![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Mam przyjemność przedstawić wam samochód Bmw E36 przeznaczony do Driftu początkowo siedział w nim silnik a Alpiny 4.8 lecz włąścicielowi było za mało mocy wiec zastanawialiśmy się jaki silnik wrzucić którego łatwo się modyfikuje i jest rozwojowy w dalszych modach wiec wybór padł na znany nam silnik vw r32 .
Projekt wykonany przez: LAMIK TUNING Model: E36 Coupe Silnik: -R32 BUB -Krótki wał i mamy R30 -Kute korby Techno5 -Wzmocnione panewki -Mocniejsze śruby głowicy -Mocniejsze śruby podpór -Arp na zamach -Nowy rozrząd -Głowica seria + owalizacja kanałów dolotowych i wydechowych -Miska oleju Custome -Przeróbka pompy oleju na RWD -Podstawka Mocal termostat Układ wydechowy: -Turbo replika GT35/40 Ar68 -Kolektor wydechowy równoległościowy -Wastegate 50mm K64 -Wydech 3.35'' Zestaw NX: -50km w celu zniwelowania turbo dziury sterowana automatucznie z MS3 Układ dolotowy: -Kolektor ssący Custome -Intercooler 600x300x100 FMIC -Blof off 50mm k64 -Elektroniczna przepustnica -Orurowanie IC 63/75 Elektronika: -Megasquirt 3 -Sterowanie elektroniczną przepustnicą -Sterowanie vvt -EGT Układ napędowy: -Koło zamachowe Mickey Garage podziekowania za szybką realizacje i dobrą robote -Sprzęgło wzmocnione + tarcza wzmocniona+ kevlar -Skrzynia przerobiony dzwon na r32 Układ paliwowy: -Wtryski 6x 850 -Bosch 044 -Swirl pots Na razie samochód jezdzi na 1b w całym zakresie i wypluł 541hp i 627Nm i objechał już pare imprez bez awaryjnie, moc jest tymczasowa włąściclel ma Apetyt na znacznie wiecej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Właściclel kożystając z okazji pojechał do konkurencji na hamowanie do TCperformance i wyskoczyl ładny wynik 541hp i 627Nm 1b poniżej zdjecia ![]() ![]() ![]() ![]() Filmiki z przejazdów na zawodach przejazd bez Nitro -------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 19 April 2013 Skąd: Radzyn/ UK ![]() |
fajny projekt a jaka skrzynia ?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Skrzynia z bmw e46 330 i wspawany adapret vr5
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Ile kosztuje zbudowanie u Was r30 na 700 km?
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Napisz mi na pw w jakim samochodie czy sam silnik itp
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
mega
![]() ![]() pierwsza klasa jak zwykle. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Napisz mi na pw w jakim samochodie czy sam silnik itp Poszło Pw -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
moje tez ale odpowiedzi jak na razie brak
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
doszło w poniedziełek wtorek odpisza na spokojnie z głowy cen nie znam
![]() -------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
juz to pisałem kiedys na FB - pomysł z portowaniem na okragło kanałów tak prosty ze az genialny !!
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
no i jak w przyszłości była by potrzeba robić porting kanałów to kolektory zostają takie sane
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
Świetny projekt.
Jakie tam siedzi sprzęgło? Zamach to wiadomo a tarcza i docisk? Jestem laikiem jeśli chodzi o silniki VW ale skoro zmienialiście korbowody to nie lepiej dać krótsze i w ten sposób odprężyć niż podmieniać wał na ten z 2,8? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Jestem laikiem jeśli chodzi o silniki VW ale skoro zmienialiście korbowody to nie lepiej dać krótsze i w ten sposób odprężyć niż podmieniać wał na ten z 2,8? głownym celem zmiany wału nie jest odprezenie ![]() 3.2 mozna odprezyć przekładką celem downgrade'u jest zmniejszenie wykorbienia przez co mozna wyzej zakrecic, zwiekszenie RTS ratio a przede wszystkim zastąpienie wału który peka powyzej 600-700NM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Fajne auto. Ale te chinskie turbiny to jakas paranoja. Dupa 0,63 mala, a wstaje jak gowno za przeproszeniem. 4tys 400-420Nm
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Faktycznie szalu nie robi tylko pamietajmy ze to jest turbo za 1600zl i nie jest takie male bo do 650hp ar68 , jak psikniemy z NX to auto jedzie od 3000 wiec jest ok a jak klijetowi bedzie to przeszkadzac zawsze mozna dac gtx tylko jest drogi i wytrzyma krocej niz chiniol
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo ![]() |
To będzie zajebisty test wytrzymałości VR'a - trzeba obserwować poczynania :]
-------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Samochody w drifcie ostro dostaja po dupie wiec test dobry samochod objechal juz 2 zawodow i na razie wszystko ok w tym miesiacu wraca i bedziemy dokladac mocy
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Nie no spoko. To auta ma latac glownie gora obrotow. Ale widac ze jak ktos chce robic VR badz r32 dla siebie do jazdy to to turbo jest o dupe roztrzasc i kpl. nie nadaje sie na ulice
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Nie no spoko. To auta ma latac glownie gora obrotow. Ale widac ze jak ktos chce robic VR badz r32 dla siebie do jazdy to to turbo jest o dupe roztrzasc i kpl. nie nadaje sie na ulice zawsze mozna dac jeszce mniejsza dupa 63, gdzie przy 2,5L 1 barec jest juz od 3100 (kwestia odprezenia na 8,5-9 a nie na 8 albo nizej jak niektorzy robia. Wybor jest prosty, albo hajs i kulki i lepsza reakacja na gaz albo (ale nie tylko na ssacym kulki jak niektorzy sprzedaja bo roznica prawie ze wcale) albo chinol za pare stowek -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Dokladnie:) Ale to nie chodzi o doladowanie, a o narastanie Nm od samego dolu. Ja nawet nie mam twin scroll-a podlaczonego tak jak tutaj i na wiekszej turbinie przy 4tys jest ponad 650Nm wiec jak dla mnie to przepasc i dupa jeszcze wieksza 0,89. Ale jak ktos nie ma hajsu na turbo za 4-5k no to jest to jakas alternatywa.
U mnie jest 1b przy 3500rpm dopiero, a przebieg momentu mimo jeszcze nie finalnego ustawienia walkow calkiem inny:) To ja bym chcial widziac jaki jest przebieg Nm na jeszcze wiekszej chinskiej turbinie Mam jeszcze jedno pytanie. Jak wam sie sprawuje chinskie WG? Bo albo ja mialem pecha i wszystkie ktore testowalismy padly jak muchy. Albo membramki nie wytrzymaly termicznie, albo sie tloczki zacinaly i turbiny ladowaly jak chcialy. Choc ori tial tez sie jeden juz rozlecial. -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 17:21 |