![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 27 September 2011 ![]() |
Z bólem serca chyba będe musiał rozstać z nissanem. Główny powód zmiana pracy. Chętnie zamienie na jakaś fajna Honde ale nie koniecznie musi to być Honda
![]() ![]() ![]() Silnik przy wymianie skrzyni i sprzęgła 3k km dla bezpieczeństwa dostał nowe panewki, uszczelniacze, uszczelke pod głowicę i kilka innych mniej ważnych gratów, jest w bardzo dobrej kondycji, zero puszczania dymków czy takich klimatów. Napęd również w bardzo dobrym stanie, nie słychać nic niepokojącego. Sprzęgło spokojnie przenosi starty z procedury i nie ma z tym problemów. Według G-techa kręci powtarzalne 3.6s do 100km/h na półslickach yoko advan jak i potrafi się rozpędzić do 270km/h ![]() ![]() Cena wyjściowa 21k. Pracia na szkło nie ma ![]() Pewnie dużo w opisie zostało pominięte, więcej info pw. A i jeszcze taki szczegół - spalanie 14-16l bez chłosty. MODEL: Pulsar RNN14 GTI-R SILNIK: SR20DET, garrett t3/t4 UKŁAD DOLOTOWY: dolot 70mm z filtrem HKS (Grzybek), DV z Saaba 900NG, FMIC 600mm x300mm x 76mm, orurowanie 50>>70mm UKŁAD WYDECHOWY: Downpipe oraz reszta 2,5 cala z końcowym tłumikiem M-Tech Twin-Loop - chichutko, kolektor wydechowy skrzynkowy z rurek fi42mm, wyportowany i wyrównany ELEKTRONIKA: ecu seria + wspomaganie ECU Masterem DET III z wbudowanym 4ro barowym map sensorem, wskazniki AG, boost, EGT, temp i ciśnienie oleju UKŁAD NAPĘDOWY: sprzęgło exedy ZAWIESZENIE: sprężyny obniżające o 30mm APEX, felgi stalowe 16" x 6,5" z OPLA + zimówki 205/55 UKŁAD HAMULCOWY: na razie seryjne spowalniacze, przewody w stalowym oplocie viper performance BODY-KIT: seria, ale seria z GTi - maska oraz tylna klapa z dobrze znanego Bodkowego białęgo sunny VVL ![]() ŚRODEK: deska we floku, radio mp3/cd/usb ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 14:49 |