![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
A co mowi instrukcja serwisowa do silnika ze ile ma byc na jalowych??
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Wed, 13 April 2011 ![]() |
generalnie 0.7 to jeszcze nie jest az tak strasznie zle. fakt ze moglo by byc ciut wiecej. przy jakiej temp dokładnie? i jak kolega napisał sprawdz w serwisowce jaki normy podaje.
a pompe oleju zawsze wypada zmienic jak robimy silnik z duzym przebiegiem i to jeszcze do upalanie. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Wed, 13 April 2011 ![]() |
i jaki to jest zegar i czy zasilanie ma prosto z aku pociagniete? jak te tansze podłaczy sie pod deske to w zaleznosci ile poborników pradu właczymy, zegar bedzie pokazywal rózne wartosci...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
Witam w manualu jest napisane ze min. na rozgrzanym oleju to 0.7 a mi ciśnienie spada nawet do 0.5 wiec lipa a zegar jest podpiety pod stacyjke jak reszta zegarów, jesli chodzi o wymianę pompy to rzeczywiście powinienem byl to zrobić podczas remontu ale nie przypuszczałem ze coś z nią moze byc nie tak bo obstawiam ze to w niej tkwi problem, ale może jeszcze ktoś ma inne zdanie ? pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
Przy 80 stopniach spada do 0.5 a może nawet 0.4 zegar kosztował okolo 190 zł a czujnik jest podpiety do bloku silnika przez trojnik razem z seryjnym czujnikiem.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
zmierz to najpierw porządnym zegarem to będziesz wiedział gdzie jest problem... czy silnik czy zegarek
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
mechaniczny manometr kup i sprawdz, ag potrafi pokazywac czary
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
Taki zegarek mam
Odwiedź moją stronę OK sprawdze mechanicznym a jesli sie okaże ze wskazuje ta samą wartosc?? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Wed, 13 April 2011 ![]() |
No to z tym zegarem nie powinno być kłopotu. A jaka gęstość tego 300v?
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
Gęstość muszę sprawdzić bo nie pamietam ale jesli się okaże ze zegar ok to obstawiacie pompę ?
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Wed, 13 April 2011 ![]() |
Zegar jest w porządku, to jest na steeper motor więc musiałbyś mieć dużego niefarta żeby przekłamywał. Masz trzy opcje albo tak zostawić i jeździć, bo nei ma tragedii, pobawić się z doborem innego oleju(polecam valvo racing 10w60 półsyn) albo najlepiej zmienić pompę. Możesz tez mieć straty ciśnienia gdzieś w silniku. Np w nissanowskim CA jest taki oring przy podstawce pod filtr oleju którego nikt nie zmienia przy remoncie, a potem ludzie narzekają że panewki lecą
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
Zegar jest w porządku, to jest na steeper motor więc musiałbyś mieć dużego niefarta żeby przekłamywał. a co ma stepper motor do przekłamywania - pokazuje to co daje czujnik, a czujniki AG ma jedne z gorszych... -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
Zdemontowalem smoka i dałem uszczelke na silikonie tak dla pewnosci o szczelnosci w tym miejscu mechaniczny zegar w drodze wiec lada dzień bede wiedział czy wartości ciśnień się pokrywają
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
mi sie wydaję że powinieneś najpierw kupić pożądny zegarek z czujnikiem i nie ufac AG.. sorki, ale to nie są dobre wskaźniki, nawet z najwyższych serii. ( sam mam akurat od ciśnienia oleju ten zegar i mam dokładnie jak opisujesz), z tym że mi na rozgrzanym silniku spada ciśnienie do 0,2b- a gdyby faktycznie tak było, to już dawno zatarł bym silnik i nie jeździł bym rok czasu
![]() kup wskaźnik STACK albo innej dobrej firmy i będzie po problemie ![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
zmierz to najpierw jakimś porządnym manometrem warsztatowym.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
Kupilem 3 zegary firmy apexi tego jednego dokupilem teraz nie wydaje mi sie zeby aż tak oszukiwał zresztą zamowilem mechaniczny czujnik i się okaże czy jest jakieś przeklamanie a w jakim silniku ci wskazuje 0,2 bo mam kolege który ma identyczny zegar z oleju tyle ze czujnik ma zamontowany na przewodzie smarujacym do Turba i jemu po niżej 0,9 nie schodzi a silnik b18c6. Wiec kwesta zegarów różnie ludzie piszą i mowia może to zalezy od szczęścia na jaki egzemplarz się trafi ?!
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
Jak przesylka dotrze to zmierze
![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
mam renault, ale to akurat nie ma znaczenia, bo jak podpinałem pod kompa, to ciśnienie było na poziomie 1-0,9b... a na wskaźniczku 0,2b
![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: żory ![]() |
To bardzo duża różnica :/ ciakawe a w ktorym miejscu masz wpiety czujnik ?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 19:08 |