG pali 12 litrów gazu.

Mając 2.0T pali powiedzmy 10 litrów benzyny po montażu LPG pali 8 litrów LPG i około 2 litrów benzyny.


Licząc to po aktualnych cenach na rynku koszt 100 kilometrów wychodzi praktycznie tak samo.

Jedeyny minus to koszt takiej instalacji bo jest średnio z 1500 do 2000 zł droższa. Ale swap też swoje kosztuje.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartektrn
post Sun, 01 Nov 2015 - 16:51
Post #12


User
Dołączył: Thu, 10 July 2014





Ile kosztuje GAZ wiem ale jak pisałem po zagazowaniu TFSI w tej chwil i GÓWNO zrobisz jeśli chodzi o MOC a chce się już więcej tongue.gif


I jeszcze jedno nie wiem jak Ty liczyłeś ale według moich kalkulacji na szybko wychodzi tak :

11 litrów PB 98 bo tyle pal im iw tej chwili moje 2.0 TFSI to - 4,69 zł(najtaniej u mnie w okolicy)*11= 51,59

15 litrów gazu dajmy na to - 1,90 ( to stawka i tak zawyżona bo jest chyba nawet p o1,75) * 15 = 28,50

No a to nie jest tyle samo wink.gif także chyba jednak się opłaca

A co do SWAPA wyjdzie ,że dołożę może max 1 tys zł i mam 1,8 T ZAGAZOWANE JUŻ ! Wsadzone i gotowe do jazdy więc na moje nadal dobrze to wyjdzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michałswd
post Sun, 01 Nov 2015 - 19:14
Post #13


Rookie
Dołączył: Fri, 26 June 2015





Czesc swojego czasu miałem b7 z 2.0T fajny silnik rozwojowy bo po sofcie zrobisz moc jak 1.8t po modach ale
jak u Ciebie duzo jezdze na ciezkich kolach 19" i sporych heblach 345/330 z biedą schodziłem na 12l98 przewaznie 14+
z gazem dzwonilem orientowałem sie jak robia lpdi to na max 220KM /inne instalacje moze i ogarna wiecej ale posiłkują sie benzyna i i ch koszt jak pisales 4,5-6k
lpdi kilka firm w polce koszt masakra na chwile obecna gazowanie tego silnika mija sie z celem

wiec jak tfsi to tylko pb ,, przewidywałem swap na 1.8 T dokladnie jak u Ciebie ja mialem ośke 2.0T i to kolejny nonsens z tym silnikiem
wiec planowalem 1.8t q Szukałem poł roku ludzi do swapa , masakra projekt umarł
za twoj motor pewnie z 6k 1.8 Z Wsadzeniem 4,5 mod na q + gaz no nie wiem

Jesli doplacisz z 2k po calosci to moze i sie oplaca pod warunkiem ze masz juz q

Jak wspominalem auto sprzedalem obecnie znowu b7 - przeszczep 1.9tdi Q obecnie 200-410nm na gtb
spalanie fajne osiagi jak 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Sun, 01 Nov 2015 - 19:30
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(bartektrn @ Sun, 01 Nov 2015 - 16:51) *
Ile kosztuje GAZ wiem ale jak pisałem po zagazowaniu TFSI w tej chwil i GÓWNO zrobisz jeśli chodzi o MOC a chce się już więcej tongue.gif


I jeszcze jedno nie wiem jak Ty liczyłeś ale według moich kalkulacji na szybko wychodzi tak :

11 litrów PB 98 bo tyle pal im iw tej chwili moje 2.0 TFSI to - 4,69 zł(najtaniej u mnie w okolicy)*11= 51,59

15 litrów gazu dajmy na to - 1,90 ( to stawka i tak zawyżona bo jest chyba nawet p o1,75) * 15 = 28,50

No a to nie jest tyle samo wink.gif także chyba jednak się opłaca

A co do SWAPA wyjdzie ,że dołożę może max 1 tys zł i mam 1,8 T ZAGAZOWANE JUŻ ! Wsadzone i gotowe do jazdy więc na moje nadal dobrze to wyjdzie

Najpierw to Ty o LPG w Bezpośrednim poczytaj... Niema problemu z podniesieniem mocy przy instalacji 4gen z dotryskiem w bezpośrednim. W GZW na śląsku ogarną temat zarówno LPG jak i podniesienia mocy na PB.
przy 11l PB licz sobie że Będzie spalać koło 9,5l LPG i 1.5-2l PB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sun, 01 Nov 2015 - 19:38
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





czyli 2*4,69=9,38 + 10*1,9 = 19 a to w sumie daje 28,38zl. faktycznie, koszty jak przy 15/100 lpg wychodza...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Mon, 02 Nov 2015 - 08:25
Post #16


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





CYTAT(michałswd @ Sun, 01 Nov 2015 - 19:14) *
Najpierw to Ty o LPG w Bezpośrednim poczytaj... Niema problemu z podniesieniem mocy przy instalacji 4gen z dotryskiem w bezpośrednim. W GZW na śląsku ogarną temat zarówno LPG jak i podniesienia mocy na PB.
przy 11l PB licz sobie że Będzie spalać koło 9,5l LPG i 1.5-2l PB


kiedyś czytałem, że tfsi z lpg to 2/3lpg i 1/3pb (wyliczenia użytkowników, chyba pastuchy) więc jakieś 8Lpg + 4Pb
te instalacje lpg tak poszły do przodu że te proporcje tak się zmieniły?

po za tym, przy obliczeniach kosztów przy 1.8T z lpg doliczcie sobie Pb na "odpalenia", z min. 1L na 100


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qczarq
post Mon, 02 Nov 2015 - 08:58
Post #17


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Poznań





CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 30 Oct 2015 - 19:20) *
Najglubszy swap o jakim slyszalem !!


Nic dodać nic ująć.

Kolego sprzedaj ten samochód i kup w dieslu bo ten swap plus gaz to wyjdzie drożej jak jazda na benzynie a do tego śmierdzi laugh.gif


--------------------
Seat Leon Cupra BWJ 440HP 560NM

Ekypa-PN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Mon, 02 Nov 2015 - 11:24
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(przemek530d @ Mon, 02 Nov 2015 - 08:25) *
kiedyś czytałem, że tfsi z lpg to 2/3lpg i 1/3pb (wyliczenia użytkowników, chyba pastuchy) więc jakieś 8Lpg + 4Pb
te instalacje lpg tak poszły do przodu że te proporcje tak się zmieniły?

po za tym, przy obliczeniach kosztów przy 1.8T z lpg doliczcie sobie Pb na "odpalenia", z min. 1L na 100

Może przy fabrycznych nastawach tak jest ale w GZW mają dostep do wersji inżynierskiej i mogą robić co chcą. Samochód z bezpośrednim zagazowali już na pęczki do tego nawet V10 od audi
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 21:52