![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 23 November 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Hej. Z braku wałów korbowych w dobrym stanie do M60, chcę przy remoncie włożyć wał kobowy m62 4.4. Czy ktoś orientuje się czy będzie pasował? korbowody teoretycznie od m62 aby tłoki nie wystawały (tłoki m60b40). Pozdrawiam
-------------------- |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Sat, 20 March 2010 ![]() |
tłoki mają różną średnicę w każdym z silników m60-79mm, m62-81mm, m62TU-82mm z tego co pamiętam! i wątpię abyś zapiął korbę z m60 do m62. W m62 są natryski oleju w bloku itd. Powiedziałbym nie kombinuj,bo sie narobisz,a to jednak w środku już zupełnie inne silniki.
-------------------- just ssuck my...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Z tego co znalazłem info w sieci korby z M62 i M60 niezależnie od pojemności mają 143mm.
Za to wertując katalog tłoków mahlę bardzo duże różnice są w tłokach. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 June 2007 Skąd: malopolska ![]() |
tłoki mają różną średnicę w każdym z silników m60-79mm, m62-81mm, m62TU-82mm z tego co pamiętam! i wątpię abyś zapiął korbę z m60 do m62. W m62 są natryski oleju w bloku itd. Powiedziałbym nie kombinuj,bo sie narobisz,a to jednak w środku już zupełnie inne silniki. Po ki ch... piszesz o jezeli nie masz o tym promila pojecia ? ------------------------------------------------------------------------- Bedzie trzeba poniesc glowice 1,35mm oraz wymienic zebatke na wale jak cos waly mam 2, uszczelke moge wykonac wiecej info priv |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Sat, 20 March 2010 ![]() |
![]() Jestem,widzę lepiej wychowany niż ty,ale i tak wszystko mogę Ci prywatnie wyjaśnić gdybyś potrzebował? - na forum słownictwo typu gejson jest mi obce ,co innego gdy ktoś zaprasza mnie do tańca ![]() -------------------- just ssuck my...
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 23 November 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Sprawa wyjaśniona. Na wózku silnikowym juz mam złozony m60 4.2l stopień spręzania 1:11,3
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 May 2003 Skąd: wpr/wgm ![]() |
kolego a mogł bys opisać z jakich elementów korzystałeś. oczywiście jeśli to nie tajemnica:) to fajna była by taka pomocna instrukcja typy tłoki z.. wał z ... części nie dodostania dorabiane..
pozdro i powodzenia nowym silnikiem |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 June 2007 Skąd: malopolska ![]() |
![]() Jestem,widzę lepiej wychowany niż ty,ale i tak wszystko mogę Ci prywatnie wyjaśnić gdybyś potrzebował? - na forum słownictwo typu gejson jest mi obce ,co innego gdy ktoś zaprasza mnie do tańca ![]() Partnera do tanca to sobie szukaj w kluba dla osob ze sklonosciami homoseksualnymi byc moze znajdziesz tam kogos z twoim poziomem intelektualnym , tymczasem jak nie masz pojecia to nie pierdol glupot- rozumiesz ![]() ps nie strasz mnie na priv- jasne ! |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Wał jest taki sam, jedyna różnica tkwi w zębatce do napędu rozrządu i pompy oleju. M60 ma podwójny łańcuch, M62 ma pojedynczy łańcuch. Wystarczy przecisnąć zębatki na prasie i już.
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 18:13 |