Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Większe Turbo do Audi A4 B6 1.8T BFB
sidoke
post Mon, 24 Mar 2014 - 22:08
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 19 January 2014





Witam, posiadam audi a4 b6 1.8t 163KM BFB.
Moje turbo powiedziało "dość". Ciągnie olej i ma straszne luzy.
Nie wiem czy regenerować to turbo czy wstawić coś innego, mocniejszego. W przyszłości chce podnieść moc do powyżej 200KM. Turbo od 190KM BEX podejdzie bez przeróbek, tak? A może coś innego polecicie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 24 Mar 2014 - 22:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
bielawa
post Mon, 24 Mar 2014 - 22:12
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Zobacz temat:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sidoke
post Mon, 24 Mar 2014 - 22:18
Post #3


Rookie
Dołączył: Sun, 19 January 2014





Nie ma tam odpowiedzi na moje pytanie ... a mianowicie... mam do kupienia turbo od 1.8T BEX za 1450zł w bardzo dobrym stanie ( tak przynajmniej koleś twierdzi), przebieg około 80 tys. Dostane pisemną gwarancję na 2 tygodnie gdyby coś było nie tak.
Czy lepiej zregenerować moje turbo od BFB - koszt ok. 1000zł.

Nie wiem już co robić ...

Dodam, że po zakupie auta olej został zmieniony na MOTUL 5w40 8100 x-cess. Po tej wymianie zaczął kopcić i turbina ciągnie olej. Jest robiony mały remoncik tzn. głowica do planowania, wszelkie uszczelniacze i teraz to turbo ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Mon, 24 Mar 2014 - 22:33
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





K03s z BEX-a podejdzie P&P, tylko zwróć uwagę czy to oryginał z końcówką K03-073 i ma 8 łopatek a nie 12,
na tej sprężarce, większych wtryskach i wydajniejszym intercoolerze można zrobić 220KM,
a jak byś chciał się pobawić w większe moce to mam cały turbo-kit do A4 1.8t z mojego auta na 300KM++
( turbo, kolektor, wtryski, pompa paliwa, FMIC )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sidoke
post Mon, 24 Mar 2014 - 23:37
Post #5


Rookie
Dołączył: Sun, 19 January 2014





N1SMO a turbo jakie tam masz ?
a to od BEX mam zdjęcie: http://img542.imageshack.us/img542/9682/6uac.jpg oryginał ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Tue, 25 Mar 2014 - 05:51
Post #6


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





po numerze wychodzi na K03s z BEX-a, dla pewności pokaż jeszcze zdjęcie wirnika.
Turbo to Precision 5031E, na doładowaniu 1.3bara zrobiłem 315KM
tak wygląda u mnie:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
omzig
post Tue, 25 Mar 2014 - 23:23
Post #7


User
Dołączył: Tue, 21 February 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(sidoke @ Mon, 24 Mar 2014 - 22:18) *
Nie ma tam odpowiedzi na moje pytanie ... a mianowicie... mam do kupienia turbo od 1.8T BEX za 1450zł w bardzo dobrym stanie ( tak przynajmniej koleś twierdzi), przebieg około 80 tys. Dostane pisemną gwarancję na 2 tygodnie gdyby coś było nie tak.
Czy lepiej zregenerować moje turbo od BFB - koszt ok. 1000zł.

Nie wiem już co robić ...

Dodam, że po zakupie auta olej został zmieniony na MOTUL 5w40 8100 x-cess. Po tej wymianie zaczął kopcić i turbina ciągnie olej. Jest robiony mały remoncik tzn. głowica do planowania, wszelkie uszczelniacze i teraz to turbo ...


Dlaczego olej zmieniłeś???
Wejdź na forum A4 Klub, tam pewien kolega sprzedaje turbo hybrydy (K03-029 po regeneracji z rozwierconą stroną zimną i bebechami nowymi od K03-073) w bardzo dobrej cenie... Kilka osób kupiło i chwalą. Jak masz zdrowy silnik + fmic, dp, tip, wieksze wtryski, to i 250KM na takim setupie zrobisz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sidoke
post Tue, 25 Mar 2014 - 23:34
Post #8


Rookie
Dołączył: Sun, 19 January 2014





Olej zmieniłem po zakupie auta. Chyba każdy to robi. Kupiłem dziś oryginalne turbo nieregenerowane K03-073 od wersji 190KM BEX. Turbo sprawdzili mi w warsztacie gdzie regenerują turbiny i powiedzieli, ze w ładnym stanie jest. Głowica poszła do planowania. Jutro ma być do odbioru. Nie wiem jaki olej teraz wlać. Czy znów pełny syntetyk czy może półsyntetyk ? Poprzednio po wlaniu pełnego syntetyku rozszczelnił sie silnik i oleju dużo brał. Po tym małym remoncie jaki teraz olej wlać ? Mechanik radzi, że bezpieczniej będzie wlać półsyntetyk żeby sytuacja się nie powtórzyła...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bodziolot
post Wed, 26 Mar 2014 - 17:22
Post #9


User
Dołączył: Sat, 01 November 2008
Skąd: Legionowo





CYTAT(sidoke @ Tue, 25 Mar 2014 - 23:34) *
Olej zmieniłem po zakupie auta. Chyba każdy to robi. Kupiłem dziś oryginalne turbo nieregenerowane K03-073 od wersji 190KM BEX. Turbo sprawdzili mi w warsztacie gdzie regenerują turbiny i powiedzieli, ze w ładnym stanie jest. Głowica poszła do planowania. Jutro ma być do odbioru. Nie wiem jaki olej teraz wlać. Czy znów pełny syntetyk czy może półsyntetyk ? Poprzednio po wlaniu pełnego syntetyku rozszczelnił sie silnik i oleju dużo brał. Po tym małym remoncie jaki teraz olej wlać ? Mechanik radzi, że bezpieczniej będzie wlać półsyntetyk żeby sytuacja się nie powtórzyła...

Facet zadajesz to samo pytanie na które dostałeś już odpowiedź w innym temacie. Twoj mechanik ma podejście jakby naprawiał jakiegoś sztrucla, a nastepnym razem jak coś pocieknie to zaproponuje ci pewnie olej mineralny...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
santicentomania
post Sun, 21 Jun 2015 - 14:04
Post #10


Rookie
Dołączył: Fri, 19 June 2015





CYTAT(bodziolot @ Wed, 26 Mar 2014 - 17:22) *
Facet zadajesz to samo pytanie na które dostałeś już odpowiedź w innym temacie. Twoj mechanik ma podejście jakby naprawiał jakiegoś sztrucla, a nastepnym razem jak coś pocieknie to zaproponuje ci pewnie olej mineralny...


z tego co słyszałem od kumpla który handluje olejem, to motul jest bardziej czyszczącym olejem, a castrol uszczelniającym, ze wględu na nagar który pozostawia, do 1.8t jest zalecany castrol 5w30 , trzeba uważać na smok olejowy żeby się nie przytkał i będzie ok. Zalałeś motor Motulem to Ci poczyściło i rozszczelniło i zakopcił, normalna reakcja.
tak mi się przynajmniej wydaje ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m4n77
post Wed, 24 Jun 2015 - 08:08
Post #11


Rookie
Dołączył: Sun, 21 June 2015
Skąd: okolice Lublina





Przepraszam ze odkopię troszke temat, ale mnie nurtuje jedna kwestia, N1SMO czemu wywaliłeś przepływkę pod filtr powietrza, zeby ją odpręzyć? zeby nie była traktowana przez suszarkę sprezonym, do tego to słuzy?? Proszę o wyrozumiałość, pierwszy raz widzę taki patent smile.gif Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 15:34