Shoutbox 0 nowych PW 


> silnik R32 BUB ~ 800 koni co potrzeba zmienić
Mickey
post Wed, 30 Jan 2013 - 21:09
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





mam pytanie czy śruby ARP do głowicy z silnika 2,8 /2,9 VR6 12v o nr: 204-4075 będą pasować do silnika R32 (oznaczenie BUB z golfa V) ? niewiem z kąd wziąść takie info z góry dziękuje za odpowiedź i od razu jeżeli niepasują to czy ktoś ma namiar na takie które będą pasować?


zmieniłem tytuł tematu żeby niezakładać kolejnego.


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Stron V   1 2 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Wed, 30 Jan 2013 - 21:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
strus
post Wed, 30 Jan 2013 - 23:50
Post #2


Super User
Dołączył: Thu, 20 December 2012
Skąd: Nasielsk





W VR6 masz M11 a w R32 M10


--------------------
Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Thu, 31 Jan 2013 - 02:33
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





raceware robi śruby do r32


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Thu, 31 Jan 2013 - 07:55
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



a czy ktoś ma dokładne wymiary śrub do R32 ? Może bym dorobił parę zastawów szpilek...


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 31 Jan 2013 - 09:41
Post #5


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





w etce masz podane

jest 20 srub 7 dłuższych i 13 krótszych



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Thu, 31 Jan 2013 - 10:26
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



to te M10 czy M11 bo są 4 pozycje?


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 31 Jan 2013 - 10:31
Post #7


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





BDE 2.8L 24V 204KM ma M11

a mocniejsze R32 BFH 3.2L 24V 241KM mają M10, nowsze BUB 250KM tez mają M10

moze dlatego że głowa w 3.2 ma wieksze kanały i stąd mniejsze sruby ...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Thu, 31 Jan 2013 - 10:48
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Kupic raceware za chora kase ponad 2tys za 20srob, lub kupic ARP do 2.8 i zrobic upgrade glowicy pod m11 jak to ma sie w przypadku wkladania glowy r32 do 2.8 24V. Jest jeszczejedna opcja. Na ebay.de idzie kupic sroby do r32 niemieckiej firmy podobno jakosciowo to samo co ARP i koszt ok 350Euro.
Jakbym odprezal kanapka wsadzalbym raceware badz te niemieckie, a jezeli bedziesz odprezal tlokami to ori sroby. Powinny wytrzymac 1,5B


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mobile
post Thu, 31 Jan 2013 - 10:50
Post #9


Frequent User
Dołączył: Tue, 29 August 2006
Skąd: Szczecin





raceware ch... warte ! Oem wystarczą
Powód Edycji: nie przeklinamy na forum !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 31 Jan 2013 - 11:02
Post #10


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





tez jestem zdania zeby pakować ori śruby, przeciez tam jest 20 srub co daje 3,33 sruby na cylinder

jak ktos planuje grube mody to jednak lepiej odpręzyc tłokami niz kanapką


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Thu, 31 Jan 2013 - 12:55
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Ja zastosowalem OEM dlatego ze silnik odprezony tlokami to raz, a 2 ze jest ich wlasnie 20 a nie 10 jak w silnikach 1,8-2,0:)


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sat, 02 Feb 2013 - 19:10
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





zmieniłem tytuł tematu i zapytam o więcej kwestii, powiedzmy że chciałbym 700/800koni z r32 oznaczenie BUB, co powinienem zmienić w silniku żeby wytrzymał taką moc przez dłuższy czas? wiem że jest tutaj sporo znawców od vr'a wiec z góry dziękuje za odpowiedź


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
orety_kotlety
post Sat, 02 Feb 2013 - 22:44
Post #13


Rookie
Dołączył: Mon, 28 January 2013





800 KM to będzie pewnie z 1000Nm , czyli zostanie Ci z serii goły blok z wałem i goła głowica. No i metanol/etanol jako paliwo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sat, 02 Feb 2013 - 22:55
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





mysle ze 800 koni to moze być 800Nm kwestia strojenia..

jezeli sporo inaczej wygląda 700/700 to prosze o rozróżnienie


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 02 Feb 2013 - 23:32
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Plany masz grube. Takiego jeszcze nie widzialem


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Sun, 03 Feb 2013 - 00:11
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Ja miałem przekładkę i ori śruby.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 03 Feb 2013 - 10:07
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Chcesz zostac przy ori wale czy odprezyc motor po przez zmiane jego pojemonosci ? Zostajac przy pojemnosci 3,2 l musisz zmienic sporo . Zmieniajac pojemnosc sprobowalbym pokusisic sie o zrobienie takiej mocy na seryjnych tlokach , seryjnej glowicy ,a nawet na seryjnym walku . W przypadku zostania przy pojemnosci 3,2 litra , trzeba by kupic porzadne tloki , zeby odprezyc silnik plus inne walki , zeby zakrecic ten silnik min do 7500rpm , spiac silnik z glowica jednak na ARP , no i ja bym sie zastanowil nad zmiana zaworow w przypadku zmiany walkow .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sun, 03 Feb 2013 - 10:31
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





to jest taki wał?
http://allegro.pl/vw-vr6-wal-i2925809295.html
http://allegro.pl/blok-wal-korbowy-tloki-w...2924511432.html

rozumie że pasuje bez żadnych przeróbek?
zmniejszenie pojemności redukuje potrzebe zmiany wałków, zaworów i tłoków? czy te ostatnie to założenie że przekładka jest zła (niespotkałem sie żeby coś sie z nimi działo w innych silnikach ale tego sie ucze dopiero)
ile w takim razie mozna bezpiecznie uzyskać na wale z 3,2 kutej korbie, seryjnym tłoku, seryjnej głowicy?


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sun, 03 Feb 2013 - 11:22
Post #19


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Czyzby calibra R32 miala powstac?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Sun, 03 Feb 2013 - 12:45
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





ja mysle ze bezpieczny zestaw przy mocy 800PS i pojemnosci 3.2 to:
-kute korby
-kute tloki 8,5:1
-Sroby korbowodow ARP
-Wzmocnione panewki korbowodowe
-Sroby walu ARP
-Sroby glowicy wzmocnione raceware badz te niemieckie. Albo zrobic w ARP na zamowienie
-Zawory inconel wydechowe, a ssace azotowane
-Zapinki tytanowe
-Glowice wyremontowac. W wiekszosci glowic z r32 gniazda sa juz pozapadane. Wiec wymiana gniazd zaworowych. Z prowadnicami gorzej. Chyba nikt w PL nie jest w stanie wyminic prowadnic w r32 ze wzgledu na dlugosc;/ i dostepnosc nowych prowadnic zerowa. Przynajmniej jak ja skladalem swoja rok temu.
-Girdle Plate


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 24 August 2025 - 18:36