![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
Witam
Interesują mnie taka rzecz, ponieważ pewna strona podaje iż.... 0005 ma AR 4.80, a 0029 ma niby 5.8 http://www.turbomaster.info/eng/catalogs/m...&pagina=K03 Katalog podaje różne nr dla muszli gorących dla 05 i 29. Więc pytanie, czym te turbiny się tak naprawdę różnią, bo patrze na allegro, mają odpowiednio numery 058145703L (005) oraz 058145703J (029), i nie mogę wykminić różnicy żeliwa. -------------------- Zapraszam na stronę miłośników motocykla Honda CX - _http://hondacx500.cba.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 May 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Na stronie podanej przez Ciebie CHRA mają inne numery, więc to będzie główna różnica.
Tutaj masz odpowiedź na swoje pytanie http://www.racingforum.pl/a4-18t-163-vs-18...ce-t108097.html |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
Super kolego tylko że.... według katalogu ta turbina ma 38/45
http://techline.net.pl/pl/kategorie/wirnik...osprezarki,7462 K03-005 aka K03 Specs: Compressor: 36/50 Turbine: 36/45 K03-029 aka K03S Specs: Compressor:36/50 Turbine: 40/45 Tu się zgadza http://techline.net.pl/pl/kategorie/wirnik...osprezarki,7460 ale dzięki bo to się zgadza teraz, na oko to na oko ale w środku jest co trzeba a ja szukam najmniejszego k03 2072 -------------------- Zapraszam na stronę miłośników motocykla Honda CX - _http://hondacx500.cba.pl
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Ok Panowie, a czy orientuje się ktoś, czy w muszli zimnej k03 jest wystarczająco mięsa, aby roztoczyć ją pod wirnik z k04?
Czy odpuścić taką zabawę i kupić po prostu k04-015? -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
Różnice pomiędzy sprężarkami
K03-005 aka K03 Specs: Compressor: 36/50 Turbine: 36/45 K03-029 aka K03S Specs: Compressor:36/50 Turbine: 40/45 K04-015 Specs: Compressor: 38/51 Turbine: 42/46 K03-073 Specs: Compressor: 38/51 Turbine: 40/45 Więc myślę, że miejsca może być... kupno k04-15 trochę bez sensu, lepiej poszukać k03-073. Duża różnica w cenie. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
Kolego, amerykany robią hybrydy na k03 1870 i pchają w nią wirnik i kompresor od k04, więc zrobienie takiego czegoś na 2072 to pikuś... więc jeśli widzisz sens wkładania kompresora k04 na któryś z wirników k03 to na pewno dasz radę. Z tymże 2072 występowała jeszcze chyba w takiej wersji z 4 łopatkowym kompresorem, nie wiem czy to nie jest coś podobnego do tego co zastosowano właśnie w k04.
Tu masz zdjęcia małych k03 1870 z bebechami od k04 http://www.stealthtdi.com/Albums/Mechanica...ockvshybrid.jpg http://www.stealthtdi.com/Forums/Exhaust_K034vsK0344.jpg -------------------- Zapraszam na stronę miłośników motocykla Honda CX - _http://hondacx500.cba.pl
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
K03 073 jest od poprzecznego? Jeśli tak, to i tak muszę muszle pod wzdłużnego do niej podpasować.
Chcę mieć zapas w moim silniku, a całość mam ładnie spasowaną pod turbo od wzdłużnego - a 1.3 pojemności jest, więc pchanie jakiegoś większego turbo znacznie opóźni mi reakcję. Cóż, k04 015 można za 200-300 dolców kupić, oczywiście chinola, więc teraz mam zagwozdkę co wybrać. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
K03 073 jest od wzdłużnego , ale tego mało jest . Występowała w a6 b6 bex 192km . Z ciekawostek dodam że kiedyś do k03 005 zamontowałem muszlę gorącą od bodajże k03 025 , niby miało być to samo , w sumie też o 029 pisali na forach że to samo , a tu dupa . Popękana oryginalna dawała większe ciśnienie niż na nowej nie popękanej . Ale 1 bar w piku był więc zostawiłem .
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
A możecie pokazać na zdjęciu jak wyglądają typowe pęknięcia żeliwa k03?
-------------------- Zapraszam na stronę miłośników motocykla Honda CX - _http://hondacx500.cba.pl
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Jeden z kolegów wykrył błąd u mnie w poście i oczywiście chodzi o A4 b6 bex a nie jak napisałem o a6 b6 . Zdjęć żeliwa nie mam , ale u mnie było małe pęknięcie na zewnątrz i duże w środku jak się okazało po zdjęciu żeliwa . Pęknięcie było na około wirnika . Dochodziły z niej dziwne stuki zanim się porządnie nie rozgrzała .
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
Ok Panowie, a czy orientuje się ktoś, czy w muszli zimnej k03 jest wystarczająco mięsa, aby roztoczyć ją pod wirnik z k04? Czy odpuścić taką zabawę i kupić po prostu k04-015? Jest bo robilem taki mod 3 sezony temu i przez 2 lata na niej jezdzilem. Robilem tak wlasnie ze wzgledu na to, ze muszle mialem dobrze spasowane z calym osprzetem a chcialem wieksze doladowanie. -------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 13 October 2013 ![]() |
ja mam hybrydowe k03 053, roztoczona czesc zimna,wsadzony wirnik z turbiny od silnika audi 2.7tdi,efekt taki ze dmucha pod odcinke 1,20 bara czy nawet ciut wiecej.ogolnie mod na+
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 16:06 |