Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi A4 B6 1.8T GT3082R
N1SMO
post Tue, 12 Aug 2014 - 13:00
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





Witam,
postanowiłem opisać nowy projekt mojego Audi A4, można powiedzieć, że jest to stage II,
poprzedni setup był dość biedny i nie opisywałm go na tym forum, silnik był seryjny na sprężarce Precision 5031
przy doładowaniu 1,3bara generował 315HP i 400Nm

ale do rzeczy:

Model: Audi A4 B6 1.8T (AVJ) Quattro, seryjnie 150HP

Silnik:
kute korbowody H-Beam Techno5
kute tłoki Wossner odprężające Cr: 8,5:1
panewki od 2.2T
9-cio rzędowa chłodnica oleju

Modyfikacje głowicy:
pełny porting kanałów zaworowych, dolotowych i wydechowych
zawory ssące azotowane Supertech +1mm
zawory wydechowe Ferrea F1555P Competition Plus +1mm
prowadnice zaworowe Supertech
sprężynki, podkładki, talerzyki Supertech
ostre wałki rozrządu od wolnossącego ADR-a
regulowane kółko rozrządu IE
za rozrząd odpowiedzialny jest kewlarowy pasek Gates Racing
uszczela odprężająca pod głowicę 034Motorsport

Układ dolotowy:
usunięty MAF
duży FMIC na orurowaniu 2,5"
przepustnica 76mm S4
kolektor ssący custom by VR Service
Blow off HKS SSQV3 ori

Układ wydechowy:
Turbo GT3082R .63AR
kolektor wydechowy baran równorurowy
wastegate Turbosmart
wydech 3"

Układ paliwowy:
wymienione wszystkie przewody w stalowym oplocie pod E85
wtryski 1000cc
wydajniejsza listwa paliwa
pompa paliwa Bosch 044 (ori) + układ przygotowany pod drugiego Boscha gdyby zabrakło
swirl pot w bagażniku

Układ napędowy:
sprzęgło by Radzikowski na 6-cio łapkowej tarczy i wzmocnionym docisku
shortshifter B&M
lekkie felgi OZ Racing
opony slick Pirelli RX7 225/650/18

Układ hamulcowy:
tarcze przód 345mm
zaciski S6 C6
tył seria

Zawieszenie:
gwint H&R

Body:
full S4
dodatkowo na zawody lekki zderzak Hofele docięty pod FMIC
i lekka alu maska

Wnętrze:
Fotele Lancer EVO VIII
Kierownica OMP z rozpinką
bagażnik wygołocony do zera

Audio:
brak

Elektronika:
wskaźniki Autogauge:
EGT
Boost
Temp. oleju
Ciśnienie oleju
Ciśnienie paliwa
shift light
LC+FS

napewno jeszcze o czymś zapomniałem,

wszystko już jest poskładane i lada dzień auto będzie odpalone,
celujemy w 5XX na Pb98 i 6XX na E85 smile.gif

Podziękowania dla Roberta i Bartka z Turboelita.pl za ogarnięcie wszystkiego do kupy
Mrówczana i FMIC.pl za Sprężarę, cooler i inne graty
Re5pect.pl za szybkie ogarnięcie korb i tłoków
Borysa z VR Service za głowicę i kolektor ssący
GTO za cenne porady i ogarnięcie softa




































więcej zdjęć z prac nad autem wrzucę jak się do nich dokopię wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 12 Aug 2014 - 13:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mlody1921
post Tue, 12 Aug 2014 - 15:49
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Pięknie wygląda i mocy już jest sporo biggrin.gif pozazdrościć smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Tue, 12 Aug 2014 - 22:07
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





Śliczne marchewy rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Tue, 12 Aug 2014 - 22:13
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





A auto jest budowane w jakimś konkretnym celu , czy tak na jakieś uliczne podjeżdżawki...?


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Tue, 12 Aug 2014 - 22:18
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





budowane z myślą pod 1/4
ale będzie to też w pełni streetowe auto
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Tue, 12 Aug 2014 - 23:13
Post #6


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





No i jak były już jakieś próby na 1/4 ? Ważyłeś auto kiedyś?


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
magic87
post Tue, 12 Aug 2014 - 23:21
Post #7


User
Dołączył: Tue, 10 January 2012
Skąd: Cze-wa





CYTAT(lukfk @ Tue, 12 Aug 2014 - 23:13) *
No i jak były już jakieś próby na 1/4 ? Ważyłeś auto kiedyś?



seryjne B6 1.8TQ wazy jakies 1550-1600 KG, zalezy co ma w srodku


--------------------
A4 B6 AWX --> BRD, BQ, FMIC, exhaust 2,5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Tue, 12 Aug 2014 - 23:26
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





Tłoki 8.5:1 i jeszcze odprężająca UPG? To jakie tam sprężanie masz? 7.x:1? Przeca to nie jedzie na podciśnieniu w ogóle w takim razie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Wed, 13 Aug 2014 - 05:04
Post #9


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





z wagą udało się zejść trochę poniżej 1.5t, a jeszcze sporo można urwać
pierwsze testy za jakieś 2 tygodnie
odprężenie jest na poziomie 8:1, będziemy dmuchać 2,5bara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Wed, 13 Aug 2014 - 12:18
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Nie gustuje w audi ale ta a4 jest całkiem całkiem smile.gif Wygląda na dużo cięższa niż 1,5t.
Strojenie ori motronic?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Wed, 13 Aug 2014 - 12:26
Post #11


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





strojenie na ori ecu + podstawka pod drugą mapę dla E85
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 13 Aug 2014 - 14:46
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





a to jak przewody gumowe sa w stalowym oplocie to sa odporne na e85 ??? jaka jest roznica miedzy gumowymi bez oplotu a w oplocie ??

Kolejna sprawa to zanim dmuchniecie w motor 2,5 bara to zastanow sie czy ten silnik jest przygotowany na takie doladowanie , bo szczerze to mi sie nie wydaje , ale zycze powodzenia i czekam na wykres 600+


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Wed, 13 Aug 2014 - 15:20
Post #13


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





dzięki
przewody są gumowe Gates Barricade, oplot został zastosowany bardziej dla estetyki,
silnik staraliśmy się przygotować jak najlepiej pod duże doładowania,
jeżeli mogę liczyć na jakie kolwiek sugestie z twojej strony to będę wdzięczny smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 13 Aug 2014 - 15:42
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(N1SMO @ Wed, 13 Aug 2014 - 15:20) *
dzięki
przewody są gumowe Gates Barricade, oplot został zastosowany bardziej dla estetyki,
silnik staraliśmy się przygotować jak najlepiej pod duże doładowania,
jeżeli mogę liczyć na jakie kolwiek sugestie z twojej strony to będę wdzięczny smile.gif



Tak naprawde odporny na e85 jest tylko teflon ,ale te tez beda dzialaly . Pokaż zdjecie swoich sworzni w tlokach


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Wed, 13 Aug 2014 - 16:31
Post #15


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





sworznie były w komplecie z tłokami Wossnera,
średnica 20mm
jak znajdę zdjęcia to wrzucę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Wed, 13 Aug 2014 - 23:24
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Gniazda zaworowe byly wstawiane wieksze??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 13 Aug 2014 - 23:50
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Nie chodzi o srednice zewnetrzna sworznia ,tylko o jego grubosc . Pekaja jak zapalki ale nie bede cie straszyl ... jak peknie tzn ze bylo juz mocno cool.gif



--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Wed, 13 Aug 2014 - 23:58
Post #18


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





gniazda zaworowe zostały powiększone +1mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Thu, 14 Aug 2014 - 00:02
Post #19


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





CYTAT(Rafalek114 @ Wed, 13 Aug 2014 - 23:50) *
Nie chodzi o srednice zewnetrzna sworznia ,tylko o jego grubosc . Pekaja jak zapalki ale nie bede cie straszyl ... jak peknie tzn ze bylo juz mocno cool.gif



teraz to już za późno żeby je zmierzyć rolleyes.gif ale mogę napisać do Wossnera zapytanie,
btw; jakiej grubości sworznie siedzą teraz u ciebie bo z tego co kojarzę to chyba dorabialiście we własnym zakresie z lepszego materiału
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 14 Aug 2014 - 09:54
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





pamiętaj Rafał ,że TY dmuchałeś 2.5 bara ale było tam troszkę większe turbo niż chińskie gt3082;) dlatego było Ci łatwiej połamać sworzeń.
Ciekawy jestem jak wstanie te turbo przy pojemności 1.8. To jest na ślizgach czy kulkach?
Ale skoro chcecie dmuchać tyle to można zainwestować z śruby ARP na podporach wału. Można je zmienić w każdej chwili i luz podobno bardzo nieznacznie się zacieśnia więc jeśli nie jest bardzo ciasno spasowane to będzie ok:) Ja u siebie podmieniłem po 15 tysiącach i wszystko śmiga jak trzeba
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:29