![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: SCI / SPS ![]() |
Jak w temacie, usiłuję znaleźć dystrybutora w PL, kompresor odśrodkowy i tylko taki wchodzi w grę ze względu na charakterystykę.
Jest niby dealer Rotrexa z Alfaclub ale nie można nawiązać z nimi kontaktu od dłuższego czasu a właśnie najchętniej Rotrexa bym kupił, może ktoś kupował nówkę poza PL i może coś polecić? W grę wchodzi tylko nówka |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Dużych/dobrych sklepów online w US jest masa, a na Ebay temat jeszcze bardziej banalny - bierzesz z tego sklepu, który ma dobrą ofertę i same pozytywy. Czy problem jest bardziej skomplikowany, a ja czegoś nie wyłapałem? Taki zakup to kilka minut i załatwione.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: SCI / SPS ![]() |
Dużych/dobrych sklepów online w US jest masa, a na Ebay temat jeszcze bardziej banalny - bierzesz z tego sklepu, który ma dobrą ofertę i same pozytywy. Czy problem jest bardziej skomplikowany, a ja czegoś nie wyłapałem? Taki zakup to kilka minut i załatwione. Zakupy w US mam od dawna ogarnięte i jest też to dla mnie banał, nie wyłapałeś chyba, że Rotrex jednak jest produkowany w Danii więc chyba naturalne, że nie szukam go najpierw na amerykańskim ebay'u tylko próbuję znaleźć bliżej, poza tym jakbym kupił w PL to jest dodatkowo szansa na FV i miejsce bliżej do ew. gwarancji niż odsyłka do US więc nie wiem czemu się dziwisz...? Pozostałem marki biorę pod uwagę i one już oczywiści bardziej w US są dostępne i produkowane jednak ze względów powyższych i opinni, że Rotrex jest po prostu lepszy daje go w pierwszeństwie. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 05 January 2014 ![]() |
Ja bym proponował skontaktować się z firmą Tomson Motorsport, ponieważ swego czasu ta firma miała w ofercie kompresory Rotrexa obecnie ich nie posiada
ale może ewentualnie coś załatwią |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 05 January 2014 ![]() |
Ewentualnie proponował bym skontaktować się z firmą TRS Racing, ponieważ ostatnio budowali Seicento z silnikiem 1.4 z kompresorem Rotrexa
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...Seicento+Rotrex |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Ja bym proponował skontaktować się z firmą Tomson Motorsport, ponieważ swego czasu ta firma miała w ofercie kompresory Rotrexa obecnie ich nie posiada ale może ewentualnie coś załatwią Młody jesteś, na forum krótko, więc błędy należy wybaczać... Widzisz, to, że tomson miał coś na stronie, absolutnie nie znaczy, że miał to na stanie/mógł w ogóle to zamówić. Temat jest dużo bardziej skomplikowany niż się wydaje - polecam dużo czytać, bo wiedzy na forum jest mnóstwo, trzeba tylko chcieć skorzystać. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 05 January 2014 ![]() |
Chciałem pomóc
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
Widzisz, to, że tomson miał coś na stronie, absolutnie nie znaczy, że miał to na stanie/mógł w ogóle to zamówić. (...) podpisuję się wszystkimi czterema kończynami ![]() ![]() wracając do tematu to TopEndPower może pomóc ![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Chciałem pomóc Spoko, nic się nie stało. Poczytaj nieco na temat historii naszej sceny modyfikacji, sporo ciekawych rzeczy można znaleźć ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
jest dystrybutor rotrex'a w PL - może wystarczy zadzwonić?
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Kompresory raczej nie padają więc nie wiem po co Ci gwarancja.
Łożyska czy uszczelniacze jakby co są dostępne od ręki. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: SCI / SPS ![]() |
podpisuję się wszystkimi czterema kończynami ![]() ![]() wracając do tematu to TopEndPower może pomóc ![]() Raczej wolałbym rotrex'a bo ponoć jest najlepszy ale dzięki, uderzę i do TEP, może cena zmieni moje zdanie... jest dystrybutor rotrex'a w PL - może wystarczy zadzwonić? Jest niby dealer Rotrexa z Alfaclub ale nie można nawiązać z nimi kontaktu od dłuższego czasu Kompresory raczej nie padają więc nie wiem po co Ci gwarancja. Łożyska czy uszczelniacze jakby co są dostępne od ręki. Kompresor wyjdzie ok 8-10k zł, "raczej" to trochę mało jeśli byłby wybór mieć gwarancję (i ew. fakturę vat) a nie mieć. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: SCI / SPS ![]() |
EDIT
Kompresor (Rotrex) kupiony w końcu w niemieckiego dealera Rotrex'a, kontakt przystępny, cena dobra i paczka po 2 dniach była u mnie, więc polecam. Firma Komo-Tec http://www.rotrex-deutschland.de Nie polecam niestety polskiego polskiego dystrybutora, kontakt zerowy, próbowałem z wielu kont mailowych a telefonu nie podają, niech handlują dalej... ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 14:16 |