Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Nieszczelnosc i brak cisnienia, Golf V GTI 2.0 TFSI
Piotrus!
post Sun, 10 Nov 2013 - 13:55
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 09 August 2010





Witam,
Posiadam Golfa V z silnikiem 2.0 TFSI. Od pewnego czasu przy pelnym doladowaniu auto zaczelo delikatnie pogwizdywac. Po sprawdzeniu bledow jako takich nie bylo zeby docelowo znalesc nieszczelnosc, po uzytkowaniu ponad miesiac (ok 2kkm) czuje juz znaczeni ze przy pelnym doladowaniu auto stracilo strasznie na mocy, gwizd przerodzil sie w swist metaliczny. Po ponownym podlaczeniu do Luncha wyskakuje blad zaworu n249. Czy jest mozliwe ze to jest powod tego swistu metalicznego? Ze to gdzies ten zawor puszcza to powietrze?
Na postoju nie jestem w stanie tego sprawdzic gdzie moze byc ta nieszczelnosc, tylko przy obciazeniu i wcisnieciu pedalu gazu na maxa jest ten gwizd... No i tak jak pisalem wyzej, czuje ze auto znacznie stracilo na mocy...

Szukalem bolaczek tego silnika, napotkalem sie takze z tym ze cieknie z pompy wysokiego cisnienia (takze jest to u mnie) - tylko wymiania jej wchodzi w gre? Czy jakos da sie uszczelnic owe wycieki?

Jakie sa jeszcze bolaczki tych silnikow? Gdzies cos o tym czytalem ale teraz nie potrafie tego znalesc....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 10 Nov 2013 - 13:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
czesław
post Sun, 10 Nov 2013 - 14:33
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





Praktycznie w kazdym tfsi ze starym typem DV, to wkoncu ma miejsce. Kup DV w ASO zakladaj i bedzie jezdzil. Przy okazji zmien popychacz pompy paliwa. Koszt kolo 120zl, DV ok 300. Jedno i drugie wymienia sie bez problemu. Pozdrawiam


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrus!
post Tue, 12 Nov 2013 - 21:11
Post #3


Rookie
Dołączył: Mon, 09 August 2010





A czy to czasem nie jest wina elektrozaworu ktory jest odpowiednikiem tego n249? Czy to moze jedno i to samo?

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Wed, 13 Nov 2013 - 18:12
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Jeśli N249 będzie szwankował to może być że DV nie będzie się domykał 100% i DV będzie przepuszczał, stąd może być świst. Lub przewód z DV jest uszkodzony. Druga możliwość, wydmuchało ci którąś uszczelkę na kolektorze wydechowym i gwizda.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrus!
post Wed, 13 Nov 2013 - 23:06
Post #5


Rookie
Dołączył: Mon, 09 August 2010





Czy wydmuchanie uszczelki na kolektorze wydechowym bedzie pokazywalo blad zwiazany z zaworem n249? Watpie w to - choc moge sie mylic.
Jutro postaram sie zczytac dokladne nr bledow.

Odnosnie swistu, na poczatku byl to delikatny swist - w tej chwili jest gwizd wrecz metaliczny... Auto strasznie stracilo na mocy :/ Po programie bylo 245 KM a teraz mam wrazenie ze ledwie 200 jest...

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Thu, 14 Nov 2013 - 19:09
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





A może i to i to.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Thu, 14 Nov 2013 - 20:42
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





jak gwizd się pogłębia to pewnie turbina ded, odkręć wydech sprawdź jaki luz na wirniku a od strony ssącej endoskopem zajrzyj jak wygląda wirnik inaczej się nie da...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Thu, 14 Nov 2013 - 20:55
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Wymień ten N249 i moc wróci.
Pompa nie cieknie tylko wyciera się jej popychacz. Również trzeba go wymieniać.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrus!
post Thu, 14 Nov 2013 - 22:33
Post #9


Rookie
Dołączył: Mon, 09 August 2010





Jako ze w ASO Skody (taki mam w okolicy tylko) nie moga znalesc nic co by nazywalo sie "n249" to po ETCE doszedl ze jest to jakis elektrozawor - kosz tego to jakies 170 zl. Czy to to moze miec taka nazwe?
GMS. turbo w bdb stanie, auto nalotu ma 100K, jakies 5tys temu robilem zlacze elastyczne wydechu i nic nie cieklo to raz a dwa wirniki sa w znakomitym stanie (sprawdzala osoba ktora sie na tym dobrze zna).
PaTDI no rozumiem, w sumie w moich rekach juz przejechalo ponad 30 tys, a czytalem ze ta czesc dosc czesto powinno sie wymieniac. Jednak gdzies z tej pompy mi cieknie, dokladnie nie potrafie zlokalizowac miejsca wycieku - spotkal sie ktos juz gdzies z podobnym problemem? Jutro postaram sie foto tego zrobic jak to u mnie wyglada - i bledy, dzis LUNCH nie podolal zanim wrocilem z pracy. Na jutro je napewno bede mial.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 17 Nov 2013 - 12:10
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Sprawdź czy wirniki się lekko kręcą i czy po stronie wydechowej nie ma mokro do oleju.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrus!
post Tue, 19 Nov 2013 - 22:03
Post #11


Rookie
Dołączył: Mon, 09 August 2010





dżordżyk turbo jest suchutkie, luzy sa w normie. Dzis wyskoczyl check, jutro sprawdzam bledy (mialem to wczesniej zrobic ale niestety praca mi na to nie pozwolila - od rana do nocy godziny pracy). Tak wiec zobaczymy co tam wyskoczylo.

W ASO koszt popychacza 142 zl i oring do tego 30 zl... Wiec mnie zakupy czekaja ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrus!
post Thu, 05 Dec 2013 - 17:49
Post #12


Rookie
Dołączył: Mon, 09 August 2010





Witam, nie bylo mnie troche czasu ale zrobilem to co mowilem. Przez ten okres 2 razy podpielem auto pod kompa i co jest najlepsze - 0 jakich kolwiek bledow....
Gwizd dalej jest taki sam, ciagle auto eksploatuje i nie mam punktu juz zaczepienia....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 22:19