![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 04 January 2007 Skąd: żywiec ![]() |
Jako że mam małe dośiwadczenie z 1.8t to chciałem się poradzić mądrzejszych ode mnie
![]() Mam a4 quattro z silnikiem AWT. Wypadało by mi w nim zmienić turbinę a i w przyszłości chciałem mu lekko podnieść moc, no i tu pojawiają się pytanie: - ile można bezpiecznie uzyskać z tego silnika bez zakładania kucizny ( słyszałem coś że max to 180km i okolice 250nm) - czy K03s podejdzie p&p - czy jest sens zmiany K03 na K03s? - może lepiej założyć inne turbo, tylko jakie? Ogólnie chciałbym żeby turbo podeszło praktycznie p&p, a przy najmniej bez przeróbek kolekora wydechowego i ukł. wydechowego (choć to ostanie nie koniecznie). Nie chce też ładować dużego turbo, bo chce żeby auto dalej fajnie przyspieszało z niskich obrotów. |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
z tego silnika bez kucizny wyciska sie 350km.
180 i 250nm to chyba miales na mysli że k03 wiecej nie nadmucha. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Thu, 04 January 2007 Skąd: żywiec ![]() |
a k03s wchodzi bez przeróbek? czy trzeba coś przy tym kombinować?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
najmocniejsze k03(s) było w bex-ach 190km , po chipsie ponad 200km. tak że jak cos to szukaj turbiny z bex -a a4 b6.
czy wchodzi plug and play nie wiem ja siedze w poprzecznych 1.8T we wzdlużnych nie pomogę -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 January 2012 ![]() |
u mnie na k03s wyszło 220HP i 315Nm
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Thu, 24 May 2012 ![]() |
K03-73 wchodzi P&P do AWT, nic nie trzeba zmieniac
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 July 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
AMB k03s 210KM 330Nm u mnie. jak najbardziej jest sens zmieniac z k03 na k03s.
-------------------- B4 Competition quattro 1.8 20VT
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
u mnie na k03s wyszło 220HP i 315Nm W jakim aucie , bo zdaje się że masz na mysli poprzeczne k03s. K03s poprzeczny to nie to samo co K03s z wzdłużnego. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Thu, 04 January 2007 Skąd: żywiec ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Thu, 24 May 2012 ![]() |
sorry, zle napisałem, poprawnie powinno być
K03-073 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
jakby to podsumowac to do wzdluznych 1.8T p&p pasuja turbinki k03-073 ?
i z k03-073 z jakich oznaczen silnika pochodzi, to jest turbo wlasnie ze 190KM BEX ? |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Thu, 24 May 2012 ![]() |
to turbo było tylko w BEX-ie
z tym że nowe kosztuje ok 3500zł a np K03 do BFB 2100 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 09:08 |