![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Za namową znajomego (właściciela) na sprzedaz jest KPL Kompressor KIT do BMW przy którym miałem trochę wspólnego.
Pasujący idealnie w e46 , przystosowany do silników M54 / m52Tu , np. 330i w którym to jeździło. Kit oparty o NOWY fabrycznie kompresor eaton m62 na sprzęgle uruchamiany elektrycznie "guzikiem" pod pedałem gazu. Calosc pod nie odprezony silnik, seryjny, bezpiecznie na org wtryskach. Całość jest taka ciekawa że nie jest konieczne strojenie , poprostu odnalezlismy patent na to a ze sluchow znam temat i slyszalem ze to problem w tym silniku. Np. zapalajacy sie check engine , tryb awaryjny itd. Samochod jedzie pieknie, bez dodania pelnego gazu kompresor wogole nie jest wlaczony, nie wyje itd, auto jedzie jak org, po wcisnieciu "deski" akuku ![]() Ciekawy komputer SIEMENS (DME) tych silników sam dostosował się do doładowania generowanego tj 0,4 bara przy tej wydajnosci kompresora i auto pięknie śmiga, afr w normie, a samochod w ktorym to jezdzilo nabral wigoru. Mozna ganiac spokojnie za m3, wynik z hamowni za 2 dni wkleje. Właściciel robi kolejny krok poważniejszy - turbo a wiec dla niego temat eatona zamkniety. w "pudełku": Biale kolo montowane na pompe wody wykonane na cnc - dające przelozenie 2.15 w stosunku do eatona.,kompresor fabrycznie nowy uzywany 3tyg dolot na ssanniu i dolot na tloczeniu (bez kolanka SAMCO - ogolno dostpne)pasek dobrany pod wymiar 6PK1010, rolka napinajace widoczna na zdjeciustelaz , pieknie dopasowany. weze do chlodnicy na zatrzaski tak jak oriwszystko pod m54-m52tu, doloty pomalowane na czerwono WSZYSTKO ROBIONE przez wlasciciela z mega dokladnoscia. brakowalo by wspomnianego wyzej SAMCO kolanka, zaworu blow off oraz IC. Dokupic by nalezalo jeszcze zegary oczywiscie boost no i egt wskazane. To chyba wszystko ![]() pomoc telefoniczna w zwiazku z montazem. na zyczenie czujnik do sterowania zalacznia kompresorem pod pedal gazu i info co i jak .caly kit nie przyswaza problemow w montazu, kwestia paru godzin i sprawnych rak. uwaga okazja cena 3500zł + przesyleczka. nie sprzedaje na czesci tego kitu, choc jest mozliwe wykonanie poszczegolnych jak ktos ma potrzebe. PW k64@tlen.pl www.k64.pl test film: http://youtu.be/3cvLeKms4w0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 23:19 |