Shoutbox 0 nowych PW 


> mercedes slk immobiliser
szczepan21
post Tue, 29 May 2012 - 15:09
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 26 August 2011
Skąd: Stargard Szczeciński





Witam,
posiadam mercedesa slk 230 kompressor r170 i mam problem z immobiliserem nie moge poprostu odpalic auta. Jak szybko kluczyk przekręcam to kręci rozrusznikiem przez 0,5 seki nie zdąży go odpalić, a jak odczekam chwilę na zapłonie to nie chce wogóle kręcić. Problem sie zaczoł od tego ze dalem mu za duża dawkę prądu jak go chciałem odpalić bo aku siadło i przez nieuwagę odstał 24v. Bezpieczniki są sprawdzone i nic nie wywala. auto po tej operacji odpaliło mi raz ale to na samym początku i sie normalnie rozgrzałosilnik. Nie działały mi wycieraczki, kieruni itp. ale spryskiwacze juz tak smile.gif. Czy ma ktoś może z Was jakiś pomysł na mój problem czy pozotaje mi tylko laweta i servis :/

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 14)
Wspieraj forum
post Tue, 29 May 2012 - 15:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
andrzejrs
post Tue, 29 May 2012 - 15:36
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: (Wielkopolska)





Nie serwis tylko dobry elektronik od aut.


--------------------
Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Woj.Tek
post Tue, 29 May 2012 - 20:41
Post #3


Super User
Dołączył: Mon, 23 July 2007
Skąd: Lidzbark Warminski





elektryka lewego lusterka działa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szczepan21
post Tue, 29 May 2012 - 22:24
Post #4


Rookie
Dołączył: Fri, 26 August 2011
Skąd: Stargard Szczeciński





elektryka lusterek działa, nie działa konsola środkowa(poza podgrzewaniem foteli)
pozdrawiam...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Tue, 29 May 2012 - 22:41
Post #5


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Cos mi sie wydaje panie ze usmazyles pol elektryki w samochodzie. Jezeli nie dziala tyle rzeczy a bezpieczniki sprawne to stawiam ze warystory w modulach poszly z dymem.
Mialem podobny problem przy samochodzie z komisu gdzie debile zamiast poczekac 5min zeby sie akumulator naladowal to dawali 24-28v i odpalali. U mnie skonczylo sie narazie na immo, klimatroniku i prawdopodobnie ECU ale to jeszcze do zdiagnozowania.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Tue, 29 May 2012 - 23:04
Post #6


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Feluke @ Tue, 29 May 2012 - 22:41) *
Cos mi sie wydaje panie ze usmazyles pol elektryki w samochodzie. Jezeli nie dziala tyle rzeczy a bezpieczniki sprawne to stawiam ze warystory w modulach poszly z dymem.
Mialem podobny problem przy samochodzie z komisu gdzie debile zamiast poczekac 5min zeby sie akumulator naladowal to dawali 24-28v i odpalali. U mnie skonczylo sie narazie na immo, klimatroniku i prawdopodobnie ECU ale to jeszcze do zdiagnozowania.


Miałem podobny przypadek w MB gdzie chłopaki sobie zaczeli spawać na jednej klemie wypaliło większość modułów biggrin.gif


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Tue, 29 May 2012 - 23:16
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(rychulja @ Tue, 29 May 2012 - 23:04) *
Miałem podobny przypadek w MB gdzie chłopaki sobie zaczeli spawać na jednej klemie wypaliło większość modułów biggrin.gif


A to jest różnica między odpięciem 1 a 2 klem z aku? Przecież i tak jest obwód przerwany.


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szczepan21
post Tue, 29 May 2012 - 23:34
Post #8


Rookie
Dołączył: Fri, 26 August 2011
Skąd: Stargard Szczeciński





A więc tak wróciłem właśnie z poszukiwań usterek w autku i elektrykiem nie jestem ale rozbierałem komputerki które są pod maską i nic tam takiego nie zauwarzyłem żeby sie upaliło znajomy powiedział mi, że może być to moduł komfortu ale po rozebraniu wszystkie ścieżki i luty były ok, tak samo było z następnym po wpisaniu w googlach jego numeru to wyszło że jest to jakiś "relay module" ale z nim też wszysko wporządku nie mogłem sie dobrać do jednego tylko ale jak po odczepiałem wtyczki to na nich też nic nie zauwarzyłem. Pozatym w nich jest coś takiego jak pętla immobilisera przy statyjce myslałem może że to to ale jak to odczepiłem to stacyjki nie mogłem przekręcić. Nie wiem ma może ktoś pojęcie czy jest w nich może osobny moduł immobilisera i gdzie on może być czy jest on zintegrowany właśnie w module komfortu.
Jaksie nic nie oświeci mnie do jurta to sie umawiam na wizyte do mechanika.

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Wed, 30 May 2012 - 13:22
Post #9


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Czesci elektroniczne nie zawsze upalaja sie tak ze je widac wiec nic nie wybadasz.
Immo wyglada ze dziala bo odblokowuje ci kierownice i pozwala zakrecic silnikiem wiec nieodpalenie to bardziej wina komputera silnika.
Jak by na to nie patrzec to wizyta na komputerze obowiazkowa i stawiam ze bledow bedzie co nie miara i trzeba bedzie po kolei wymieniac moduly.
Na drugi raz mniejszy pospiech przy przy probie odpalenia samochodu na sile i wszystko bedzie ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Wed, 30 May 2012 - 21:22
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





ktoś wcześniej już napisał najlepiej zawiść auto do dobrego elektronika może coś poradzi przynajmniej namierzy w czym problem, jak problem immko to już tylko serwis ci zostaje i spora kasa...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekGTI
post Thu, 31 May 2012 - 07:06
Post #11


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 June 2005
Skąd: Jaworzno





to nie jest problem z immo, skąd jesteś ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szczepan21
post Thu, 31 May 2012 - 12:39
Post #12


Rookie
Dołączył: Fri, 26 August 2011
Skąd: Stargard Szczeciński





Witam,
można powiedzieć że ze Szczecina bo mam do niego 70 km, ale już dzisiaj odstawiłem do mechanika i będzie działał jakoś na czasie, zobaczymy co tam ciekawego wyniknie. Jak coś będę więcej wiedział to się podzielę informacjami.

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Thu, 31 May 2012 - 17:18
Post #13


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Szczepan co Ty nawywijałeś tongue.gif Znajdz mechanika który ma StarDiagnosis i dużo będzie wiadomo.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szczepan21
post Thu, 31 May 2012 - 19:08
Post #14


Rookie
Dołączył: Fri, 26 August 2011
Skąd: Stargard Szczeciński





Mam do siebie takie wyrzuty, że szkoda gadać. Tak skrzywdzić swoją Niunie. sad.gif mam nadzieje tylko, że to jakiś przekaźnik ewentualnie moduł i nie będzie więcej komplikacji z tym i poszukiwaniem w okablowaniu przepalonych kabli bo wtedy będzie dopiero rzeźba, ale to się wszystko wyjaśni w następnym tygodniu.

Ps a pieniądze na naprawę mogły iść na nowy intercooler:/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Thu, 31 May 2012 - 22:47
Post #15


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Przejedz sie po warsztatach w Stargardzie i popytaj kto ma interfejs StarDiagnosis do Merca, tak najłatwiej znajdziesz co padło. Inaczej to elektryk bedzie błądził w tą i w tamtą. Postaram sie dowiedzieć czy ktoś u mnie w Choszcznie ma. Kiedyś w GSie ojca podpiałem na chwile akumulator na opak biegunami i wywaliło tylko przekaźnik. Napewno sprawdziliście czy wszystkie przekaźniki są ok ?


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 20:44