Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> DET3 Fuel Implant, zastąpienie N/a na gaźniku wtryskiem turbo
giza323
post Tue, 18 Dec 2012 - 18:47
Post #1


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 March 2012





Witam.

Pacjent daewoo tico silnik fabryczne f8c plus lpg na blosie.

Mam pytanie czy Det 3 da rade zastąpić gaźnik wtryskiwaczami w trybie fuel implant? Czy może lepiej zastosować wtrysk i komp z matiza plus Det jako świnie?

Co będzie łatwiejsze? Co tańsze co droższe??

Na razie to tylko spekulacje rozmyślam co będzie łatwiejsze a może blow lub draw thru?
turbo k24 z vw 1.6gtd
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 18 Dec 2012 - 18:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jadzwin
post Tue, 18 Dec 2012 - 19:02
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





DET3 spokojnie ogarnie paliwo. Muisz tylko zapenic mu TPS, IAT, CLT, MAP (lub uzyc deta z wbudowanym mapem).
Do tego wtryski odpowiedniej wielkosci do planowanej mocy i bedzie dzialac.


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giza323
post Tue, 18 Dec 2012 - 19:58
Post #3


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 March 2012





Ok.

W takim razie mogę użyć przepustnicy i wtrysków 160cc oraz czujników z 1.6 zetec? Było by fajnie ponieważ mam takie pod ręką

A co z wolnymi obrotami użyć silniczka krokowego (jak połączyć go z detem?) czy po prostu można lekko uchylić przepustnice ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 18 Dec 2012 - 21:02
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Albo uchyl przepustnice albo zastosuj jakis zawor wolnych obrotow ktory nie wymaga sterowania elektronicznego.

Co do wtryskiwaczy to nie wiem jaka moc planujesz. Pod tym katem muisz dobrac ich wydajnosc.

CYTAT(giza323 @ Tue, 18 Dec 2012 - 20:58) *
Ok.

W takim razie mogę użyć przepustnicy i wtrysków 160cc oraz czujników z 1.6 zetec? Było by fajnie ponieważ mam takie pod ręką

A co z wolnymi obrotami użyć silniczka krokowego (jak połączyć go z detem?) czy po prostu można lekko uchylić przepustnice ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giza323
post Tue, 18 Dec 2012 - 22:36
Post #5


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 March 2012





Moc fabryczna 41km do tego soft turbo maks 0.5 bara myślę ze chociaż z 70 koni z niego wyciągnąć.

Główna przeszkoda to brak przetartych szlaków (wiem tylko o dwóch turbo tiko z czego oba draw thru) oraz brak kutych części.

Po zajechaniu silniczka DU mam zamiar wpakować silnik z charade 1.0 turbo.

Najbardziej obawiam się DET ponieważ mam bardzo mało do czynienia z elektronikom 99% info mam z neta niestety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 18 Dec 2012 - 22:41
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





160 ccm wtryski beda ok na 70 koni.

CYTAT(giza323 @ Tue, 18 Dec 2012 - 23:36) *
Moc fabryczna 41km do tego soft turbo maks 0.5 bara myślę ze chociaż z 70 koni z niego wyciągnąć.

Główna przeszkoda to brak przetartych szlaków (wiem tylko o dwóch turbo tiko z czego oba draw thru) oraz brak kutych części.

Po zajechaniu silniczka DU mam zamiar wpakować silnik z charade 1.0 turbo.

Najbardziej obawiam się DET ponieważ mam bardzo mało do czynienia z elektronikom 99% info mam z neta niestety



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giza323
post Tue, 18 Dec 2012 - 22:44
Post #7


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 March 2012





Ogarniecie DETa w fuel implant to będzie trudne zadanie czy raczej powinno być ok?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Tue, 18 Dec 2012 - 22:55
Post #8


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Prościej się nie da wink.gif


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubota
post Wed, 19 Dec 2012 - 12:42
Post #9


User
Dołączył: Thu, 22 December 2011
Skąd: Radom





Czyli Det 3 w trybie fuel implant moze dzialac jako standalone?


--------------------
E30 Aero coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Wed, 19 Dec 2012 - 13:44
Post #10


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Paru rzeczy brakuje, ale da radę.


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giza323
post Wed, 19 Dec 2012 - 16:18
Post #11


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 March 2012





Mógłbyś powiedzieć czego brakuje??

i czy totalny laik z instrukcją obsługi da rade??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Wed, 19 Dec 2012 - 17:51
Post #12


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Napisane wyżej rolleyes.gif

Brak obsługi pompy paliwa - trzeba sobie zrobić samemu, od biedy może chodzić po stacyjce .

Brak obsługi wolnych obrotów. Trzeba sobie zamontować śrubę (np. od gazu) albo dać zawór z bimetalem, albo jakiś on/off i włączać samemu na czas rozgrzewania silnika.


Co do pompy właśnie to ma ktoś jakiś pomysł na układ który mógłby pompę obsługiwać ? Uno turbo MK1 miały specjalny przekaźnik, ale one są nie osiągalne.


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szary
post Wed, 19 Dec 2012 - 18:22
Post #13


User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: Częstochowa





A czy w Tico jest wogóle czujnik położenia wału ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giza323
post Wed, 19 Dec 2012 - 19:37
Post #14


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 March 2012





w sumie to niewiem ale na pewno da się zapożyczyć od matiza smile.gif

O ciekawostka jakom znalazłem w matizie nie ma czujnika położenia wały tylko optyczny czujnik położenia wałka rozrządu.


Jak w takim wypadku rozwiązać ten problem??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szary
post Wed, 19 Dec 2012 - 19:47
Post #15


User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: Częstochowa





Jakoś musi ecumaster widzieć obroty - bez tego nic nie zrobisz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giza323
post Wed, 19 Dec 2012 - 20:17
Post #16


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 March 2012





Tak wiem ale czy on zobaczy je z takiego czujnika wałka czy muszę dorobić jakiś czujnik ma ktoś jakiś pomysł??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 19 Dec 2012 - 21:17
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Z czujnika walka wystarczy.

CYTAT(giza323 @ Wed, 19 Dec 2012 - 21:17) *
Tak wiem ale czy on zobaczy je z takiego czujnika wałka czy muszę dorobić jakiś czujnik ma ktoś jakiś pomysł??



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giza323
post Wed, 19 Dec 2012 - 22:42
Post #18


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 March 2012





Ok czyli Detowi będzie obojętne czy to z wałka czy z wału pójdzie sygnał?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 20 Dec 2012 - 00:08
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak, poniewaz jedno i drugie pokazuje poloznie walu.

CYTAT(giza323 @ Wed, 19 Dec 2012 - 23:42) *
Ok czyli Detowi będzie obojętne czy to z wałka czy z wału pójdzie sygnał?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALI23
post Sat, 22 Dec 2012 - 13:33
Post #20


Super User
Dołączył: Sun, 15 March 2009
Skąd: SRC





CYTAT(LuiG @ Wed, 19 Dec 2012 - 17:51) *
Co do pompy właśnie to ma ktoś jakiś pomysł na układ który mógłby pompę obsługiwać ?


można wykorzystać centralkę od lpg I gen.
nie pamiętam marki ale kiedyś miałem taki sterownik w 125p, który przy odpalaniu na gazie podawał prąd na elektrozawory lpg dopiero przy obrotach, prędkość początkową ustalało się za pomocą potencjometru na śrubokręt, a cała centralka była zintegrowana z przełącznikiem, co może się czasami przydać pod ręką


--------------------
tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 20:24