![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 20 January 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Czy to jest dobry daily driver czy raczej se odpuścić ??
-------------------- GUMIS
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Zasadniczo temat się już parę razy przewijał przez forum (poszukaj zetec 2.0 vs st170) i wyszło na to, że lepiej kupić 2.0 i dłubać. Za chwilę pewnie dołączy np. Rasta i wyklaruje bliżej.
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Układ napędowy to kosmos. Sprzęgło kosztuje krocie, przeguby tylko z półosiami... Ma lepsze hamulce niż zwykły. To tak w krótkich żołnierskich słowach
![]() -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 16 September 2010 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Sam myślę cały czas o tym modelu bo mogę mieć go w dobrych pieniądzach.
Ale: - długa skrzynia, która niestety muli te teoretyczne 170 koni - sprzęgło + dwumas = cena kosmos - półosie faktycznie drogie - silnik niemal niemodyfikowalny, turbo niesamowicie drogie, ew. jest kilka patentów na ITB Jest jeszcze parę części, które są specyficzne tylko dla tego modelu i nie są zamienne z innymi Focusami czy silnikiem Zetec 2.0 Za to: - prowadzenie bajka, wielowachacz z tyłu - skrzynię bo modyfikacjach można przełożyć z innego modelu, tak samo jak można przejść na jednomas - dobre heble Myślę, że na daily drivera mógłby się nadać ale jako że sam jestem fanem Forda, jeśli nie chcesz sporo grzebać to chyba poleciłbym Ci inne auto w tej kasie:) Popatrz sobie na angielskie fora. Tam masz dużo informacji na temat tego modelu. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Stałem przed podobnym dylematem. W domu juz był jeden htb 3d 2.0 więc pełęn optymizmu pojechałem na na jazde próbną st170. No i niestety różnica była niewielka. 2 pierwsze biegi są tak długie jak w 250konnym saabie (2 konczy sie kolo 110) więc zabijają całą zabawę. Tak więc kupiłem zadbanego 2.0, fajna felga, zawias i do tego kolektor i wydech z st170 z decatem. Moc takiej foczki to wtedy 145-150 koni, co w połączeniu z krótkimi biegami daje bardzo dobre efekty. "Niestety" plusem s170 są hamulce poniewaz w zwykłym zwrotnica jest "zintegrowana" z prowadnicami więc trzeba wsadzac zwrotnice z st170. Generalnie st170 ma bardzo fajny silnik ale deczko osprzęt przekombinowany i drogi w naprawach.
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 20 January 2004 Skąd: warszawa ![]() |
To miałby by być taki daily z możliwością częstych wyjazdów czyli st 170 kombi.
macie jakieś inne szybkie kombi do 14 tys ?? -------------------- GUMIS
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 16 September 2010 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Popatrz post wyżej. W 2.0 zetec to nie są jakieś kosmiczne mody i jeśli to ma być koniecznie Ford to masz niemal gotową receptę.
W tym budżecie może A4q 1.8T avant albo 325/328 kombi? Resztę przeczytasz gdzie indziej, tzn. w innych wątkach... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Alfa 156 jest IMO warta rozważenia jako konkurent Focusa. 2,4JTD bądź 2,5V6. Albo faktycznie odpuścić se ST170, kupić zwykłego Zeteca i zrobić mu hamulce, zawias, podstawowe mody silnika i śmigać. Jak to w Fordzie uwaga na rdzę, poza tym auto całkiem sympatyczne.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 20 January 2004 Skąd: warszawa ![]() |
156 czy bmw mają mniejsze i mniej poreczne bagażniki . tu ma wchodzić do 3 rowerów plus 3 dorosłych a zarazem nie
może być to Plymouth Voyager bo sie nie zbiera i za dożo pali. Szukam czegoś co będzie ""tanim"" Skyline kombi czy RS6. Max tego projektu to 22 tys łącznie z modami ale tak jak mowie , uturbianie wozu który ma byc na codzień to nie wiem czy jest dobry pomysł. -------------------- GUMIS
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
To może o to:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-st220-v6-fv-...-C26396639.html albo to: http://otomoto.pl/opel-vectra-vectra-c-gts...-C25130524.html A może: http://moto.allegro.pl/piekna-mazda-6-top-...2726544657.html Większe od foki, zmieszczą wyraźnie więcej, osiągami pewnie poradzą sobie z ST170. Tak w sumie pół żartem http://otomoto.pl/subaru-impreza-C24867831.html Poza wymienionymi już A4 i 3er dodałbym jeszcze trzeciego konkurenta, czyli W202. C280 albo C200K. Fajnym autem jak dla mnie, w dodatku mega pakownym, jest Volvo V70. Z takim budżetem jest w sumie wybór... -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 20 January 2004 Skąd: warszawa ![]() |
V70 do mnie najbardziej przemawia. Subaru za mały bagażnik
![]() -------------------- GUMIS
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Passat b5 variant 2,8 30v 4Motion - ok 7,5s do 100km/h,bardzo neutralne prowadzenie ( zimą ,na mokrym,brudnym -daje frajdę ) ..zawieszenie z przodu i z tyłu niezależne ...bagażnik duży ,ustawny
Z tym ,że podatność na mody znikoma ...heble ,zawias - no problem ...ale z silnikiem to tam raczej nic nie zrobisz tanim kosztem ( po za wydechem ,dolotem) ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk ![]() |
-------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 20 January 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc
![]() -------------------- GUMIS
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Wed, 21 July 2010 Skąd: sk ![]() |
Jeszcze dodałbym Saaba 95 kombi
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
9-5 Aero w kombiaku jest chyba najbardziej niedocenionym autem w tym segmencie
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk ![]() |
A jak się taki Saab prowadzi, jak kanapa? Pytam z ciekawości, nie jechałem nigdy Saabem. Nastawy zawieszenia są inne w wersji Aero?
-------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
A jak się taki Saab prowadzi, jak kanapa? Pytam z ciekawości, nie jechałem nigdy Saabem. Nastawy zawieszenia są inne w wersji Aero? Właśnie miałem napisać o prowadzeniu. To jest typowy cruiser, na autostrady. Na krótkich i ostrych winklach jest źle. Poza tym kierownica jest bardzo duża, a układ kierowniczy niezbyt czuły. EDIT: Jeśli ktoś rozważa STka, który jest fajnie prowadzącym się zwinnym kompaktem, to Aero jest na drugim końcu skali pod każdym względem. Duże NIE. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja miałem przyjemność powozić kilka Coobciowych kolo 260 koni w pakiecie aero, bez aero i automacie i manualu. Automat i aero to jest idealne rozwiazanie. Nie wypada z boostu, uczucie jak w elektrycznym no i przyspieszenie lepsze niz w manualu.. No i wypas lącznie z grzaniem tyłu. Niestety fajera taka sama w obu wersjach
![]() ![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Właśnie miałem napisać o prowadzeniu. To jest typowy cruiser, na autostrady. Na krótkich i ostrych winklach jest źle. Poza tym kierownica jest bardzo duża, a układ kierowniczy niezbyt czuły. EDIT: Jeśli ktoś rozważa STka, który jest fajnie prowadzącym się zwinnym kompaktem, to Aero jest na drugim końcu skali pod każdym względem. Duże NIE. Piszesz o Aero czy zwykłym 9-5? -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 18:11 |