![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 May 2009 ![]() |
Witam
Sprawdzałem sobie ostatnio przez programem Torque Pro połaczony przez BT z ELM 327, korekty krótkoterminowe dla czasu wtrysku banku 1 i banku 2 jednocześnie na jednym okienku, i na 5 biegu przy 2K rpm w danej chwili przykładowo jest bank 1 +10% a bank 2 -10% Czy tak powinno być ? ( zarówno na PB i lpg) ale gdy już się samochód rozpędzi to korekty się wyrównują Czy sprawdzić jeszcze korekty długoterminowe ? Pytam dlatego że mam wypadanie zapłonów na lpg (1,2,3 cylinder), natomiast na PB zero problemów, podstawowe rzeczy wymieniałem i nadal to samo Samochód IS200 gas VSI Prinsa |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 May 2009 ![]() |
Witam Sprawdzałem sobie ostatnio przez programem Torque Pro połaczony przez BT z ELM 327, korekty krótkoterminowe dla czasu wtrysku banku 1 i banku 2 jednocześnie na jednym okienku, i na 5 biegu przy 2K rpm w danej chwili przykładowo jest bank 1 +10% a bank 2 -10% Czy tak powinno być ? ( zarówno na PB i lpg) ale gdy już się samochód rozpędzi to korekty się wyrównują Korekty długoterminowe bank 1 -4,7%, bank 2 -20,3% Pytam dlatego że mam wypadanie zapłonów na lpg (1,2,3 cylinder), natomiast na PB zero problemów, podstawowe rzeczy wymieniałem i nadal to samo Samochód IS200 gas VSI Prinsa |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Heh, nie podbijaj tematu tak nachalnie, bo to nic nie da. Jeśli ktoś będzie coś wiedział na pewno odpisze - to raz. Tutaj się pisze wartościowe rzeczy a nie na czas ...
Dwa - Is raczej ma wtrysk sekwencyjny i zapłon również, więc dlaczego masz lpg ustawione półsekwencyjnie?? Może się mylę ale kolega ma staga w swoim is200 i ma sygnał brany z każdego wtryskiwacza oddzielnie. Poza tym zdaje się silnik oprócz czujnika wału ma czujnik wałka .... więc silnik jest sterowany w "pełnej sekwencji". Pewnie tutaj leży problem. Cylindry 123 - te które przerywają są przypisane do jednego banku?? Czy wybiórcze ?? -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 May 2009 ![]() |
Brak możliwości edycji 1 postu dlatego dopisalem coś cytując
![]() DLa rozwiania nieścisłości Mam gaz prinsa z 2006 roku który działa na tej samej zasadzie co obecny LPG 4 Generacji czyli z tego co mi wiadomo odczyty dla wtrysków i sygnały pobiera bezpośrednio od wtrysków benzynowych(czyli tak samo jak u kolegi) nie ma tu opcji ustawienia mapy, tylko korekty ogólne silnik 6 cylindrów, cewek i wtryskiwaczy gazu oraz benzyny Bank 1 to sonda wpięta w kolektor do pierwszych 3 cylindrów, bank 2 to sonda 2 od drugich 3 cylindrów A gdyby to faktycznie był czujnik czyż nie działo by się to samo także na benzynie ? Druga sprawa jest taka że korekta długterminowa dla pierwszych 3 cylindrów jest zawsze większa o 20% od drugich 3 i na PB i LPG Odłączenie akumulatora na noc delikatnie pomogło ale wypadanie nadal występuje, gumki i wtryski benzynowe wymienone na bdb stan Tak do jednego banku 1 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Sprawdź sondę lambda. Na 90% jest któraś walnięta.
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 May 2009 ![]() |
zmieniłem obydwie na org też z Lexa, katalogowe oznaczeni o niskim przebiegu, podobno pewne
Ewentualnie mogę kupić nowy zamiennik i na nim sprawdzić lub zamienić je miejscami Czasami był błąd sondy lamba, ale po zmianie już się nie pojawiał a dotyczyło to drugiej sondy (bank 2) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 17:13 |