![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_ProducentMocy_* |
![]()
Post
#1
|
![]() |
Do naszej oferty dołączyły Rev Limitery legendarnej w świecie moto-sportu japońskiej firmy Bee*R w wersji Type B - pasujące do większości japońskich samochodów z silnikami 4-cylindrowymi, 6-cyl. i wankla, zarówno z turbo jak i wolnossących, marek : Nissan, Subaru, Mitsubishi, Mazda, Toyota, Lexus, Suzuki za wyjątkiem Hondy. Podstawową funkcją urządzenia jest regulacja odcięcia zapłonu, dodatkowym wariantem są efektowne wystrzały ognia z układu wydechowego oraz system anti lag umożliwiający zmniejszenie tzw. turbo dziury. Natomiast do najważniejszych funkcji urządzenia należy zaliczyć fakt, iż jest to lepsze rozwiązanie zarówno na tor jak i do jazdy na co dzień, od fabrycznej odcinki, ponieważ w tym przypadku jest odcinany zapłon (tak jak w rajdówkach WRC czy formule1) a nie dawka paliwa, co jest dużo bezpieczniejszą opcją dla silnika. Krótko mówiąc, po odcięciu silnik nadal dostaje benzynę, która w rezultacie końcowym wytwarza płomienie z układu wydechowego, a nie jest odcinany jej dopływ, jak w większości fabrycznych samochodów. Kompaktowe wymiary urządzenia znacznie ułatwią jego montaż. W zestawie dodatkowo znajduje się instrukcja w języku japońskim i angielskim. Cena dla forumowiczów: 700zł brutto Kontakt: tel: 518 710 715, e-mail: producentmocy@wp.pl forumowa poczta ![]() Jak to działa? Jeśli wszystkie pokrętła będą ustawione na "0", urządzenie jest wyłączone i silnik chodzi bez zmian (tak jak przed instalacją układu). Pierwsze (czerwone) pokrętło pozwala na ustawienie odcięcia zapłonu od 2 500 obr/min do 10 000obr/min, 1 skok pokrętła zmienia odcięcie o 500 obrotów wyżej. Drugie (białe) pokrętło pozwala na uzyskanie ciekawego efektu, ponieważ działa podobnie jak pierwsze, ale jest aktywne tylko wtedy, kiedy dostanie sygnał z jakiegoś dodatkowego przycisku lub można podłączyć się pod hamulec ręczny i jest aktywne tylko podczas postoju na zaciągniętym hamulcu. W tym przypadku, w czasie jazdy można ustawić odcięcie wyżej, a przy postoju niżej i ognie będą widoczne już przy niższych obrotach. Urządzenie podłącza się pod wiązkę ECU i wymieniony wyżej hamulec ręczny lub dodatkowy przycisk, do prawidłowej pracy urządzenia wymagane jest również usunięcie fabrycznego katalizatora. Trzecie (żółte) pokrętło służy do ustalenia intensywności i częstotliwości odcięcia (a także wystrzałów ognia). W poniższym linku możesz sprawdzić, czy urządzenie będzie pasować do Twojego samochodu: http://www.bee-r.com/main/parts/revlimi/tekio.htm Zobacz również Bee-R Rev Limiter w akcji: |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 31 July 2025 - 22:40 |