![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 25 December 2008 Skąd: KATOWICE ![]() |
planuje zrobienie drugiego Strokera, bo pierwszy nie wyszedl za dobrze, co dzieki Kolegom z tego forum udalo sie wreszcie zdiagnozowac , praktycznie jednoznacznie.
http://www.racingforum.pl/osiowanie-bloku-...dow-t88879.html sytuacja jest nastepujaca. Mam kompletny dol silnika. silnik 4,0 z 1997 roku, z jeepa grand cherokee, 6 cylindrow w rzedzie. trzymajac za kolo pasowe walu korbowego bez wiekszego probemu nim krece., gladzie cylindrow sa sliczne, widac jeszcze honowanie, zadnych przytarc, tloki czyste, zadnych uszkodzen. By zrobic strokera z tego potrzebuje zmienic wal i krobowody i odpowiednio splanowac blok. no i teraz pytania. 1 - skoro cylindry i tloki sa ladne to czy mam to zostawic w calosci czy zmienic same pierscienie? kompresja nieznana. 2 - czy majac korbowody moge je dac do zalozenia na uzywane tloki, czyli te, ktore sa teraz? czy tak sie nie robi? bardzo Was prosze o wyrozumialosc ale wole 100 razy zapytac niz dac komus do kompleksowej roboty i otrzymac kolejna mine. -------------------- JEEP 4,6 STROKER
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Sat, 23 January 2010 Skąd: CK ![]() |
Cylindry to należy pomierzyć średnicówką, choć wielu tego nie robi i daje od razu nowe pierścienie, tłoki też należy pomierzyć mikrometrem bo suwmiarką to się mierzy średnice wierteł i śrub, a nie takie rzeczy. Jeżeli wyjdzie oki i nie ma popuchniętych tłoków rozpuchniętych cylindrów to można dać tylko honowanie i pozakładać nowe pierścienie. Korbowody można dać na używane tłoki, ale tulejki w nich pasowało by od razu zmienić na nowe pod sworzeń korbowodu.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Thu, 25 December 2008 Skąd: KATOWICE ![]() |
ok, tak zrobie.
-------------------- JEEP 4,6 STROKER
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 08:55 |