Shoutbox 0 nowych PW 


> Wał korbowy m62, blok m60. Pasuje?
rekin316
post Sun, 12 Aug 2012 - 12:31
Post #1


User
Dołączył: Sun, 23 November 2003
Skąd: Bydgoszcz





Hej. Z braku wałów korbowych w dobrym stanie do M60, chcę przy remoncie włożyć wał kobowy m62 4.4. Czy ktoś orientuje się czy będzie pasował? korbowody teoretycznie od m62 aby tłoki nie wystawały (tłoki m60b40). Pozdrawiam


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 8)
Wspieraj forum
post Sun, 12 Aug 2012 - 12:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
markus344
post Mon, 27 Aug 2012 - 23:16
Post #2


User
Dołączył: Sat, 20 March 2010





tłoki mają różną średnicę w każdym z silników m60-79mm, m62-81mm, m62TU-82mm z tego co pamiętam! i wątpię abyś zapiął korbę z m60 do m62. W m62 są natryski oleju w bloku itd. Powiedziałbym nie kombinuj,bo sie narobisz,a to jednak w środku już zupełnie inne silniki.


--------------------
just ssuck my...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Tue, 28 Aug 2012 - 10:18
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Z tego co znalazłem info w sieci korby z M62 i M60 niezależnie od pojemności mają 143mm.

Za to wertując katalog tłoków mahlę bardzo duże różnice są w tłokach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartpa
post Tue, 28 Aug 2012 - 13:17
Post #4


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 June 2007
Skąd: malopolska





CYTAT(markus344 @ Mon, 27 Aug 2012 - 23:16) *
tłoki mają różną średnicę w każdym z silników m60-79mm, m62-81mm, m62TU-82mm z tego co pamiętam! i wątpię abyś zapiął korbę z m60 do m62. W m62 są natryski oleju w bloku itd. Powiedziałbym nie kombinuj,bo sie narobisz,a to jednak w środku już zupełnie inne silniki.



Po ki ch... piszesz o jezeli nie masz o tym promila pojecia ?

-------------------------------------------------------------------------

Bedzie trzeba poniesc glowice 1,35mm oraz wymienic zebatke na wale

jak cos waly mam 2, uszczelke moge wykonac wiecej info priv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markus344
post Thu, 30 Aug 2012 - 01:10
Post #5


User
Dołączył: Sat, 20 March 2010





laugh.gif może miałbyś rację, gdyby nie nazywało się to "drutem" ... A mówimy o P&P - pytanie brzmiało czy pasuje a nie czy można dopasować. Przeanalizuj o co się pyta, później jakiś nerwosol może? Podpruwasz się,a ja wcale nie powiedziałem,że nie da rady czy coś podobnego - napisałem o różnicach tych mi znanych,które eliminują P&P przy tej przeróbce,więc nie wiem po co te emocje? mówimy- piszemy o zachwaniu inżynierii BMW a nie bartpa. Ty robisz tak i super -ja wolałbym poszukać dobrego wału od m60 a nie używać spornych rozwiązań. No chyba,że poprostu chciałeś sprzedać tu coś swojego - tylko pewnie "rekin"może zrobić to sam- może napisz tylko od czego ta zębatka na wale i wsio...
Jestem,widzę lepiej wychowany niż ty,ale i tak wszystko mogę Ci prywatnie wyjaśnić gdybyś potrzebował? - na forum słownictwo typu gejson jest mi obce ,co innego gdy ktoś zaprasza mnie do tańca wink.gif nie odmówię ...


--------------------
just ssuck my...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rekin316
post Tue, 04 Sep 2012 - 23:27
Post #6


User
Dołączył: Sun, 23 November 2003
Skąd: Bydgoszcz





Sprawa wyjaśniona. Na wózku silnikowym juz mam złozony m60 4.2l stopień spręzania 1:11,3 smile.gif . Seryjne uszczelki pod głowice. Wał pasuje.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przem
post Wed, 05 Sep 2012 - 15:34
Post #7


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 May 2003
Skąd: wpr/wgm





kolego a mogł bys opisać z jakich elementów korzystałeś. oczywiście jeśli to nie tajemnica:) to fajna była by taka pomocna instrukcja typy tłoki z.. wał z ... części nie dodostania dorabiane..
pozdro i powodzenia nowym silnikiem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartpa
post Thu, 04 Oct 2012 - 12:55
Post #8


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 June 2007
Skąd: malopolska





CYTAT(markus344 @ Thu, 30 Aug 2012 - 01:10) *
laugh.gif może miałbyś rację, gdyby nie nazywało się to "drutem" ... A mówimy o P&P - pytanie brzmiało czy pasuje a nie czy można dopasować. Przeanalizuj o co się pyta, później jakiś nerwosol może? Podpruwasz się,a ja wcale nie powiedziałem,że nie da rady czy coś podobnego - napisałem o różnicach tych mi znanych,które eliminują P&P przy tej przeróbce,więc nie wiem po co te emocje? mówimy- piszemy o zachwaniu inżynierii BMW a nie bartpa. Ty robisz tak i super -ja wolałbym poszukać dobrego wału od m60 a nie używać spornych rozwiązań. No chyba,że poprostu chciałeś sprzedać tu coś swojego - tylko pewnie "rekin"może zrobić to sam- może napisz tylko od czego ta zębatka na wale i wsio...
Jestem,widzę lepiej wychowany niż ty,ale i tak wszystko mogę Ci prywatnie wyjaśnić gdybyś potrzebował? - na forum słownictwo typu gejson jest mi obce ,co innego gdy ktoś zaprasza mnie do tańca wink.gif nie odmówię ...


Partnera do tanca to sobie szukaj w kluba dla osob ze sklonosciami homoseksualnymi byc moze znajdziesz tam kogos z twoim poziomem intelektualnym , tymczasem jak nie masz pojecia to nie pierdol glupot- rozumiesz wink.gif
ps
nie strasz mnie na priv- jasne !

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Fri, 26 Oct 2012 - 20:10
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Wał jest taki sam, jedyna różnica tkwi w zębatce do napędu rozrządu i pompy oleju. M60 ma podwójny łańcuch, M62 ma pojedynczy łańcuch. Wystarczy przecisnąć zębatki na prasie i już.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 18:13