![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 20 May 2014 ![]() |
Witam, opiszę sytuację, przy aktualnym sprzęgle które ma X lat, nie znam jego historii, przy starcie z miejsca z pełną mocą za każdym razem poczujemy '' przypalone sprzęgło'', ruszam wydaje mi się poprawnie, dodając obrotów na poziom ok 4-5 tysięcy i sprzęgło puszczam szybko, wydaje mi się jak by sprzęgło nie było w stanie przenieść na drogę tego co daje silnik, właśnie przy tym nie szczęsnym starcie z miejsca. Jeżdżac normalnie, czy przyspieszając dynamicznie przy wiekszych prędkościach jest wszystko ok, nie uślizguje się. Co myślicie, wystarczy nowe sprzęgło, czy kupić nowy zestaw, obić kevlarem, czy moze co innego. Dzięki z góry i pozdrawiam.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Takim stylem jazdy w ciężkim aucie 4x4 z długimi biegami zawsze sprzęgło zużyjesz ekspresowo.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Tue, 20 May 2014 ![]() |
Auto ma na wadze 1710 kg więc nie jest jakieś bardzo ciężkie, szczególnie patrząc na wymiary i segment samochodu.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Za wysokie obroty według mnie żeby sprzęgło długo pożyło. To nie HH, tylko ciężkie limo ze skutecznym AWD.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Mocno pomoże podwójny docisk u Radzikowskiego. Wyślij mu nowe sprzęgło. W mocniejszym B6 daje radę, chociaż moment oczywiście dużo mniejszy, ale da się ostro ruszyć i nic nie śmierdzi. Wg mnie lekki i dobry mod w stosunku skuteczność/cena/utrata komfortu.
-------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Załóż dwutarczówkę z 3.0 tdi i twoje problemy miną. No i przede wszystkim pedał miękki jest.
Mi tam żadne nówki czy tez sachsy performance nie posłużyły długo... -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Tue, 20 May 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
P&p nie jest, trzeba dopasować do kola zamachowego i zrobić przejściówkę na wielokliny w tarczy.
Robota banalna, trzeba wiedzieć kto to robi, ja nie wiem... Jaki zestaw pasuje ? I to jest p&p? -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
P&p nie jest, trzeba dopasować do kola zamachowego i zrobić przejściówkę na wielokliny w tarczy. Robota banalna, trzeba wiedzieć kto to robi, ja nie wiem... Wbrew pozorom te przejsciowki to nie taka banalna robota z czego wynika niewielka ilosc osob, ktore chca to robic ![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Nie chcą robić po jednej sztuce, jak zamówisz 50 to bardzo chętnie.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie ma co się im dziwić.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Ta przejściówka to banalna sprawa
![]() jeśli robi się ją z oryginalnej tarczy. Wycinasz "wielowpust" z ori tarczy, mocujesz w podzielnicy i frezujesz zewnętrzny wielowypust ( taki sam jak w starym mb sprinterze czy vw t5 2.5tdi). Pozostaje wcisnąć to na klej prasą w nową tarcze i "przytakować" tigem w kilku miejscach z obu stron. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
Mocno pomoże podwójny docisk u Radzikowskiego. Wyślij mu nowe sprzęgło. W mocniejszym B6 daje radę, chociaż moment oczywiście dużo mniejszy, ale da się ostro ruszyć i nic nie śmierdzi. Wg mnie lekki i dobry mod w stosunku skuteczność/cena/utrata komfortu. u mnie w quattro podwójny docisk daje radę już 5 lat z kevlarem. przeżył nawet wyciąganie zakopanej przyczepy o łącznej wadze 5 ton, strzał ze sprzęgła przy max obrotach |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 00:01 |