![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
Witam,
postanowiłem opisać nowy projekt mojego Audi A4, można powiedzieć, że jest to stage II, poprzedni setup był dość biedny i nie opisywałm go na tym forum, silnik był seryjny na sprężarce Precision 5031 przy doładowaniu 1,3bara generował 315HP i 400Nm ale do rzeczy: Model: Audi A4 B6 1.8T (AVJ) Quattro, seryjnie 150HP Silnik: kute korbowody H-Beam Techno5 kute tłoki Wossner odprężające Cr: 8,5:1 panewki od 2.2T 9-cio rzędowa chłodnica oleju Modyfikacje głowicy: pełny porting kanałów zaworowych, dolotowych i wydechowych zawory ssące azotowane Supertech +1mm zawory wydechowe Ferrea F1555P Competition Plus +1mm prowadnice zaworowe Supertech sprężynki, podkładki, talerzyki Supertech ostre wałki rozrządu od wolnossącego ADR-a regulowane kółko rozrządu IE za rozrząd odpowiedzialny jest kewlarowy pasek Gates Racing uszczela odprężająca pod głowicę 034Motorsport Układ dolotowy: usunięty MAF duży FMIC na orurowaniu 2,5" przepustnica 76mm S4 kolektor ssący custom by VR Service Blow off HKS SSQV3 ori Układ wydechowy: Turbo GT3082R .63AR kolektor wydechowy baran równorurowy wastegate Turbosmart wydech 3" Układ paliwowy: wymienione wszystkie przewody w stalowym oplocie pod E85 wtryski 1000cc wydajniejsza listwa paliwa pompa paliwa Bosch 044 (ori) + układ przygotowany pod drugiego Boscha gdyby zabrakło swirl pot w bagażniku Układ napędowy: sprzęgło by Radzikowski na 6-cio łapkowej tarczy i wzmocnionym docisku shortshifter B&M lekkie felgi OZ Racing opony slick Pirelli RX7 225/650/18 Układ hamulcowy: tarcze przód 345mm zaciski S6 C6 tył seria Zawieszenie: gwint H&R Body: full S4 dodatkowo na zawody lekki zderzak Hofele docięty pod FMIC i lekka alu maska Wnętrze: Fotele Lancer EVO VIII Kierownica OMP z rozpinką bagażnik wygołocony do zera Audio: brak Elektronika: wskaźniki Autogauge: EGT Boost Temp. oleju Ciśnienie oleju Ciśnienie paliwa shift light LC+FS napewno jeszcze o czymś zapomniałem, wszystko już jest poskładane i lada dzień auto będzie odpalone, celujemy w 5XX na Pb98 i 6XX na E85 ![]() Podziękowania dla Roberta i Bartka z Turboelita.pl za ogarnięcie wszystkiego do kupy Mrówczana i FMIC.pl za Sprężarę, cooler i inne graty Re5pect.pl za szybkie ogarnięcie korb i tłoków Borysa z VR Service za głowicę i kolektor ssący GTO za cenne porady i ogarnięcie softa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() więcej zdjęć z prac nad autem wrzucę jak się do nich dokopię ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Pięknie wygląda i mocy już jest sporo
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Śliczne marchewy
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
A auto jest budowane w jakimś konkretnym celu , czy tak na jakieś uliczne podjeżdżawki...?
-------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
budowane z myślą pod 1/4
ale będzie to też w pełni streetowe auto |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
No i jak były już jakieś próby na 1/4 ? Ważyłeś auto kiedyś?
-------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Tue, 10 January 2012 Skąd: Cze-wa ![]() |
No i jak były już jakieś próby na 1/4 ? Ważyłeś auto kiedyś? seryjne B6 1.8TQ wazy jakies 1550-1600 KG, zalezy co ma w srodku -------------------- A4 B6 AWX --> BRD, BQ, FMIC, exhaust 2,5
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Tłoki 8.5:1 i jeszcze odprężająca UPG? To jakie tam sprężanie masz? 7.x:1? Przeca to nie jedzie na podciśnieniu w ogóle w takim razie.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
z wagą udało się zejść trochę poniżej 1.5t, a jeszcze sporo można urwać
pierwsze testy za jakieś 2 tygodnie odprężenie jest na poziomie 8:1, będziemy dmuchać 2,5bara |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Nie gustuje w audi ale ta a4 jest całkiem całkiem
![]() Strojenie ori motronic? -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
strojenie na ori ecu + podstawka pod drugą mapę dla E85
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
a to jak przewody gumowe sa w stalowym oplocie to sa odporne na e85 ??? jaka jest roznica miedzy gumowymi bez oplotu a w oplocie ??
Kolejna sprawa to zanim dmuchniecie w motor 2,5 bara to zastanow sie czy ten silnik jest przygotowany na takie doladowanie , bo szczerze to mi sie nie wydaje , ale zycze powodzenia i czekam na wykres 600+ -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
dzięki
przewody są gumowe Gates Barricade, oplot został zastosowany bardziej dla estetyki, silnik staraliśmy się przygotować jak najlepiej pod duże doładowania, jeżeli mogę liczyć na jakie kolwiek sugestie z twojej strony to będę wdzięczny ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
dzięki przewody są gumowe Gates Barricade, oplot został zastosowany bardziej dla estetyki, silnik staraliśmy się przygotować jak najlepiej pod duże doładowania, jeżeli mogę liczyć na jakie kolwiek sugestie z twojej strony to będę wdzięczny ![]() Tak naprawde odporny na e85 jest tylko teflon ,ale te tez beda dzialaly . Pokaż zdjecie swoich sworzni w tlokach -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
sworznie były w komplecie z tłokami Wossnera,
średnica 20mm jak znajdę zdjęcia to wrzucę |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Gniazda zaworowe byly wstawiane wieksze??
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nie chodzi o srednice zewnetrzna sworznia ,tylko o jego grubosc . Pekaja jak zapalki ale nie bede cie straszyl ... jak peknie tzn ze bylo juz mocno
![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
gniazda zaworowe zostały powiększone +1mm
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
Nie chodzi o srednice zewnetrzna sworznia ,tylko o jego grubosc . Pekaja jak zapalki ale nie bede cie straszyl ... jak peknie tzn ze bylo juz mocno ![]() ![]() teraz to już za późno żeby je zmierzyć ![]() btw; jakiej grubości sworznie siedzą teraz u ciebie bo z tego co kojarzę to chyba dorabialiście we własnym zakresie z lepszego materiału |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
pamiętaj Rafał ,że TY dmuchałeś 2.5 bara ale było tam troszkę większe turbo niż chińskie gt3082;) dlatego było Ci łatwiej połamać sworzeń.
Ciekawy jestem jak wstanie te turbo przy pojemności 1.8. To jest na ślizgach czy kulkach? Ale skoro chcecie dmuchać tyle to można zainwestować z śruby ARP na podporach wału. Można je zmienić w każdej chwili i luz podobno bardzo nieznacznie się zacieśnia więc jeśli nie jest bardzo ciasno spasowane to będzie ok:) Ja u siebie podmieniłem po 15 tysiącach i wszystko śmiga jak trzeba |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:29 |