Shoutbox 0 nowych PW 


> Audi a4 B6 1.8 T Bex
dominikbp
post Thu, 26 Dec 2013 - 07:29
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 24 December 2013





Witam jestem od niedawna posiadaczem Audi a4 b6 1.8T Bex 190 km nosze się z zamiarem wymiany oleju w silniku na liczniki przebieg 220tys niby orginalny z książką pod maską widnieją kartki ze zmianą oleju lany był ( castrol 5w40 ) ale to w nawiasie tak tylko pisze, myśle o zakupie jakoegoś dobrego oleju chce zadbac o silnik jak i turbine smile.gif co proponujecie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Stron V   1 2 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Thu, 26 Dec 2013 - 07:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
vasquez
post Thu, 26 Dec 2013 - 09:23
Post #2


Super User
Dołączył: Wed, 15 July 2009





to lej taki sam tylko ja bym proponował zmienić marke na mobila np. tańszy od castrola przez to mniej podrabiany ja kiedys do TT lalem castrola i musialem dolewac od wymiany do wymiany a po przejsciu na mobila zero dolewek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Thu, 02 Jan 2014 - 09:01
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





mam identyczne auto tylko silnik słabszy AVJ 150hp samochód niby serwisowany i lany castrol u mnie przez rok jeździł na castrolu i po roku pompę oleju szlag trafił straciła ciśnienie na wolnych 1.5bara po dodaniu gazu zero poprawy... silnik w środku mega zawalony nagarem do tego oleju sitko od smoka lekko zapchane... skończyło się na zaciągnięciu michy wyczyszczeniu silnika nowej pompie oleju i zalaniu go mobilem... Po rozmowach z wieloma ludźmi serwisującymi i niezużytkowującymi te auta wszyscy mówią ze bardzo często tak bywa własnie przez castrola i wszyscy jednogłośnie radzą po zakupie jeśli auto ma 200tyś sprawdzenie cisnienia oleju, ściągniecie michy wyczyszczenie wszystkiego i zalanie markowego oleju który nie jest castrolem... moje auto ma niby 185tyś....

Najszybszy sposób na sprawdzenie czy masz dużo nagaru w silniku to zobacz jak wygląda korek oleju od środka lub tez jesli ci cieknie uszczelka zciągnij dekiel klawiatury z głowicy u mnie tam było gorzej niż nie w jednym 1.9tdi z milionowym przebiegiem....

Podstawa to sprawdzenie ciśnienia na mocno rozgrzanym i sprawdzenie syfu pod deklem klawiatury...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dominikbp
post Thu, 02 Jan 2014 - 14:16
Post #4


Rookie
Dołączył: Tue, 24 December 2013





Dzięki za info szczerze to już zalałem Castrolem 10w40 podobno był syntetyk lecz ja wolałem zalac go połsyntetykiem, aha i tak sie składa że uszczelke pod deklem będe robił bo są wycieki, a tak pozatym głowica wygląda jak nowa świeci sie jak nie wiem raczej nie jest po regeneacji ze względu na jej wygląd chyba ze była piaskowana w co wątpie zobacze jak to tam wygląda jak zdejme dekiel, aha a jak z tym korkiem jak ma wyglądac jeśli jest nagar a jak jesli nie ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dominikbp
post Thu, 02 Jan 2014 - 14:18
Post #5


Rookie
Dołączył: Tue, 24 December 2013





Dzięki za info szczerze to już zalałem Castrolem 10w40 podobno był syntetyk lecz ja wolałem zalac go połsyntetykiem, aha i tak sie składa że uszczelke pod deklem będe robił bo są wycieki, a tak pozatym głowica wygląda jak nowa świeci sie jak nie wiem raczej nie jest po regeneacji ze względu na jej wygląd chyba ze była piaskowana w co wątpie zobacze jak to tam wygląda jak zdejme dekiel, aha a jak z tym korkiem jak ma wyglądac jeśli jest nagar a jak jesli nie ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xarox
post Thu, 02 Jan 2014 - 21:48
Post #6


Rookie
Dołączył: Tue, 21 October 2008





Kolego, powiem Ci, że zalałeś jeden z gorszych olejów jaki mogłeś wink.gif
Miałeś napisane że fura latała na syntetyku, więc czemu pogorszyłeś mu smarowanie? A nawet jeśli nie byłoby tej kartki, to i tak lepiej jakbyś mu zalał syntetyka...
Zrób 8-10kkm na tym co jest, ale na następną wymianę wrzuć jakiś 5w40, może być Motul, Millers, Valvoline czy Statoil wink.gif
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Fri, 03 Jan 2014 - 13:26
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





O lol że ludzie jeszcze leja pół syntetyki 10w-40 do silników, ja leje ten syf do starej bemki z kiblowatym 1.8 i efekt jest taki ze podczas mrozów przez 5 sek graja zawory na zimnym... gdzie lać taki syf zczególnie do turbo z 20 zaworami.... Litości za max 150 zł kupisz oryginalny olej markowy 5L syntetyczny można non stop latać na 5w40 i wystrzegać się castrola...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dominikbp
post Fri, 03 Jan 2014 - 16:59
Post #8


Rookie
Dołączył: Tue, 24 December 2013





Skoro tak mówicie że ten Castrol to taki syf to bede myślał nad czymś innym, kiedyś do innego auta kupiłem Valvoline Max Life straszny syf chyba że ja trafiłem na jakąś podróbe za 5l płaciłem około 90 zł w hurtowni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Fri, 03 Jan 2014 - 18:24
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Syf syfem ale jak to definiujesz po wyglądzie zawory klekotały?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 03 Jan 2014 - 18:28
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





max lifa testowalem i robilo sie maslo w odmie.... lipa genralnie, no i to polsyntetyk

ja polecam tylko 5w40 milleres,motul, a nawet mobil 5w50 tylko w 1L butelkach (nie placa sie podrabiac) i mozna kupic oryginala , choc z tym i tak ciezko w dzisiejszych czasach.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xarox
post Fri, 03 Jan 2014 - 20:26
Post #11


Rookie
Dołączył: Tue, 21 October 2008





Możesz pojeździć trochę na tym Castrolu, zobaczyć czy nie wciąga go jak wściekły, a jak wsio będzie w porządku to możesz się szarpnąć na 0w40.
Np. takie Neste 0w40 czy też Mobil 0w40. A jeśli jednak nie chcesz się bawić w 'zerówki' to Motul X-Cess 5w40 powinien byc ok wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dominikbp
post Fri, 03 Jan 2014 - 21:01
Post #12


Rookie
Dołączył: Tue, 24 December 2013





Zrobiłem kapitalke w silniku x20xev 136km czyli szlif bloku (Częstochowa) nowe tłoki,pierścienie,panewki,sprawdzanie wału,i też kompletny remont głowicy auto docierałem na Castrolu było wszystko ok silniczek super chodził najpierw przejechałem 1 tys km znów zalałem nowego castrola było znów ok ktoś doradził mi Valvoline Max Life odrazu inna praca silnika inny dzwięk i z rana jak odpalałem zawory zagrały nikumu nigdy nie polece tego oleju u kumpla w seju było to samo także nie jest to jakiś mój wymysł , przejechałem z kilka set km i zalałem Motula ale nie pamiętam jakiego w każdym razie było znów ok
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sun, 05 Jan 2014 - 09:50
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Takie opinie lubię rzeczowe a myślałem nad nim do kilku starych trupów....


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 05 Jan 2014 - 13:23
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





5w40 millers polecam, wystarczy trident.
1.8t lubi go, najciszej pracuje, nawet po katungu.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxon
post Sat, 22 Feb 2014 - 20:15
Post #15


Super User
Dołączył: Mon, 29 October 2012





Ile mocy maksymalnie da rade wyciagnac na seryjnej turbinie w BEXie? I ile to bedzie kosztowalo? Jakie powinny byc osiagi takiego a4 quattro (0-100, 100-200, 1/4)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 23 Feb 2014 - 11:22
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





220-230ps max z turbo bex


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxon
post Sun, 23 Feb 2014 - 18:00
Post #17


Super User
Dołączył: Mon, 29 October 2012





Czyli jednak rozni sie ta sprezarka wydajnoscia od k03s z poprzecznych 1.8t..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 23 Feb 2014 - 18:35
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





to nie to samo k03s co w A3 smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxon
post Mon, 24 Feb 2014 - 10:31
Post #19


Super User
Dołączył: Mon, 29 October 2012





Wiem ze z zewnatrz sie rozni (chyba w inna strone sa wyjscia), ale czytalem gdzies ze wirniki sa takie same. Czyli to 230-240KM to jest max przy zrobionym DP, FMICu (chociaz moze by seryjne 2 smice daly rade?)?
Zastanawia mnie tez jedna rzecz. 1.8t 180KM w a4 b5 ma ponizej 8s do setki (chyba 7,6), a a4 b6 1.8t 190KM ma 8,2s. - dane katalogowe wersji quattro. V-max obie wersje maja podobny. Z czego to wynika?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Mon, 24 Feb 2014 - 10:49
Post #20


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





1.8t bex- Dp, TIP, wtryski s3 i mozna ugrac 230km


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 20:20