Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Turbo garrett t15, jak sprawdzic turbo?
bernie
post Fri, 15 Nov 2013 - 22:39
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 15 November 2013





Witam grono forumowiczow smile.gif .Zglaszam sie do was z prosba o pomoc. Mianowicie jak moge sprawdzic czy turbina ''chlipie olej''. Nie kopci jakos strasznie, ale czuc ten spalony olej. pali tez strasznie duze ilosci oleju jakies 5l na 1000km. Dlatego mam problem czy to wina turbo czy uszczelniaczy albo pierscienii. Mozliwosci jest sporo i dlatego zglaszam sie do was. Jak by to byla turbina czy garret t15 z diesla podszedlby do benzyny? Silnik ma przebieg niby 187 tys.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 15 Nov 2013 - 22:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
markzo
post Fri, 15 Nov 2013 - 23:08
Post #2


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





Jaki kolor dymu? Jak odpalasz na zimnym silniku to przydymia? Turbo suche ? Zostaw auto odpalone żeby się nagrzało i zobacz cyz zacznie kopcić wink.gif albo wyjmij turbo i zobacz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bernie
post Sat, 16 Nov 2013 - 08:47
Post #3


Rookie
Dołączył: Fri, 15 November 2013





Jak sie nagrzeje to kopci na niebiesko ,ale nie jakos strasznie.Sprawdzilem turbo i ma duze luzy na osce. Czy to moze byc przez te luzy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bernie
post Sat, 16 Nov 2013 - 17:21
Post #4


Rookie
Dołączył: Fri, 15 November 2013





A jak bym chcial odkrecic turbine i przez jakis czas jezdzic bez niej to musze cos przerobic aby zlapac rurewydechowa z kolektorem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Sat, 16 Nov 2013 - 19:14
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





Nie no spoko, zostaw niepołączone, a strumień spalin spokojnie wceluje w rurę, bo kolektor uformuje je odpowiednio.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bernie
post Sat, 16 Nov 2013 - 19:56
Post #6


Rookie
Dołączył: Fri, 15 November 2013





A czy garrett t15 z diesla bedzie chodzil na silniku benzynowym?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bernie
post Sun, 17 Nov 2013 - 13:37
Post #7


Rookie
Dołączył: Fri, 15 November 2013





Dzisiaj tez sprawdzilem cisnienie na cylindrach no i jest male. 1 cyl 6 at , 2 cyl 6.5 at ,3 cyl 6 at, 4 cyl 6.5 at
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Mon, 18 Nov 2013 - 11:11
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





czyżby turbina z astry? jeśli tak to do benzynika tez siądzie...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Mon, 18 Nov 2013 - 20:32
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





CYTAT(bernie @ Sun, 17 Nov 2013 - 13:37) *
Dzisiaj tez sprawdzilem cisnienie na cylindrach no i jest male. 1 cyl 6 at , 2 cyl 6.5 at ,3 cyl 6 at, 4 cyl 6.5 at

dla mnie to ciśnienia nie ma...o ile przyrząd pomiarowy sprawny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Mon, 18 Nov 2013 - 20:32
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





CYTAT(bernie @ Sun, 17 Nov 2013 - 13:37) *
Dzisiaj tez sprawdzilem cisnienie na cylindrach no i jest male. 1 cyl 6 at , 2 cyl 6.5 at ,3 cyl 6 at, 4 cyl 6.5 at

dla mnie to ciśnienia nie ma...o ile przyrząd pomiarowy sprawny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł#G
post Mon, 18 Nov 2013 - 21:32
Post #11


Frequent User
Dołączył: Sat, 16 October 2010
Skąd: Grudziądz





Przy okazji tematu:
Flasza kolektora wydechowego- turbo jest taka sama w VNT15 i GT1544?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bernie
post Sat, 23 Nov 2013 - 08:24
Post #12


Rookie
Dołączył: Fri, 15 November 2013





Sory ,ze dopiero odpisuje ,ale w tygodniu nie mam dostepu do internetu.Przyrzad jest sprawny na 100%.Czyli pierscienie do wymiany?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 11:18