![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 ![]() |
Trochę sztuka dla sztuki kombinować z 2.4 10V, ale zobaczymy, co chłopaki wykombinują!
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Wed, 04 November 2009 Skąd: Ostrów Wielkopolski ![]() |
Ciekawe, ciekaw, bacznie będę obserwował.
-------------------- Alfa Romeo 147 1,9 16v JTD
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 24 April 2009 Skąd: Opole ![]() |
Pewnie skończy się na granicy układu paliwowego.
Już to przerabiałem u siebie. -------------------- L'ultima berlinetta Turbo! - Punto GT 1.9 16vT
Alfa 166 '01 2.4 20V GTB2265 Delta Integrale '88 - dobro rodzinne w odbudowie... Bravo HGT -> 2.4 20vT 4x4 - in progress |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
co wyszło u Ciebie? jaka jest granica układu paliwowego.
tez myśle o modzeniu takiego silnika |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 24 April 2009 Skąd: Opole ![]() |
Muszę spojrzeć wieczorem do wsadu, bo już nie pamiętam.
W każdym bądź razie powietrza można było dostarczyć więcej, natomiast nie było już możliwości dołożenia paliwa. Egt też nie jest problemem, przynajmniej nie przy gt25. -------------------- L'ultima berlinetta Turbo! - Punto GT 1.9 16vT
Alfa 166 '01 2.4 20V GTB2265 Delta Integrale '88 - dobro rodzinne w odbudowie... Bravo HGT -> 2.4 20vT 4x4 - in progress |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
z tego co wyczytałem na alfaowners.com 250+ powinno byc
|
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 July 2008 Skąd: mazowsze ![]() |
z tego co wyczytałem na alfaowners.com 250+ powinno byc Najmocniejsza jaką znam z PL miała około 240 HP z tym silnikiem. -------------------- G27.pl
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
250ps w tym motorze jest nieosiągalne, paliwo kończy się, rail spada i tyle. Dmuchanie większych ilości powietrza też nic nie daje
Imho nikt ameryki na nowo w tym projekcie nie odkryje, szkoda wg mnie roboty lepiej od razu iść w mjtd. -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 November 2011 Skąd: Podlasie ![]() |
z tego co wyczytałem na alfaowners.com 250+ powinno byc Jesli to wersja 2,4 150km to raczej okolica 230-240km .Alfaowners ma dobre cyfry,ale mało spójne z rzeczywistościa. Najmocniejsze 156 2,4 w Polsce ma troche ponad 240km,ale jest to wersja 20v. Ogólnie trzeba znaleźć receptę na paliwo w CR,której to na dziś dzień brak ( problemy ze współpracą z obcymi wtryskiwaczami). Szkoda,że chłopaki nie postarali się o 2,4 210,wyniki były by lepsze,choć gorzej z obejsciem elektroniki w takiej 156. -------------------- White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
Chłopaki z Płocka bd obserwował co wypluli z niej.
Ale dziwi mnie, że Marcel z tak mocnej IBI chce rzeźbić takiego nie lota :| |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 July 2008 Skąd: mazowsze ![]() |
Najmocniejsze 156 2,4 w Polsce ma troche ponad 240km,ale jest to wersja 20v. Najmocniejsza 156 2.4 10v, jaką znalem/jeździłem miała niecałe 240 HP. Nie pisze o tym co przeczytałem w necie, tylko o prawdziwym/realnym samochodzie. Nie mogę niestety znaleźć wykresu. -------------------- G27.pl
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 March 2013 ![]() |
udało sie wczoraj zrobic pomiar dynometem - 238km 450nM i koniec paliwa.
jutro wyciagamy pompe i wtryski i bedziemy coś myślec. pomysł jest użycia pompy lub jej elementów z 2.8jtd - pompa ok 30% wydajniejsza. ale czy sie uda .. zobaczymy ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 July 2008 Skąd: mazowsze ![]() |
udało sie wczoraj zrobic pomiar dynometem - 238km 450nM i koniec paliwa. jutro wyciagamy pompe i wtryski i bedziemy coś myślec. pomysł jest użycia pompy lub jej elementów z 2.8jtd - pompa ok 30% wydajniejsza. ale czy sie uda .. zobaczymy ![]() Trzymam kciuki. Sam mam takiego klekota, tak więc... -------------------- G27.pl
|
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#16
|
![]() |
udało sie wczoraj zrobic pomiar dynometem - 238km 450nM i koniec paliwa. jutro wyciagamy pompe i wtryski i bedziemy coś myślec. pomysł jest użycia pompy lub jej elementów z 2.8jtd - pompa ok 30% wydajniejsza. ale czy sie uda .. zobaczymy ![]() Nie sądze aby pompa od 2.8 była wydajniejsza. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
to jest na 100% pewne.
wczoraj regenerowaliśmy taką pompe , więc znam jej parametry. |
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#18
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 March 2013 ![]() |
pompa 2.4jtd - wydatek paliwa 85mm3 na 5 wtrysków -czyli ok 17mm3 na jeden wtryskiwacz
pompa 2.8jtd - wydatek paliwa 120mm3 na 4 wtryski - czyli ok 30mm3 na jeden co daje ok 24mm3 na 5 wtrysków z naszych obliczeń i z danych,które pokazały nam pomiary na stole pompa jest ok 30% wydajniejsza , jak to wyjdzie w praktyce tego nie wiem. jeśli uda się poprawić wydajność pompy to wtryskiwacze już nie będą problemem. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 September 2003 Skąd: Łódź ![]() |
trzymam kciuki za projekt ! pompa to dobry trop
-------------------- ------------------------------------------------------------------------------
sportexhaust.pl Układy wydechowe i dolotowe ze stali nierdzewnej |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 06 August 2025 - 20:56 |