![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Witam. Chciałbym przedstawić swojego złoma, przy którym ślęczę już ponad 3 lata. Z fabryki wyjechał w 1987roku jako 1.6 gaźnik FWD 4 biegi
![]() ![]() MODEL: VW Golf II 1.6 Modyfikacje Silnik: 2.9 VR6 ABVT W trakcie Modyfikacje głowicy: Gotowe Seria + planowanie, sprawdzenie szczelności, nowe zawory, nowe prowadnice zaworowe, nowe uszczelniacze, odprężenie przekładką 3mm by Protune i do tego 2 listki z metalowej uszczelki z Sharana, świece BKR7E Modyfikacje bloku: Gotowe Seria, nowe panewki korbowodowe Kolbenschmidt, nowy rozrząd ASO Układ dolotowy: Gotowe Kolektor custom samoróbka, orurowanie całość średnica 2.5", silikony czarne FMIC.pl, intercooler nówka Nissens od MB Sprintera (ze względu na miejsce i chęć ukrycia wszystkiego za wąskim zderzakiem) Układ wydechowy: W trakcie Turbo chinol "Super T70" nówka, kolektor wydechowy żeliwniak chiński, w trakcie budowy jest wydech, całość 2.75" na dwóch tłumikach przelotowych z nierdzewki z firmy ProEX. Downpipe, który widać na zdjęciach to tylko prowizoryczne połączenie ze starym wydechem z wolnossaka, żeby auto się przyjemniej przeparkowywało ![]() Układ wtryskowy: W trakcie Kiedyś kupiłem wtryski Boscha z Volvo 2.5T 350cc@3bar, ale nie wydadzą i szukam czegoś innego (440, 550 czy 630?) Elektronika: W trakcie (niewystrojony) komp z 2.8 + DET3 + map 2.5 bar Układ chłodzenia: Gotowe Nowa chłodnica Nissens z Passata VR6, cienkie wiatraki 11" + 12", nowy termostat 80*, nowa obudowa termostatu i "crack pipe" z ASO, chłodnica oleju 16 rzędowa FMIC, podstawka chłodnicy Mocal z termostatem, węże do chłodnicy oleju i zasilania turbo z teflonu w nierdzewnym oplocie Układ napędowy: Gotowe Seria Golf 2 Syncro, skrzynia biegów CSR z VR6 Syncro, dyfer CSS z VR6 Syncro, Ebayowy spiek 6 łopatek + wzmocniony docisk Zawieszenie: Gotowe Zawieszenie gwintowane Bilstein B16, wszystkie tulejki itd nowe, stabilizator przód Corrado VR6, z tyłu w wahaczach poliuretany Strongflex Hamulce: Gotowe przód - Girling 60 z Audi S2 + tarcza Golf G60 280mm 4x100 tył - Golf Rallye 239mm + girling 38 4x100 bez ABS Nadwozie: seria + zderzaki USA, lampy GTI, itd tak jak widać. Swap Syncro na wszystkich oryginalnych elementach blacharskich, spawanie po zgrzewach, masa, konserwacja itd. Tak auto prezentuje się z zewnątrz ![]() ![]() ![]() Swap Syncro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Spód ![]() ![]() ![]() Wnętrze: ![]() ![]() ![]() ABV ![]() Turbienie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 December 2004 Skąd: Łódź ![]() |
:)Bardzo ładna sztuka.
Ważyłeś go może gotowego do jazdy? Masz jakieś foty tego kolektora dolotowego? -------------------- RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Hamulce raczej symboliczne jak na 350-400KM.
Ladne autko. -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
T70 z mega duza dupa. Bedzie pozno ladowac
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Co do wagi - nie ważyłem, ale stawiam na okolice 1100-1200kg. Auto ma full wnętrze, el. szyby, lusterka, grzane fotele, radio
![]() Hamulce: przy 200HP dawały radę nawet przy wściekaniu się po górskich serpentynach, także do normalnej jazdy myślę, że ogarną, jeśli nie, to się zmieni. Jednak wierzę, że dadzą radę, u kolegi na podobnym zestawie pozwalało na kilka porządnych zatrzymań 4.2 V8 340hp w Audi 80 (które też waży trochę więcej). Turbo - tak jak pisałem projekt miał być w miarę niskobudżetowy, a turbo kupiłem całkowicie nowe za 700zł. Tak jak z hamulcami, spróbujemy, a jak będzie lipa, to się zmieni ![]() ![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Ladna sztuka.Ciekawe ile wytrzyma synchro?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
Z tym czterobutem to bym tak nie przesadzal czy pierwszy
![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Z pierwszym chodzilo o to, że pierwszym, którym JA jeździłem
![]() ![]() ![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
Hamulce: przy 200HP dawały radę nawet przy wściekaniu się po górskich serpentynach, także do normalnej jazdy myślę, że ogarną, jeśli nie, to się zmieni. Jednak wierzę, że dadzą radę, u kolegi na podobnym zestawie pozwalało na kilka porządnych zatrzymań 4.2 V8 340hp w Audi 80 (które też waży trochę więcej). Mega fajny golfik i ladna robota. Na jakiej pompie chodza te hamulce ? Jaka jest pompa i serwo w tej 80 V8 bo seria w audi wypada cieniutko...zwlaszcza sie sie ma porownanie do lepszych hamulcow. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Git maszyna. Calkiem estetycznie wygląda. Zyczę powodzenia I bezawaryjności
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
W moim aucie jest pompa 23.8mm i jest w sam raz (na 25.4 był za twardy pedał). W 80v8 była pompa seryjna (22mm?) i fabryczny ABS. Naprawdę wiele ludzi krytykowało kolegę za ten zestaw, ale jego auto przejeździło tak rok czasu i heble nie sprawiały problemów. Z resztą, jak będzie za słabo, to w głowie jest plan na 312mm na przód z jakimś czterotłokiem i 256mm na tył.
Jeszcze zdjęcie kolektora, o które ktoś prosił, niestety nie mam lepszych.. ![]() -------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
nie znam sie, ale jak na ssacy do turbo to raczej mizerna konstrukcja
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Fajna furka! Zawsze mi się podobała prostota tego golfa
![]() -------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Zauważ że tu nie ma za dużo miejsca na kolektor ssący, jest ciasno, Mickey w Tsunami ma chyba nawet mniejsze, przynajmniej wizualnie bo nie wiem jak pojemnościowo. Jak już to można by zrobić z podwójnym plenum od dołu.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Super golfik ładnie czysto fajnie ze wszystko robisz sam tu jest duży fan ja coś zrobione samemu działa
![]() A kolektor nie chodzi oto że mały tylko chyba troszke źle zrobiony, jest prosty a powinien być z lewej strony mniejszy niż z prawej, dobry kolektor zrobić to ponoć nie jest takie proste |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Fajny golfik. Niema jak mocna dwójka i jeszcze syncro.
Przepraszam za małe OT ale pewnie zaglądnie to dużo mądrych osób a planuję też swap VR6 do dwójki 1.8k-jet i nurtuje mnie pytanie czy idzie jakoś pożenić VR'a z napędami 1.8 czy trzeba załatwić skrzynię i dyfer z VR6 tak jak tutaj w temacie jest zrobione? |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Skrzynia i dyfer koniecznie vr6, skrzynia ma inny dzwon niz 4cyl a przystawka i dyfer mają inne przełożenia. Graty z vr6 pasują do wózka, walu, polosi itd z mk2.
-------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Dzięki za odpowiedź. CZyli najlepiej kupić też z przystawką z jednego auta?
Albo kupić zepsutą skrzynię z vr6 i pospawać jeden dzwon z dwóch ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 11 November 2014 ![]() |
Mógłbyś teoretycznie kupić jakąś skrzynię 02C z 4cyl i przełożyć jedną część obudowy z VR6 Syncro (nie trzeba nic spawać, dzwon jest w jednej "połówce" obudowy skrzyni) tylko nie wiem czy przystawka z 4cyl spasuje do tej obudowy z VR6. Jeśli by spasowała, to mógłbyś jeździć normalnie z dyfrem 4cyl. Tak czy siak nie wiem czy koszta takiej rzeźby nie przekroczą wartości kompletu skrzynia + dyfer z VR6 Syncro.
-------------------- VW Corrado VRT 4Motion 400+
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 July 2014 Skąd: olsztyn ![]() |
temat juz dawno przeczytalem na vwzone:) fajny golfik
-------------------- _http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=91&...=906656#p906656
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 16:46 |