Shoutbox 0 nowych PW 

8 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Małe zwinne auto.
Kazek
post Fri, 16 Nov 2012 - 20:13
Post #1

User

Cześć. Witam kolegów serdecznie, to mój pierwszy post. Zaglądam jednak na forum od czasu do czasu od ładnych paru lat.

Szukam niewielkiego samochodu o wielkości pojazdu miejskiego lub kompaktu, z rocznika 2003 lub młodszego, możliwie jak najbardziej zwinnego. Nie chodzi tu o samą moc, ale o przyjemność z jazdy i dobre zawieszenie (niedaleko mam fajne kręte drogi). Skrzynia manualna. Budżet to 20.000zł. W przyszłości planuję poprawić zawieszenie i układ hamulcowy, jeśli silnik byłby turbodoładowany to na pewno wgram program.

Nie mam doświadczenia w prowadzeniu mocnym aut, do tej pory miałem tylko 126p, Micrę, Omegę 3.0 i obecnie Almerę II. Omega była najmocniejszym autem jakie prowadziłem, dzięki niej wiem też że nie lubię dużych pojazdów, jakoś nie potrafię dynamicznie nimi jeździć. Mam motocykl od trzech sezonów, ale to też nie to - preferuję samochody.

Przeglądam uparcie oferty na otomoto, mam już mętlik w głowie. Nakierujecie mnie na właściwy tor?
Kazek.
Go to the top of the page

+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 16 Nov 2012 - 20:13
Post #

Dotacja

Dotacja na forum

Quote Post
bartasss
post Fri, 16 Nov 2012 - 20:32
Post #2

User

Mini Cooper? Z cena i rocznikiem się nawet zmieścisz wink.gif

--------------------
My hobby, my hole life - Astra GSI Turbo
Przemieszczacz - Audi A4 1.8 Avant

+Quote Post
Kazek
post Fri, 16 Nov 2012 - 20:49
Post #3

User

Cooper S byłby logicznym wyborem, ale nie jestem pewien czy jakaś zadbana sztuka jest dostępna w tym budżecie.

+Quote Post
bartasss
post Fri, 16 Nov 2012 - 21:15
Post #4

User

Była mowa o przyjemności z jazdy a nie mocy a w tym budżecie Coopera S nie dostaniesz w sensownym stanie...

--------------------
My hobby, my hole life - Astra GSI Turbo
Przemieszczacz - Audi A4 1.8 Avant

+Quote Post
haary
post Fri, 16 Nov 2012 - 21:16
Post #5

Super User