![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 June 2005 Skąd: Kraków ![]() |
Panowie może coś pomożecie kumpel robił przekładkę z multitronica na manuala w A4 1.8T BFB i problem polega na tym ze nie można przekodować kompa
![]() Audi A4 (8E2) Turbo 1,8 BFB 8E0909518AQ Audi A4 (8E2) Turbo 1,8 BFB 8E0909518AR Audi A4 (8E2) Turbo 1,8 BFB 8E0909518AA Audi A4 (8E2) Turbo 1,8 BFB 8E0909518AA Audi A4 (8E2) Turbo 1,8 BFB 8E0909518AC Audi A4 (8E2) Turbo 1,8 BFB 8E0909518AE Audi A4 (8E2) Turbo 1,8 BFB 8E0909518AL Audi A4 (8E2) Turbo 1,8 BFB 8E0909518AM Audi A4 (8E2) Turbo 1,8 BFB 8E0909518BA -------------------- SCIROCCO 1.8T 20V 251Km 345NM , powered by DV-T
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 June 2005 Skąd: Kraków ![]() |
juz wiem ze niewszystkie z tych co podalem są do tego silnika wiec zamieszczam zdjecie z etki moze ktos pomoże
![]() link do etki [img width=180 height=107]http://s18.postimage.org/5z6uhzxt1/komputery_BFB.jpg[/img] -------------------- SCIROCCO 1.8T 20V 251Km 345NM , powered by DV-T
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
jak nie ma innego wyjścia to poszukaj sobie takiego samego auta na allegro tylko w manualu zadzwoń do gościa żeby ci podał vin a po vinie już będziesz wszystko wiedział
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 June 2005 Skąd: Kraków ![]() |
dobra widzę ze mój przypadek bedzie specyficzny
![]() Udałem się dzisiaj do ASO koleś potwierdził ze dla silnika BFB niema rozróżnienia w ETCE na skrzynie automat-manual w komputerach. Zasugerowal że powinien pasować i do takiej skrzyni i takiej. Nie dało mi to spokoju więc zalatwiłem sobie numer nadwozia od rocznika 2002 z manuala i jakie było moje zaskoczenie jak wyskoczył w ETCE ten sam numer komputera co mój ( 8e0909518AA ) ![]() Jutro siadam sam i sprawdzę kodowania ![]() -------------------- SCIROCCO 1.8T 20V 251Km 345NM , powered by DV-T
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
no to musi się dać przekodować, może trzeba próbować innym sprzętem...
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
co tam do kodowania? Jest CAN? Robiłem w Citroenie taki numer i zmieniłem mu w lexii skrzynie na manual, ale nie wiem, może w VW faktycznie trzeba coś kodować.
Większy problem z obejściem skrzyniowego CAN, ale mi się udało. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Odezwij sie do GTO z digitun. Robil juz BFB i ma serie pod manuala . Pozdro
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 09 March 2005 Skąd: Śląsk ![]() |
Tomek zobacz kodowanie wersji sterownika benzynowego w VCDS'ie. Tam jest pozycja rodzaju silnika i rodzaju skrzyni biegów. Wystarczy zmienić kod i po problemie. To auto ma CAN więc stąd ten problem.
-------------------- Potrzebne teile do skrzyni EVS
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
skąd w takim razie dokładnie problem? Ja to robiłem w CANowym Citroenie i tak jak pisałem w BSI po prostu zmieniłem skrzynię na manualną.
Pytanie co ze skrzyniowym pleksem CAN zrobił autor? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 07:36 |