![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
peugeot 4007,citroen c -crosser i mitsubishi outlander-chciałbym zasięgnąć Waszej opinii na temat tych pojazdów .
Stylistycznie najbardziej podoba mi się "japończyk " i z całej tej trójki na razie tylko nim miałem okazję się przejechać .Silnik 2,0 TDI VW -podobno ten słynny w którym pękają głowice ,siadają pompki ,dwumasy . Co mnie zniechęca do tego auta jako auta dla żony . Z drugiej strony przestronne wnętrze ,dołączany ale zawsze napęd na 4 kołą ( co tam jest Haldex?? ),osiągi wystarczające ( jeździłem serią czyli 140 KM i wersją "podkręconą " do 180KM ,w której niestety delikatnie ślizgało się sprzęgło ) . Z racji tego że Mitsubishi ma francuskich braci z mocniejszym w serii silnikiem 2,2 HDI chciałbym się dowiedzieć : - co to za silnik -jak wygląda awaryjność tej jednostki i odporność na "polskie "paliwo -jak się mają osiągi i zużycie paliwa w stosunku do silnika vw ( ten akurat pali mało bo ok 7l w trasie i 9 po mieście ,ale kulturą pracy nie grzeszy ) . -Na ile można pozwolić Sobie bezpiecznie przy re-mapie tej jednostki . -czy dpf ,który wymaga dodatkowego płynu jest uciążliwy ,jeśli tak czy można go "wymazać " z centralki . Z góry dzięki za odpowiedzi ![]() P.S ..interesują mnie ze względów finansowych auta z początku produkcji -------------------- quattro
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
jesli chodzi o HDI to 1.4 i 1.6 jakie były w rodzinie przepalały wszystko cie sie wlało i nic sie nie działo. tylko w 1.6 DPF szybko powiedział papa, ale usuniecie go nie jest problematyczne.
-------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
A jak z 2,2 ??
Wiki podaje ,że były też w peugeotach 2,0 HDI 136KM -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
znajomy ma 2.2 w 607 ale ma go krótko i za bardzo jeszcze nic o nim nie mówił. zaraz po zakupie miał usunięty DPF(FAP) i z dynamiki jest zadowolony bo przed usunięciem był straszny mul bagienny.
-------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
2,2 bez większych problemów - uważam że najlepszy wybór.
Ale jechałeś tym autem? - to typowy tani "japończyk" - czyli plastyk fantastik bez względu na logo na masce (środek jest identyczny). Ergonomia też porażająca w stosunku do innych aut niedalekowschodnich. -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#6
|
![]() |
Ale jechałeś tym autem? - to typowy tani "japończyk" - czyli plastyk fantastik bez względu na logo na masce (środek jest identyczny). Ergonomia też porażająca w stosunku do innych aut niedalekowschodnich. potwierdzam z zewnątrz to fajny, dobrze prezentujący się i stosunkowo spory samochód o dobrym napędzie 4x4 (Dacia Duster ma taki sam ![]() w środku już bliżej mu do pierwszych restauracji McDonalds.. czyli brzydkie plastiki, brzydka kompozycja wnętrza i mało wygodne wnętrze prowadzi się średnio.. czyli normalnie jak na ten typ pojazdów kosztuje o wiele za drogo w stosunku do tego co oferuje imo lepiej popatrzeć za Fordem KUGA czy Nissanem QQ+2 KUGA ma Haldexa III a QQ+2 ten sam napęd co Outlander II |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Nissan jest tak samo plastikowy jak Mitsu ...Mitsu jeździłem i wg mnie prowadzi się lepiej od Nyski...od nyski odstraszają mnie też silniki Renault ..po za tym wersja 2+2 jest produkowana od nie dawna ,a mnie interesuje auto do 50 tyś pln ..czyli roczniki do 2008 .
Co do napędu aut z tematu ...tam jest wiskoza ,czy haldex ?? I może ktoś potwierdzić awaryjność silników VW w outlanderze...szwagrowi do 90 tyś km nic się nie działo z silnikiem ..po tem fure sprzedał ![]() -------------------- quattro
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2004 ![]() |
koledze padla turbina jeszcze przed koncem gwrancji wiec ma wymieniona na nowa. auto bylo podkrecone cos pod 180KM. ogolnie jak sam sie rozgladalem za outlanderem to najbardziej przypadl mi do gustu jesli chodzi o wielkosc, ilosc miejsca w srodku, bagaznik, wykonczenie i wyposazenie. niestety nie ma w ofercie zadnego interesujacego mnie silnika. 2.0 tdi jezdzilem i fajnie sie odpycha ale brakuje tych 2000obr/min.
![]() -------------------- Model X/Evo5/JCW
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Mój mechanik peugeotowy jeździ 4007, zastanawialem się kiedyś nad ktoryms autem z rodziny mitsu/peugeot/citroen.
Silnik 2.2 jest jego zdaniem dużo lepszym pomysłem w przypadku francuskich wersji. Mitsubishi jeździłem 2.0TDI i uważam, że jest straszny. Jeśli już, to tylko 4007 z silnikiem 2.2 -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Skoro Renaulta odstraszają, to po co pytanie o najlepsze i bezawaryjne 2.0 TDI 140KM ? ![]() Sporo jest o tych silnikach.. ale problemy to głównie głowice, turbiny i dwumasy. Niestety ale znam jakość nowych nissanów ,uwierz mi ale jazda i jakość wykonania pozostawia wiele do życzenie ...silniki renault padają jak muchy,a jak chcesz zamówić części do naprawy tych jednostek to najlepiej zagrać w ruletkę ..bo renault nie wie co i kiedy montowało do auta z danym nr VIN . Pytam się o outlandera bo np w porównaniu z Qashqaiem zawieszenie wydaje się być cichsze i bardziej trwałe ( porównuje auto z rodziny ,które zrobiło 90 tyś głownie po Łodzi i Wawie ) z Nyskami ,które zdarza mi się serwisować . Ktoś mówił ze Outlander i jego bracia nie jest warty Swojej ceny ,ale jak się oglądam za prostym ale dużym Suvem do 2008 r i cenie ok 45-50 tyś pln to nie widze nic ciekawego -Nissan nie -Toyota Rav4 -małą w środku a D4D ma opinie drogiego w użytkowaniu Jeep Patriot -tam to jest plastik fantastik ,2,0TDI i malutki bagażnik ( a przy mojej rodzinie 2+1 na wypady wakacyjne szczególnie ze względu na bagaż dzieciaka i żony musi być spory ) -Kia Sportage -nie ten pułap cenowy ( chyba że wersja stany z silnikem 2,4 16v -tam chyba siedzi WordEngine-czyli taki jak w np w outlanderze i jeepach) ,znowu nie za duży bagażnik choć prospekty mówią co innego ( fizycznie wydaje się mały ) Kuga - silniki Forda ?? ,mały bagażnik Koleos -silniki ,mały bagażnik Octavia Scout -silniki 2,0TDI ( ponoć były tam też dobre 2,0TDI 8v ,ale nie potwierdzone ) -duży bagażnik ,ceny niestety spore jak za podwyższone kombi . ![]() Marlon możesz spytać się mechanika na co trzeba zwracać uwagę przy tym aucie ( jego bolączki ) i ile mu to pali miasta /trasa i jaki tam jest napęd ?? ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Spróbuję mechanika złapać,
O Toyocie Rav4 D4D 180 mam zdanie jak najgorsze. Zawieszenie to istny wóz drabiniasty, za kierownicą ciasno. Jak na 180 koni nie jedzie w ogóle. Znajomy przy przebiegu coś około 50 000km zmieniał gwarancyjnie kompletny silnik - wcześniej auto stało więcej w serwisie, niż jeździło. Serwis porządny, bo ten sam znajomy w tym samym salonie jako następne auto kupił jeszcze Verso i Lexa RX450h, więc o jakosci usług nie można nic zlego powiedzieć, ale wadliwe egzemplarze się trafiają. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 21 September 2006 Skąd: Z Kresów Wschodnich ( White Stock) ![]() |
kiwi rozważ cr-v 2.2 i-ctdi. Może będzie w starej budzie, ale to miłe auto dla kobiety. Outlander też jest ok, tylko ten silnik VW...
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Skoro ważna jest pakowność auta, to czemu nie szukasz kombi klasy średniej albo jakiegoś vana ? SUVy zazwyczaj są duże tylko na zewnątrz, zwłaszcza te, które bazują na kompaktach (czyli akurat te które rozpatrujesz).
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Wrocław ![]() |
Spróbuję mechanika złapać, O Toyocie Rav4 D4D 180 mam zdanie jak najgorsze. Zawieszenie to istny wóz drabiniasty, za kierownicą ciasno. Jak na 180 koni nie jedzie w ogóle. Znajomy przy przebiegu coś około 50 000km zmieniał gwarancyjnie kompletny silnik - wcześniej auto stało więcej w serwisie, niż jeździło. Serwis porządny, bo ten sam znajomy w tym samym salonie jako następne auto kupił jeszcze Verso i Lexa RX450h, więc o jakosci usług nie można nic zlego powiedzieć, ale wadliwe egzemplarze się trafiają. o rav 180 moge cos powiedziec bo miałem sposobnosc przygladac sie z boku uzytkowaniu tego auta, zawieszenia drabiniaste ze wzgledu na runf w seri i rzeczywiscie mi tez nie przypadło do gustu, za kiera mega ciasno moje skromne 194 nie miało czego tam szukac. Natomiast co do awaryjnosci to auto po przebiegi 150tys było bezawaryjne, nie mielismy zadnego problemu wiec moze kolega trafił tak niefortunnie. -------------------- oldboy
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Ja również moge polecić Hondę CR-V, ale irytujący w niej jest hałas opływającego powietrza powyżej 120 km/h. Podobny zresztą do tego z nowego X3, więc to chyba norma w tych wozach. (nie jeździłem innymi SUVami)
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: łódź ![]() |
Scout to zwykła Octa tylko ciut wyższy zawias skrzypi dokładnie tak samo. Miałem ostanio coś takiego i Jest bardzo fajne. Wybierał Mitsu dobre auto.
A silnik wcale nie taki zły czasem poprostu trzeba częściej dolewać płynu do chłodnicy. Znam kilka tych silników z różnymi przebiegami i żyja nawet po softach. Zawsze to VW części dostępne od zaraz i masa używek i wszelkie drogi rozpracowane. Z francuzami to wiem że jest problem z częściami bo Wiecznie wprowadzają jakieś ulepszenia. O D4D 180ps Nie słyszałem dobrych opini ale to w Avensisach. pozdro |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Captiva/Antara?
W sumie to taka Korea,z tego co wiem w miarę bez awaryjne. Skrzynia tylko 5tka.Bagażnik znośny w Captivie w Antarze mały,tylko,pod podłogą siedzi pełnowymiarowa 18'' ![]() -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Skoro ważna jest pakowność auta, to czemu nie szukasz kombi klasy średniej albo jakiegoś vana ? SUVy zazwyczaj są duże tylko na zewnątrz, zwłaszcza te, które bazują na kompaktach (czyli akurat te które rozpatrujesz). Bo chcemy suva .Autko ma być wyższe i z napędem na 4 koła .Drogi mamy jakie mamy takie mamy ,zima to praktycznie pół roku w roku ( nie dotyczy tej zimy ) . Kombi ,które wchodzi wgre to ew. octavia 4x4 ,passat b6 4x4 ,audi a6 quattro ..ale za tą kase bedą to autka nie zamłode ( może po za octavią ) Captiva/Antara? W sumie to taka Korea,z tego co wiem w miarę bez awaryjne. Skrzynia tylko 5tka.Bagażnik znośny w Captivie w Antarze mały,tylko,pod podłogą siedzi pełnowymiarowa 18'' ![]() Od czego tam jest silnik ?? -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Niestety nie od Fiata.
Produkcja VM/GM,brzmi groźnie,ale jakoś to działa ![]() Ogólnie Antar jest mało bo były drogie jak na to co oferowały,a Captiva to Chevrolet po prostu. -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 12:41 |