![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
Czesc, od ponad roku na jednym z forum BMW prowadze ranking osiagow mierzonych przy pomocy Racelogic'a.
Wiekszosc pomiarow jest robiona przezemnie albo przez moich znajomych, niektore sciagnelismy z internetu (czesc takze z tego forum, np RS6-tki ![]() Zachecam do wpisywania swoich aut, prosil bym jednak o zdjecie RL, temperature w momencie pomiaru (jesli pamietacie). Jesli ktos chcialby sprawdzic swoje auto na RL w warszawie niech da znac na priv ![]() Ranking: DIESEL 550d 430+ps 100-200: 12.1s. E92 335d+ 0-100: 5.5s 100-200: 12.3s E92 335d 330km/650nm - pomiar z pasazerem 0-100: 5.6s 100-200: 12.8s 1/4: 13.7s@166.1km/h E91 335d (370ps) 0-100: 5.4 1/4: 13.6@170.7km/h 100-200: 14s (z pasazerem) E39 530d++ 341KM 708Nm 0-100: 5.9s 100-200: 13.7s E92 330d (305ps) 0-100: 5.8s 100-200: 14.3s 535d E60 350ps 100-200: 14.7s. E60 535d (300+ps) 0-100: 6.3s 1/4: 14.6@161 km/h E46 320d+ DJ 0-100: 6.4s E93 330d (290ps) 0-100: 6.8s 100-200: 18.1s (z pasazerem) E90 330xd 0-100: 7.3s 120d+ (200ps) 0-100: 7.6s 520d E60 163ps 100-200: 38.2s ------------------------ BENZYNA M6 F13 Competition 100-200: 6.0s 200-250: 6.3s M3 E92 DKG GPower SKII CS 100-200: 6.5s M3 E92 Manual GPower SKI Klub 300 - 302.5 km/h 0-100: 4.5s 100-200: 8.2s (8.7s w temp 23 stopni) 200-250: 8.5s 1/4: 12.6@188.6km/h 1609m: 30.9@269.3km/h M6 E63 0-100: 5.4s (lyse opony/boogie) 100-200: 8.7s (boogie/A) F80 M3 ( http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=984354 ) 0-100: 4.2s 100-200: 9.2s 200-250: 9.6s 1/4: 12.2@191.5km/h M5 E60 0-100: 5.1s (bez LC) 1/4: 13.1@185 km/h (z pasazerem) 100-200: 9.8 s (z pasazerem) M3 E92 DKG 0-100: 4.9s (bez LC) 1/4: 13.0s@180 km/h 100-200: 10.0s M5 E39+ (Lincoln) 100-200: 10.4s 1/4: 13.0@??? km/h M3 E92 Manual: 0-100: 4.9s 1/4: 13.1s@178 km/h 100-200: 10.8s. 335i E92 (~360-390 ps) 0-100: 5.3s 100-200: 11.4s M5 E39 0-100: 5.2s 100-200: 12.2s (rysiowe) 100-200: 12.6s (jakies obce od wojtasa) 335iA E92 (330ps) 0-100: 5.9s 100-200: 12.6s E63 650i Manual 100-200: 12.6s M3 E46: 100-200: 14.9s (Usa, schamowane na 342 konie dwa miesiace przed pomiarem - paliwo 95 ze stacji "no name") 100-200: 12.8s (Hipek, seria) 100-200: 12.3s (Hipek, krotki dyfer, evolve stage 1, dolot KN, 19'' Competition) 100-200: 12.0s (Hipek, krótki dyfer, evolve stage 1, dolot KN, 19'' Competition, SuperSprint Race) F30 328i+ (284ps) 0-100: 5.2s (seria 5.9s) 100-200: 13.7s (seria 16.6s) M3 E36 3.2 SMG (306ps zmierzone) 100-200: 13.9s E30 V8 (300+ps) 0-100: 5.3s E30 V8 kombii 280+ps 100-200: 14.7s e63 645i 100-200: 14.9s e36 m3 s50b30 0-100: 5.9s 100-200: 15.9s E36 328i By Andrew Performance 0-100: 5.9s 100-200: 16.3s e34 540i6 0-100: 6.0s 100-200: 16.4s E30 328i JIG 0-100: 6.4s 1/4: 14.5s@156.9km/h E32 740i Manual Zdzir850i 100-200: 18.5s (z pasażerem) 100-200: 17.2s (bez pasażera) 100-195: 15.2s (dyfer jest do 198/9 km/h na 4 biegu) 130i 100-200: 19.0s E36 328i seria 100-200: 21.5s 328i E46 (231ps zmierzone) 100-200: 21.7s 120i automat 170ps 100-200: ~33s (RL zrobił pomiar 100-195: 30.8, dodane 2.2s to czas 190-195km/h) E36 328i Adam_94 / 230ps 1/4: 14.33@161km/h E30 328i (199ps) 0-100: 6.5s 1/4: 14.5@151km/h 540i6 E39 300+ps 0-100: 6.5 s E39 540iA 1/4: - 14,68s 0-100: - 6.6s E36 328i (220ps) 0-100: 7.0s e36 328i sedan manual-(modyfikacje: szpera 75%, kolektor m50, 17",wydech x-pipe) 0-100: 7.0s e39 535i manual 0-100: 7.2s E34 m50b25 0-100: 7.5s 1/4: 15.2@145.0 km/h E90 328i 0-100: 7.6s e39 528iA 0-100: 7.9s E39 530iA 0-100: 8.0s e36 323i manual szpera 25%-seria 0-100: 8.8s E90 318i (143 ps) 0-100: 10.4 E90 318i (122 ps) 0-100: 11.4s ------------------------- NIE BMW GTR 950+ps 100-200: 4.0s 200-250: 3.6s 9ff - turbo Cabrio 930 PS 100-200: 4.6s 100-300: 12.9s Audi RS6 - 900ps 0-100: 3.0s 100-200: 5.8s 1/4: 10.5s@225km/h. Audi TT Stronic 1400kg, 600ps/660nm 0-100: 3.1s 100-200: 6.0s 1/4: 10.7s@216.4km/h Audi RS6 - 860ps 0-100: 3.2s 100-200: 6.2s Kawasaki zx6r 600ccm 0-100: 3.5s 100-200: 6.3s RS4 636 koni Supercharged STAGEIII 0-100: 3.6s 100-200: 7.0s Audi S7 578ps 0-100: 3.4s 100-200: 8.2s 1/4: 11.4s@198km/h Panamera Turbo+ 586ps 0-100: 3.7s 100-200: 8.5s E63AMG 4Matic S 585ps 0-100: 4.2s 100-200: 8.6s Uwagi: pomiary z pasazerem, auto nie dotarte, 900km przebiegu. SLS Roadster 571ps 0-100: 4.5s 100-200: 8.7s Uwagi: pomiary z pasazerem, auto nie dotarte, 900km przebiegu. RS3 440ps 100-200: 9.9s C63 amg 480ps 100-200: 10.0s (z pasazerem) Panamera Turbo 500ps 0-100: 4.0s 100-200: 10.0s Panamera GTS (430ps) 100-200: 11.9s (z pasazerem) Scirocco 2.0 Tsi 360ps 4Motion DSG 0-100: 5.2s 232ps MV6 w Vectra B 0-100: 6.4s 100-200: 18.1s Skoda Octavia 1.4 TSI Manual 0-100: 8.8s ------------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
update z wczoraj
![]() ![]() M3 Gpower SK1 (520ps) wynik z hamowni: 444.5 ps ![]() best V na mile: 278.5, best V na 400m 197km/h best 100-200: 8.1s best 200-250: 8.3s best 0-100: 4.4s |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
M3 Gpower SK1 (520ps) wynik z hamowni: 444.5 ps ![]() Trochę tragedia, mam nadzieję, że to moc na kołach? -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
nie, na silniku - wykres rośnie do 6400 rpm potem stoi - płasko, albo coś go blokuje albo tak ma i już
![]() cyferkami z hamowni się nie jeździ, czasy na RL są dużo lepsze niż seryjne nowe RS7/RS6 od setki w górę. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
ze po kompresorze ma 444 hp a w seri 420 ? to chyba cos nie tak.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Po pierwsze to na serii ma mieć 420... A na kompresorze miał mieć 100 więcej. Tyle że jeśli seria była ~350-360, to po kompresorze jest pi razy drzwi tak jak być powinno :-D
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Po pierwsze to na serii ma mieć 420... A na kompresorze miał mieć 100 więcej. Tyle że jeśli seria była ~350-360, to po kompresorze jest pi razy drzwi tak jak być powinno :-D Czy to oznacza, że takie V8 z E90 jest realnie o 30-40 KM mocniejsze, niz M3 E36? I słabsze, niż 335i po programie..? -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A takie M3 E36 to przepraszam realnie ile pokazuje? No bo przecież nie ~32x
A o 335i vs M3 to można wiele poczytać... -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Moje Scirocco z dsg jedzie z rolki z 50-60 równo z M3 E92 manual do 160kmh, potem widać dużą różnicę ;-) Także te V8 mocy chyba nie trzymają mocy tak jak powinny.
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
Wszystkie forumowe "mity" zostały już obalone.
Moje Mka w serii miała 388 koni, po kompresorze 462,5 wycialem katalizatory i wyszło 444,5 konia. naturalnie trik polega tutaj na tym że jest to moc uzyskana przy 6400 rpm a potem płasko jest, a kręci się do 8500. na drodzę nie czuć tego że jest płasko, no i 0-200 na poziomie 13.0s też raczej nie wskazuje na 444,5 konia. Dodatkowo 100-200 wychodzi 8.1s co jest mniej wiecej tyle ile 300kg lżejsze ferrari F430. no ale tutaj teorii jest wiele, wkrótce zrobię drugi pomiar bo jedną małą rzecz zmieniłem wtedy zobaczymy ile jest. 335i po programie nie ma szans z M3 nawet manualem, chyba że tym programem jest JB4 na agresywnej mapie wtedy Mka dostaje, sprawdzone już wielokrotnie ![]() E92 M3 seryjnie ma do 10% ubytków mocy, zatem 370-390 są w "normie". (nawet mka mm performance do której załadowali ostatnio ESS VT 625 miała w seri 385 koni). miXer musisz mieć szybkie te scirocco ![]() Takie ciekawostki ![]() Kto by chciał sprawdzic swoje auto niech pisze, często latam po s8/s2/s79... sportmile też chyba tam mierzy ![]() film z ostatnich pomiarow: https://www.youtube.com/watch?v=Si3n-_LexQo nie komentujcie moich komentarzy... mierzyłęm przez 2h non stop ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Wszyscy mi mówią, że mam coś za szybkie scirocco a ja ciągle upieram się, że to seria jest
![]() Nigdy nie startowałem ze stojącego więc nie wiem jak wyglądają czasy 0-100 i nigdy też nie jechałem z M3 E92 ze stojącego. Rolka od 50-60 do 160kmh w dobrych warunkach jest równa. Przy mokrej nawierzchni nawet do 180kmh (jeżeli dobrze pamiętam) ale warunki bardzo niemiarodajne bo M3 na mokrym nie ma jazdy. Co do Sciro z haldexem od Rogala które mierzyłeś...ono ma jeden problem ;] ma haldexa ![]() -------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
jeśli chodzi o scirocco lucasa to chyba scigał się z moim kolegą z tym M5 i z tego co wiem to dopiero w M5 po wpięciu 4 biegu była widoczna przewaga M5
![]() A to scirocco R czy 2.0tsi klasyczne masz:)? Scirocco R w serii jezdzi 100+ porównywalnie do E92 335i. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
R
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
ladnie
![]() Ostatnio tez kolejny rekord M6 F13 competition seria: ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
To jest jakiś kosmos jak na seryjny samochód
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
ladnie ![]() Ostatnio tez kolejny rekord M6 F13 competition seria: ![]() To sa pomiary na prostej ? TU podaja 100-200 7.3 ( co i tak jest mega szybko), wiec "wasze" jedzie znacznie lepiej. http://www.zeperfs.com/fiche4817-bmw-m6-competition-f13.htm -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
juz na nie jednym forum byly uwagi odnosnie tych wynikow.
Mierzone na S79, w dwie strony, 5.9, 5.8, Wjezdzajac od Hynka jest tam lekko pod gorke to pod ta gorke jest czas 7.0. pomiar z 90kg pasazerem na trasie S8 od gorczewskiej w strone pruszkowa: 6.9s Albo bmw sprzedaje "popsute" samochody albo nie wiadomo. Tak czy siak auto jest piekielnie szybkie. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
To jest jakiś kosmos jak na seryjny samochód Specu, u Ciebie jest pewnie ok. 3sek na RL ![]() -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
.... Zachecam do wpisywania swoich aut, prosil bym jednak o zdjecie RL, temperature w momencie pomiaru (jesli pamietacie). .. Opel Calibra '95 ![]() temp ok 30stopni ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Mon, 20 February 2006 ![]() |
Wrzucanie takich pomiarow z RL ma sens tylko w takiej formie jak wrzucaja ludzie na forach na calym swiecie - wykres gdzie widac tez nachylenie terenu.
Pomiar 100-200 M6 najwyrazniej zle przeprowadzony albo z jakims huraganem w plecy i z gorki. Podobny czas 100-200 podaje PPP dla F13 stage 2 (700hp). Najlepszy wynik wsrod dziennikarzy wyszedl Auto Bildowi i oczywiscie bardziej wierze im niz pomiarom w temacie, szczegolnie biorac pod uwage forme w jakiej wrzucasz pomiary (fotki RL) i niejasne miejsca pomiaru z gigantycznymi rozbierznosciami ktore sam podajesz: http://www.6post.com/forums/attachment.php...mp;d=1386134717 Tak samo dziwnie wyglada pomiar M3 444hp z nowym M3, ktore przy wyzszej mocy jest ponad sekunde wolniejsze... W USA wyniki wychodza zupelnie inne. Ustawienie do pomiarow rollout'u off ? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 05:07 |