![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Witam ponownie.
juz jeden skromny projekt opisany http://www.racingforum.pl/peugeot-106-mkI-...oes-t93746.html wiec moze opisze tez drugi ktory urodzil sie w ostatnim polroczu sezon 2012 AUTO: VW Golf II rocznik 1990 silnik 1.6 PN (1595) gaznik pierburg 2E 70KM 115NM SILNIK: SOHC PN 1595cc - wałek rozrzadu 2E - splanowana głowica 1,3mm - porting głowicy lajtowy + dotarte zawory etc... - podstawka pod filtr oleju - wymiennik ciepla - 1.8 GTI - nowy rozrzad, swiece, itd itp UKLAD DOLOTOWY: - wtrysk monomotronic z vento 1.8 ABS - rozwiercona przepustnica na 42mm - chwyt zimnego powietrza w grilu UKLAD WYDECHOWY: - kolektor wydechowy golf 1.8 GTI - dwururka toledo I 2.0 GT - pełen przelot 2" - tłumik koncowy z 1.8 16v gti ELEKTRONIKA: - zegary z obrotomierzem UKLAD NAPĘDOWY: - kolo zamachowe , sprzeglo kpl z 1.8 gti - skrzynia 2y,4s,2y - felgi 15" - opony 195/50 profil pro sport , 185/55 profil tornado srednie ZAWIESZENIE: - stabilizator przedni 18mm - zwrotnice z passata b4 - rozpórka przednia górna homemade - belka tylna z toledo I 2.0 GT ze stabilizatorem i tarczami ham. - rozpórka tylnia górna homemade - amortyzatory 1.8 GTI + sprężyny obniżające - na oko jakieś -30/40 UKLAD HAMULCOWY: - tarcze 256 wentylowane jakie stam nawiercane i nacinane - zaciski z passta b4 BODY-KIT: - złomek ŚRODEK: - 2 kubelki - momo , bimarco C - pasy szelkowe, sparco i jakis racing - kierownica ori vw z odsadzeniem INNE: - wstepnie odchodzony, 820kg - lekkie boczki - przekladnia kierownicza ze wspomaganiem MOC//MOMENT: seria niby 70 km i 115nm ale nie mierzylem obecnie przed strojeniem, tylko odcinka przesunieta i przepustnica ustawiona: ![]() po strojeniu wyszlo 98KM i 136NM czyli jakies 40% wiecej mocy i 18% momentu ![]() ![]() sezon 2013 auto wciąż to samo a zmiany na 2013 to: SILNIK: swap na 1.8 16v KR UKLAD DOLOTOWY: - ITB z przepustnic z GSXR 750, 42mm, kolktor ssacy alu, przekladka termiczna pod kolektor, trabki UKLAD NAPĘDOWY: - skrzynia 2y UKLAD HAMULCOWY: - klocki Ferodo DS Perfomance[/b] ELEKTRONIKA: - DIGI I ![]() ![]() ![]() sezon 2014 Inne nadwozie, graty przełozone i poprawione UKLAD DOLOTOWY: - ITB 46mm na krotkim kolektorze, airbox UKLAD WYDECHOWY: - kolektor 4-1 home made - 2,25" na 2 tłumikach UKLAD Hamulcowy: - hydrauliczny reczny home made UKLAD NAPEDOWY: - skrzynia 9A, skrocone przełozenie głowne Masa 850kg z paliwem na rezerwie podziekowania: - firma Tomasz Mikuszewski i S-ka z Frysztaka za udostepnienie czesci, miejsca, pomoc w skladaniu i podpowiedz - firma Auto Express. Piotr Mikuszewski za pomoc techniczna, wsparcie - Toffic - pomoc na forum i osobista, prace wlozona w srojenie itd |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk ![]() |
Fajny goferek. Jaki koszt takich modyfikacji? Może być na PW
-------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Da się na ten blok posadzić glowicę 16v?Ciekawe rezultaty po w sumie prostych modach.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Kolektor z 1.8 tak PnP podchodzi do 1.6 ?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Fajny goferek. Jaki koszt takich modyfikacji? Może być na PW koszt trudno mi okreslic bo wiekszosc czesci byla na miejscu na polce, ale generalnie wszystko na seryjnych gratach z roznych vw dostepne bez problemu ceny przewaznie niskie, typu walek 50-80, tyle samo za kolektor wyd, nowy tlumik to 100 z groszami itd Da się na ten blok posadzić glowicę 16v?Ciekawe rezultaty po w sumie prostych modach. niby sie da ale za duzo do zmiany, pompa oleju, walki posrednie, kolo rozrzadu itd itp taniej caly silnik przerzucic Kolektor z 1.8 tak PnP podchodzi do 1.6 ? wydechowy pasuje PnP ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 09 May 2011 ![]() |
no ładnie, z wykresu momentu prawie można jeść
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Plany dobre tylko jakis ostrzejszy walek by sie przydal pod te ITB.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
przydalby sie tak jak krotsza skrzynia , cos bede myslal
tymczasem z moca juz wiecej nie udalo sie ugrac, do 10x niewiele brakuje za to niutek sie poprawil i tak pewnie zakonczy sie stage 1 ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Krótszej niż 2Y chyba nie ma.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
wlasnie wertowalem rozne materialy i krocej to tylko jakas skladanka
moja 2Y i tak nie jest pierwszej swierzosci, mam jeszcze 4S i cos tam jeszcze sie znajdzie w tej chwili na 2Y przy 6500 obr/min predkosci na biegach: 55 90 132 169 209 na 4S: 51 91 138 195 238 czyli w sumie pierwsze 3 biegi bez roznicy ale przelozenia z 2Y i glowne z jakiejs innej np 4Z 45 74 108 139 172 ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Najkrótsze głownie to 4.23 występujące w seryjnych skrzyniach. Wiem ze projekt typowo budżetowy ale nie mysleliscie o swapie 1.6 z mk4 na przykład?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
4,467 z 4Z wg strony
http://www.doppel-wobber.de/forum/index.ph...Info&id=128 a 1.6 z mk4 lub z cordoby sx czy tam z golfa III ten 100konny pewnie ze bym wlozyl jakbym taki mial pod reka a na kupowanie od kogos budzetu nie bylo do zimy czas na przemyslenia i dalsze plany |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Faktycznie.Nawet nie wiedzalem o tej stronie. Powodzenia w modzeniu.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 September 2010 ![]() |
hej, słuchaj jeździłeś kiedyś jakąś hondą?
mógłbyś porównać golfa2 to powiedzmy jakiegoś civica czy crx TYLKO pod względem prowadzenia? na filmie widzę, że chyba lewą nogą ładnie ogarniasz ![]() ps. w ogóle to brakuje mi właśnie takich projektów tu na forum, ciągle tylko jakieś potwory do jazdy na wprost |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Jeszcze co do przelozenia glownego to pasuja z transportera 4.56, 4.61, 4.94.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
hej, słuchaj jeździłeś kiedyś jakąś hondą? mógłbyś porównać golfa2 to powiedzmy jakiegoś civica czy crx TYLKO pod względem prowadzenia? na filmie widzę, że chyba lewą nogą ładnie ogarniasz ![]() ps. w ogóle to brakuje mi właśnie takich projektów tu na forum, ciągle tylko jakieś potwory do jazdy na wprost jezdzilem bo mialem civic ED6 przerobionego na wielopunkt, jakis tam dolot i wydech przelotowy ale to bylo laaata temu i nie smigalem tym po placah tylko po bulki i do roboty w golfie irytuje troche ukl kier. tzn podczas skrecania po przekroczeniu pewnego kata nie ma czucia co sie dzieje z kolami tak jakby kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy byl za maly (i pewnie taki jest w koncu ukl bez wspomagania) ale seryjnie nie mozna go regulowac w hondzie takiego odczucia nie mialem albo nie pamietam (tez ukl. bez wspomagania) za to hondzie buda byla dosc elastyczna na zakretach ![]() a co do lewej nogi to ucze sie wiec o ogarnianiu trudno mowic Jeszcze co do przelozenia glownego to pasuja z transportera 4.56, 4.61, 4.94. dzieki za info na pewno sie przyda jak sie sezon skonczy |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 11 December 2010 ![]() |
A nie myślałes o głowicy z 1.8? Ma chyba większe zawory.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
zawory takie same , juz o tym myslalem:)
dzis sie przejechalem autem po strojeniu, jest przyjemnie , roznica odczuwalna |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Fri, 21 September 2012 Skąd: Opole/OKR ![]() |
1.6 i 1.8 8V to te same silniki, głowice itp. Na bloku 1.6 jest wybite 1.8
![]() Różnią się wykorbieniem. I przez to z 1.6 robi się 1.8. Inny jest też wałek rozrządu i układ wtryskowy ![]() Co do krótkiej skrzyni-syncro ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Musze sprostowac, przelozenia z transportera podchodza do skrzyni 02A nie do 020, przepraszam za zamieszanie.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 14:14 |