Shoutbox 0 nowych PW 


> Powłoka kwarcowa z Car Spa., Miał ktoś do czynienia? Lepsze niż Diamond Brite, czy jedno...
RaNaar
post Sat, 12 May 2012 - 23:25
Post #1


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 December 2005
Skąd: Kraków





...i to samo ;-)

Witam serdecznie,

mamy nowe auto i użytkownika z doświadczeniem typu "pół roku i lakier wygląda jak g*wno".

Pytanie brzmi, czy zabieg z tytułu czyli "nakładanie powłoki kwarcowej" da jakikolwiek sensowny efekt (koszt ca 1000-1700netto czyli przynajmniej kilka wizyt na myjni z sensownym woskowaniem auta). Ma to sens, czy opcja typu byłem w "diamondbrite" i jestem fajny? :PPP

Pozdrawiam!

Edit:
QUOTE (PiurielSR @ Sun, 13 May 2012 - 12:14) *
Przeczytałem posta chyba 4razy i nie wiem o co chodzi autorowi.

Z moich doświadczeń wynika, że przygoda z diamondbrite (w zakresie nakładania ich powłoki na lakier samochodu) daje efekt porównywalny z przyzwoitym ręcznym woskowaniem. I to stanowi dla mnie pewien punkt odniesienia.
Pytanie, czy powłoka kwarcowa z CarSPA to coś więcej, czy takie właśnie "byłem w SPA, jestem super". A efektu jak nie było tak nie ma.

Mam nadzieję, ze teraz klarowniej się wyraziłem :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 13)
Wspieraj forum
post Sat, 12 May 2012 - 23:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
PiurielSR
post Sun, 13 May 2012 - 12:14
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





Przeczytałem posta chyba 4razy i nie wiem o co chodzi autorowi.


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubik_CDTi
post Sun, 13 May 2012 - 12:16
Post #3


Super User
Dołączył: Fri, 18 May 2007
Skąd: Białystok





Nie wiem dokładnie jakiego środka używają,ale jeżeli CQuartz to z pewnością nie jest to warte ww.kwoty.
ECHELON Zen-Xero to co podobno już inna bajka,gdzie faktycznie przybyło μm i dają gwarancję 2letnią.
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php...asc&start=0 projekt z użytym E z-x


--------------------
Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
microlot
post Sun, 13 May 2012 - 19:43
Post #4


Super User
Dołączył: Tue, 17 October 2006
Skąd: wawa





Robiłem u nich samochód i naprawde powłoka daję rade, nie wiem jak wygląda sprawa z Diamond Brite.
Ja nie mam żadnych zastrzeżeń, dodatkowo jeszcze 2 samochody też były robione na odnowienie lakieru i naprawdę jestem zadowolony.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Sun, 13 May 2012 - 19:57
Post #5









zapytaj lepiej na kosmetykaaut.pl albo czyms podobnym.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misiek4
post Sun, 13 May 2012 - 22:23
Post #6


User
Dołączył: Thu, 21 November 2002
Skąd: Tarnow





DiamondBrite lepiej omijac z daleka (mialem na 2 autach). Tak naprawde prawdziwe zabezpieczenie daje folia ochronna. Koszt wyzszy, ale efekt znaczaco trwalszy a i bezpieczenstwo lakieru znacznie wieksze.


--------------------
M157 :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 14 May 2012 - 00:48
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ale DimondBrite za to kosztuje 30zł i starczy pewno żeby nabłyszczyć wszystkie auta w rodzinie smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Mon, 14 May 2012 - 00:54
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Powierzchnia kwarcowa czyli min. to: http://www.sklep.car-spa.pl/Na-zewnatrz-au...-Pack-p568.html
Zostawia cienka warstwe kwarcu na lakierze, na profi mierniku podobno daje 2-5 mikronów

Chcesz to zlecic czy samemu nakladac?


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 14 May 2012 - 07:07
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





W wolnym czasie z kobitką ręcznie tym nabłyszczyć auto na działce tym nie mniej że pogoda dopisuje smile.gif
Teraz dylemat czy lepiej tego DimondBrite czy tą powierzchnię kwarcową ??
Niby oba zapewniają efekt lustrzany...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tasaq
post Mon, 14 May 2012 - 09:11
Post #10


User
Dołączył: Sun, 10 January 2010





Ja nie zastanawiałbym się i brałbym cquartz. Bez dwóch zdań. Problem polega na tym, że do powierzchni kwarcowej konieczne jest idealne przygotowanie powierzchni - chodzi tutaj o stan lakieru. Dlatego przed nakładaniem pow. kwarcowej należałoby zrobić korektę lakieru.
Coobcio, mam nadzieję, że wpierw masz zamiar oczyścić dobrze lakier przed nałożeniem tego.
Tutaj masz przykład jak to powinno wyglądać:
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php...ghlight=#226831
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Mon, 14 May 2012 - 09:18
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





A Przygotowanie lakieru wymaga wprawy no, czasu i tez spore koszty (polerka, kosmetyki...)


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Mon, 14 May 2012 - 09:30
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Jak już ktoś wspomniał, 80% sukcesu to przygotowanie lakieru. Wszelkie powłoki kwarcowe itd. ukazują i wręcz wizualnie wyolbrzymiają wszelkie defekty na powłoce jeżeli nie zostaną usunięte. Najlepiej przetrzeć lakier IPA lub zmywaczem lakierniczym sylikonowym aby zobaczyć kondycję lakieru bez żadnych wspomagaczy. Następnie korekta i nałożenie powłoki. Ja osobiście mam dobre wspomnienia z CQuartz, jednak lepiej pracowało mi się z produktami Gtechniq.


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Mon, 14 May 2012 - 12:16
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





Czyli Coobciu lepiej zróbcie to zwykłym woskiem, bo kobitka po godzinie mycia, czterech godzinach poprawiania lakieru, na wieść o tym że, to jeszcze nie koniec może radykalnie wyprzeć się tego, ze chciała ci pomóc. Cały pomysł z polerką zwali na ciebie i przez następny tydzień będzie wypominać, że zmarnowałeś jej weekend na działce, nie mówiąc o poniszczonych dłoniach i paznokciach - po co ci to? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kodem
post Mon, 14 May 2012 - 18:01
Post #14


User
Dołączył: Sat, 29 August 2009





Jezeli lakier jest nowy, a uzytkownik nie wie jak dbac o auto, to powloka kwarcowa rzeczywiscie sprawdzi sie lepiej niz cokolwiek innego. Korekta nie jest absolutnie konieczna, tylko ze powloka kwarcowa nie przykrywa rys jak wosk, sa po jej nalozeniu tak samo widoczne, jak bez niej. Jest jednak lepszy polysk (ale inny niz po wosku, taki 'szklany'), lepsza ochrona lakieru i brud przywiera duzo mniej, doskonale kropelkowanie. Przy nowym lakierze najprawdopodobniej wystarczy minimalna korekta - bardzo delikatna pasta. Mozna to zrobic samemu, nie zajmuje tez duzo czasu. Pozniej umyc auto plynem do mycia naczyn, przetrzec cale IPA i polozyc cquartz. Koszty beda ulamkiem tych wspomnianych w pierwszym poscie, efekt swietny.

Na aucie matki polozylem cquartza chyba we wrzesniu zeszlego roku, dzisiaj mylem je na bezdotykowej myjni, efekt jest nadal swietnie widoczny... Ach, dodam jeszcze, ze cqurtza polozylem rowniez na szyby i plastiki (czarne!), rowniez ze swietnym rezultatem.



Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 00:30